Nana as you
D.O as kyungsooNANA POV
"Nana harini kamu x skolah kan? Kjap lagi kamu ikut mama ye..mama nak bawak kamu pegi satu tempat..pakai lawa2 tauu" kata eomma nana dengan aegyo
"Uh fine eomma" jawab nana..
KYUNGSOO POV
"Yow kyungsoO~ bangun la wahai anakku~~kjap lagi ikut mama yoww..ada tempat nak pegi.." kata mama kyungsoo sambil mengeRAP...tah lagu mana la yg dia ikut..FYI,dulu mama kyungsoo masuk pertandingan rap..peserta smua lelaki tapi mama kyungsoo je yg perempuan..haha tapi dpt no. 1
" pehal lak ni mama?orang nk tdo ar" bls kyungsoo acuh x acuh
"Psttt yow ada mama kesah??"kata mama kyungsoo sambil membaling bantal busyukk kyungsoo kat muka kyungsoo.
"Yahh bau ape ni..pahal busuk angat..?!" Marah kyungsoo
"Tu bantal kesayangan kamu la..hihi" jawab mama kyungsoo
"Oh ye ke??hurnmm manade busuk..wangi la..tadi tu kyungsoo slh ckp..*cover malu*
"Ish dh la pi bersiap..15 min lagi mama naik..klau kamu x mandi mama ketuk kpala kamu dngan kuali." Ugut mama kyungsoo
" huh" dngan berat hati kyungsoo mencapai tuala lalu mandi..
Skip
(Restoran)(Eomma nana: puan kim)
(Mama kyungsoo: puan do XD)"Eh puan do..lama x jumpa..."tegur eomma nana
"Haha kan..dkat bape tahun dh x jumpa..btw ni ke nana?" Soal puan do smbil tersenyum..
"Annyeong,nana imnida" kata nana smbil memberikan senyuman yg boleh cairkan smua bnda..termasuk besi..
"Ok now camne?awk dh stuju?kami ok je..x sabar nk timang cucu.." kata puan do dengan teruja..
"Ermm saya pon ok jerr" balas puan kim dengan COOL~(kalah suga..ada saingan baru..SWAGGG~~)
"Ouhh mianhae mama..kyungsoo lambat..btw kyungsoo imnida" kyungsoo memperkenalkan diri dkat puan kim dan nana..
"Btw kyungsoo kamu bawaklah nana ni jln2..mama ada hal nk bincng.." arah mama kyungsoo..
" ouh ok..kajja " kata kyungsoo sambil tarik tangan nana..
Terpegun nana tngok kyungsoo dihadapannya masa kyungsoo kenalkan diri..sapa x knl..kingka kat skolah tu..kat skolah muka x leh nak ckp..x pernah senyum..just now dia nmpak kyungsoo snyum..
"Hye nana..awak kenalkan saya?" Tanya kyungsoo dngan ramah
"Ouh..er..hye...nn..nae..kk..kenal.." jwb nana dengan tergagap
"Btw awak tau x knp eomma awak ngN mama saya dtg sini?" Soal kyungsoo
" ernm tk..knp ek?" Kini nana pula yg tanye
"Diorang nk kita kahwin" jawab kyungsoo dngan selamba
"Bwo??! Aishhhh arghhhhh" jerit nana sepuas puasnya..masa tu diorang kat tasik..x de sapa kat situ so time tu la nana lepaskan stress nye..
"Kenapa?awak x suka?" Soal kyungsoo..kyungsoo memang dh tau yg mama nya nk jodohkan ngan nana..sbb kyungsoo memang suka nana..
" x de pape lah" jwb nana..nana pon suka kat kyungsoo tapi ada sesuatu yg menghalang dia drpd berkahwin atau bercinta..PENYAKIT..yehh nana menghidap penyakit "dihidrasiyiomn suthi lakraman.."
(Author: penyakit apakah itu?author pon tatau..ayat dh mcm keling skit..nama penyakit pon macam keling XD)
penyakit tu dh tahap 7 XD...Memang x leh nk berubat..tunggu masa jer nana tinggalkan dunia..hanya dia je yg tahu..eommanye tak tahu..
"Kyungsoo..awak suka saya x?" Soal nana dngan nada sedih
" ofc saya suka awk..saya cintakan awak..sbb tu saya nk kawin ngan awk" bls kyungsoo dngan teruja..
" saya pon..tapi..please...ckp kat mama awk batalkan perkahwinam ni..jebal.." kata nana smbil menitiskan air mata
"Ta..tapi..kk..kenapa?" Soal kyungsoo dngan nada sedih..
"Kalau saya bgtau awak..awk x kan percaya..awk ckp la yg awk benci kan saya..please..stop cintakam saya..lupakan saya..saya x nak ade yg sedih" semakin deras air mata nana keluar..
" but why?tell me jebal" rayu kyungsoo
"I cant tell you"
"But why?tell me..jebal.."skali lagi kyungsoo rayu..
"Ok i will tell you..saya ada penyakit DIHIDRASIYIOMN SUTHI LAKRAMAN.." Terang nana..
Kyungsoo sudah tidak tahan melihat nana..lalu dia peluk nana dngan erat..
"Kyungsoo..saranghae" itulah ayat terakhir nana sebelum menutup mata..
Kini makin kuat tangisan kyungsoo..dia x sangka..gadis yg periang + orang yg dia cinta pergi mcm tu sahaja..
4 tahun kemudian..
Kyungsoo sedang menonton televisyen..tiba2 ada satu kelibat memanggil kyungsoo dari blakang..
"Kyungsooo~~~na bogoshipo" kata perempuan itu sambil mengilai..
Kyungsoo memandang belakang tetapi tkde sesiapa..bulu roma kyungsoo dah terpacak sbb seram semacam.
Lalu dia memusingkan kepalanya untuk menonton televisyen balik..alangkah terkejut beruknye perempuan tu didpan kyungsoo..jaraknya cuma 0.5 cm..apalagi..kyungsoo menjerit mengalahkan orang histeria..Mau x nye..sapa yg x takut klau nampak perempuan rambut panjng x terurus.muka putih + bercapuk..
"Yahhh nana wae??awk buat saya terkejut beruk" kata kyungsoo smbil merajuk..
"Hahahahabahahaha this is fun you know..okok mianhae" pujuk nana..
Kyungsoo masih diam..klau ikutkan hati..dia nk cekik2 je bini dia tu..nasib baik nana tu bini kesayangan..klau x memamg dh kne hempuk dek kuali kyungsoo..
"Alololo jom makan aiskrim..saya blanja.." pujuk nana..
" kajja" kata kyungsoo smbil meloncat mcm budak2..
THE END
------------------------------------------Sebenarnya,nana x mati pon..dia sajer je nak tngok kesungguhan kyungsoo..
Setelah 2 bulan..kyungsoo dan nana sah bergelar suami istri..
---------------------------------------------Finally habis gak..uwarghh
Mianhae kalau typo
Mian kalau ayat tunggang langgang..