Θα το εκτιμούσα πολύ αν ψηφίζατε και σχολιάζατε την ιστορία μου, μιας που είναι η πρώτη φορά που γράφω ιστορία εδώ. Thank you.
Σήμερα αρχίζουν τα σχολεία. Δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ ή όχι. Το ότι αλλάζω σχολείο με κάνει να έχω περισσότερο άγχος, αλλά δεν μετακομίζω κιόλας. Έχω ακόμα τις ίδιες φίλες και σίγουρα εκεί θα βρω καλύτερες. Έχω ήδη φορέσει το τζιν μου και μια κοντομάνικη μπλούζα, οπότε κατεβαίνω κάτω για να με πάει η μαμά μου στο σχολείο. Κανονικά θα πηγαίνω με το λεωφορείο, αλλά αφού είναι πρώτη μέρα, η μαμά μου θα μου έκανε την χάρη. Έφαγα γρήγορα και μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο, περιμένοντας την μαμά μου.
Φιλάω την μαμά μου και προχωράω στο σχολείο. Είναι τεράστιο. Παιδιά προχωράνε από εδώ και από εκεί. Περπατώ αργά προς την είσοδο. Ελπίζω να πάνε όλα καλά. Ο χώρος μέσα είναι τεράστιος, ακριβός όπως στις ταινίες. Με μακρύ διαδρόμους και ντουλαπάκια. Καλή φάση. Κατευθύνομαι προς το γραφείο του διευθυντή, αν και δεν ξέρω που είναι. Καλύτερα να ρωτήσω κάποιον. Βλέπω ένα κορίτσι, με μπλε ανταύγειες , μόνη της και αποφασίζω να την ρωτήσω.
Μ- Γεια. Συγνώμη για την ενόχληση, αλλά μήπως μπορείς να μου δείξεις που είναι το γραφείο του διευθυντή; (την ρωτάω με ένα χαμόγελο στα χείλη)
Δεν απαντάει και απλώς φεύγει από κοντά μου. Δεν καταλαβαίνω τι στο καλό έγινε. Αναστενάζω, ώσπου ακούω έναν από δίπλα μου να γελάει. Τον κοιτάω. Είναι μαζί με άλλα δύο αγόρια, όπου ο ένας από αυτούς με κοιτάει περίεργα. Είναι αρκετά γοητευτικός, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα
Μ- Γιατί γελάς;
?- Ήταν μια πολύ αστεία εικόνα, συγνώμη.
Μ- Πάντα έτσι κάνει ή ήταν μόνο σε εμένα έτσι;
?- Είναι πολύ παράξενη.
Μ- Λοιπόν, μπορείς σε παρακαλώ να μου δείξεις το γραφείο του διευθυντή;
?- Ναι φυσικά, αλλά πρώτα πρέπει να μάθω το όνομα σου.
Μ- Melissa, εσένα;
Τ- Tayler. Ακολούθησ-
Το κινητό του άρχισε να χτυπάει, έτσι σταμάτησε να μιλάει και το απάντησε. Όταν το κλείνει, μου λέει:
Τ- Δυστυχώς δεν προλαβαίνω να σε πάω εκεί, αλλά ακολούθα τις οδηγίες μου. Πήγαινε ευθεία, στρίψε αριστερά και ξανά ευθεία. Εκεί θα δεις μια μπλε πόρτα και εκεί είναι ο διευθυντής .( οι φίλοι του άρχισαν να χαζογελάνε και δεν κατάλαβα γιατί)
Μ- Ευχαριστώ πολύ. (του λέω και φεύγω)
Αρχίζω να τρέχω στους διαδρόμους όταν ακούω το κουδούνι να χτυπάει. Ακολουθώ τις οδηγίες του. Πολλά παιδιά πήγαιναν στις τάξεις του και με εμποδίζουν να πάω εκεί γρήγορα. Δεν θέλω να με βάλουν στο μάτι οι καθηγητές. Φτάνω σε μια μπλε πόρτα, αφού ακολούθησα τις οδηγίες του Tayler. Χτυπάω την πόρτα και πάω να ανοίξω, όταν βλέπω μέσα τον επιστάτη. Δεν το πιστεύω. Μου έκαναν πλάκα, ενώ εγώ νόμιζα ότι ήταν καλά παιδιά. Θεέ μου, γιατί εμπιστεύομαι τόσο εύκολα ανθρώπους. Η μόνη μου επιλογή ήταν να ρωτήσω τον επιστάτη. Φαίνεται συμπαθητικός και δεν νομίζω να με κοροιδέψει, όπως έκανε ο Tayler με την παρέα του.
YOU ARE READING
Unfair(Greek) l.h.
Teen FictionΗ Melissa πάει δευτέρα λυκείου. Άλλαξε σχολείο, γιατί οι γονείς της ήθελαν να πάει σε ιδιωτικό. Τι θα γίνει όμως όταν η ήρεμη ζωή της φέρει τα πάνω κάτω; . Οι πρωταγωνιστές είναι η victoria justice και ο Luke Hemmings*