* Po 14 Metų*
" Elle , nesiruošiu aš tau daugiau kartoti. Kitą kartą ateisiu su vandens stikline "Iškart pašokau iš lovos.
"Jau atsikėliau, mama" Pasakiau mamai, kuri ruošė man pusryčius.
Palaukite, atsiprašau pamiršau pristatyti save. Esu Elle Edwards man 14 metų, Perrie Edwards dukra . Neturiu tėvo, turiu galvoje, aš turiu tėtį , bet aš jo nepažįstu . Mano mama man pasakė, kad jis mirė, kai aš gimiau, daugiau nieko nežinau. Pasiėmiau telefoną tada nėjau atgal į virtuvę.
"Ką mes šiandien veiksime " Paklausiau mamos, kol ji man dėjo maistą.
"Aš eisiu į darbą, o tu būsi pas dėde Louis ir Eleanor" Mama pasakė, eidama suplauti indų, kurie pabuvo para laiko.
" Kodėl tu eini į darbą" Paklausiau jos.
"Kadangi aš ir teta Jade turim apie nuobodžius dalykus pasikalbėti. Bet kokiu pas dėde Louis bus ir Harry."
" Puiku, einu įsidėsiu kelis daiktus į krepšį " Atsistojau ir nuėjau į savo kambarį. Stveriu savo Nike kuprine, tada įsidėjau ausines, iPod, knyga apie vampyrus, ir dar guminukų pakelį, jei taip nutiktų, kad dėdė Niall ten bus ir jis pabaigs visas savo atsargas ir man teks jam atiduoti savo.
Pabaigiau viska dėtis į savo kuprine, na daiktų mažai, bet ji sunki.
" Jau pasiruošei? " Mama paklausė ir pažiūrėjo į mane.
"Taip ", mes išėjome iš apartamentų, įsėdome į automobilį ir važiavome link dėdės namų.
Atvykome prie prabangaus namo, išlipau iš mašinos ir nuėjau link durų, atidarius jas pastebėjau maža būtybe, kuri buvo Hannah. Ji labai mažutė, nes jai neseniai suėjo 2 metai.
" Hey sunshine" Pasakiau ja, pakeldama.
"O su dėde nepasisveikinsi?" Paklausė didysis morka.
"Sveiki, dėde Lou" Nušypsojau ir apkabinau. Jis taip mane suspaudė, kad vos turėjau kuo kvėpuoti.
"Ačiū, tau Louis, kad vėl man pagelbėjai, iki sunshine, grįšiu vakare. " Mama atsisveikino su manim ir išėjo.
"Na, pasiimk Hannah ir eikite į virš, ką nors paveikti, kol El paruoš vakariene. Okay? " Ir nėjo, į svetaine.
"Mažasis burbuliuk, einam į kambarį" Užlipome ir į antra aukšta ir sutikome dėde Harry, kuris ką tik buvo išėjas iš tualeto.
~~~
Jau praėjo gan nemažai laiko, ir išgirdome, kaip mudvi kviečia El ir nuskubėjome į apačia. Nulipusios užuodėme nuostabų lazanijos kvapą kuris buvo pasklidęs beveik po visus namus.
Dėdė Louis, Hannah, Parriet ir dėdė Harry, atsisėdome prie raudonmedžiu puošto stalo, kuris buvo irgi apkrautas dar keliais patiekalais.
Paragavus, negalėjau atsispirti, bet nors ir El gamina puikiai, vis tiek mamos maistas skaniausias.
"El, nuostabi lazanija, tik tu tokia moki padaryti! Pagyriau ją, nors ir ištiktųjų buvo nuostabu.
"Elle, negėdink manęs, nes tuoj išraudonuosiu, o tada aš negražiai atrodysiu, mieloji."
Mūsų vakarieniavimą sutrukdė, durų atsidarymas, pro jas įžengė maždaug 30 metų vaikinas, kuris turėjo juodus, sukeltus plaukus, kurie jam tiko puikiai, na dar ir su barzdele, kuri matės, kad neskstą tris dienas.
"Sveikas Lo... O kas tu tokia? " Jis pažiūrėjo į mane ir šiek tiek nustebo.