Mergeam rapid cu speranţa să ajung repede acasă . Însă speranţele mele au fost zdrobite atunci când cineva s-a pus în faţa mea . Am luat-o prin partea stângă încercând să-l ocolesc dar degeaba , el s-a pus iar în faţa mea .
- Bună frumoaso .
Îmi spune acel tip înfricoşător de care trebuie să te fereşti . Am încercat să fug dar în zadar .. el m-a luat şi m-a trântit de perete .
- Stai calmă baby , se va termina mai repede decât crezi .
Am început să tremur atunci când a încercat să îşi lipească buzele de gâtul meu . Am închis ochi crezând că se va termina repede dar cineva l-a apucat pe acel indivit de tricou îndepărtândul de mine . Era înalt , cârlionţat cu acei irişi verzi ca smaraldul . Individul îi era frică de el . Se vedea cu ochiul liber .
- Şterge-o de aici .
Îi spune băiatul cârlionţat vizibil nervos de situaţie .
- O-o-ok
Îi răspunde individul . Tipul cârlionţat se apropie de mine mângâindu-mi obrazul eu dându-mă mai în spate de frică .Tipul a rânjit măsurându-mă din cap până în picioare .
- Eu sunt Harry . Tu cum te numeşti ?
-A-alice .
- Să mergem undeva unde să fii în siguranţă .
Spune el în timp ce mă i-a de mână . Am mers departe de acel loc strinistru eu rămânând în spatele lui încă ţinându-l de mână . El părea sincer încântat de atingerea mea . Am trecut pe lângă tipul ăla şi de prietenii lui , eu m-am înroşit . Am ajuns la o maşină mare neagră ( nu mă pricep la maşini) . Harry mi-a deschis portiera la maşină şi m-am urcat în ea . Harry a închis portiera şi dupaia a venit şi el . În timp ce mergeam Harry tot încerca să îmi pună mâna pe picior . Cred că băiatul ăsta este foarte pervers . Când am ajuns tot Harry mi-a deschis portiera . Când am ieşit din maşină am văzut că eram în faţa unei case uriaşe şi frumoasă . Nu înţeleg ce caut eu aici ? Ce urmăreşte de la mine ? Privirea mea s-a abătut asupra lui măsurându-l din cap până în picioare . Este genul de tip pe care toate fetele vor să-l aibă .
- Îţi place ?
Îmi spune el în timp ce îmi câteva fire rebele de pe faţă .
- H-harry vreau acasă .
- De acum aceasta este casa ta .
- C-ce ?
I-am spus eu cu frică aproape şoptind. El nu a spus nimic şi m-a luat de mână ducându-mă în casă .
* În Casă *
M-am aşezat pe canapea şi mi-am pus mâinile pe coapse gândundu-mă la ce pot face pentru a scăpa pentru că sigur Harry nu mă va lăsa să plec pur şi simplu .
- Vreau să îţi faci o listă cu ce îţi trebuie . O să merg mâine la cumpărături .
- V-v-vreau acasă .
- Alice , ştii că nici în ruptul capului nu te voi lăsa să pleci.
- De ce ?
Îi spun eu curajoasă ridicându-mă de pe canapea privindu-l în ochii .
- Pentru că te plac . Nu e voi lăsa atât de uşor să pleci .
Am răsuflat nervoasă de situaţia . Oare ce va crede mama ? Mă uit la Harry pentru ultima data dupacea plec sus să caut o cameră unde pot dormii .
- Alice!
Strigă Harry după mine dar eu nu-l bag în seamă .