Part 3

46 8 1
                                    

Zayn POV

Po daugelio mėnesių aš ir vėl čia.  Prie Eleanor ir Louis namų durų.
Įeinu nieko nelaukęs...

"Louis drauguži kur tu?" Klausdamas einu tiesiai link virtuvės.
Įėjas pastebėjau iškart  Eleanora ir kitus savo draugužius, bet bet ir jauna rudų plaukų mergina. Kuri staigiai išgirdusi kaip įėjau atsisuko savo dideles akis tiesiai i mane.
"Ei draugužiai o kas čia tokia????" Paklausiu iškart dar nieko jiems nespėjus prasižioti.

Eleanora jau kazka norėjo sakyti kaip netikėtai, pati dideliu akių mergina atsakė.
"Labas, aš Elle Edwards, mano mama Perrie Edwards, Eleanoros geriausia drauge." "O kas tu toks būsi?"

Ką pala nuo kada Perrie turi dukra???!

"Mh.... aš Zayn, šių kvaišų geriausias draugas kitaip tariant. Ir žinoma tavo mamos buvęs  pažįstamas  iš labai senai." Tariau žvelgdamas jai i akis. Dieve jos tokios dideles ir gilios. Kažkuo labai panašios i kazka tik net pats nežinau ką. Lyg artimos bet ir tuo pačiu labai tolimos..

"Louis ar galime pasišnekėti trumpam?" Tariau jam.

"Žinoma eime i kiemą, parūkysim tuo pačiu." Louis tarė einat link durų.

Sekiau paskui Lou iki vidinio kiemo kur vos tik išėjas per duris iškart prisidėčiau cigarete ir vis dar negalėdamas pamiršti rudaplaukės merginos akių paklausiau Lou.
"Louis paaiškink man, nuo kada Perrie turi dukra?" Tariau jam.

"Mh... zinai Zayn senai, labai senai. Daug metu praleidai apie Perrie nieko nežinodamas, tik nesakyk kad laikraščiu neskaitei tiek daug metu?" Tarė rimtu žvilgsniu  žiūrėdamas i mane.

"Tu jugi zinai kad prieš daugelį metu mes išsiskyrėme, tiksliau aš ją palikau. Ir tuo galima sakyti tikrai nesididžiuoju."
Ta prasme aš tikrai buvau durnas ir kvailas kad ją palikau dėl kitu gražiu merginų užpakaliu, bet ką jau padarysi nebeatsukiu laiko atgal. Reika gyventi ateitim, o ne praeitim.

Tariau įtraukdamas paskutinį dūma ir numesdamas cigarete ant žemės.

"Beto o kiek jai metu, labai jau jauna atrodo ne daugiau 13 metu manyčiau jai.." tariau jam.

"Elle dabar jau 14 Zayn, bet nemanau kad turėčiau kazka daugiau sakyti tau apie ją." Tarė jis.

"Kodel? Kas čia tokio paslaptingo? Ar kazka blogai paklausiau??? Ji tiesiog man kazka labai primena bet nežinau ką."  Tariau žiūrėdamas Louis i akis.

"O kartais tau ji neprimena taves?" Tarė Louis piktesniu balsu.

Ta prasme manęs???!!! Kodel turėtų? Ar aš kažko nežinau?
"Ką???? kaip čia dabar suprasti Lou? Ko tu man nesakai, ką čia  išvis šneki per nesąmones... ar visai pakvaišęs esi? Kaip ji gali but i mane panasi, jei jei Perrie Perrie..." sustojau šaukti ant Louis, kai staiga grįžo prisiminimai iš paskutinio pokalbio su Perrie.  Ji jugi turejo man ta vakarą kazka pasakyti...

Pala pala.
Dieve....
Tik nesakyk kad aš jos tėvas......

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
To be continued....
Nauja dalis deja bet po daugelio metu kazkaip gal jau ir tos mintys nebe tokios, jau nebesu tokia directionier kaip buvau anksciau, nes tikriausiai jau iš to amžiaus išaugau. Bet giliai širdyje dar ją tebesu ir visada būsiu. Norėčiau bet kokios nuomones apie šia dalį.
O ir laiko nėra pakankamai rašymui, o ir klaidų labai taisyti irgi nėra galimybes. Sorry guys, laukiu nuomoniu.

Su meile Diana.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 30, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Malik's DaughterWhere stories live. Discover now