κεφάλαιο 4

65 12 7
                                    

      Ο Luke με νευρίασε πάρα πολύ. Πως μπορεί να μου μιλάει έτσι; Δεν έχει κανένα δικαίωμα. Νοσταλγώ το παλιό μου σχολείο, όπου ήξερα τα περισσότερα παιδιά και είχα φίλους. Και δεν υπήρχε κανένα ψωνισμένος Tayler και Luke. Θα προσπαθήσω να τους αποφύγω. Το μόνο καλό αυτής της ημέρας είναι ότι είναι Παρασκευή. Μπαίνω στο λεωφορείο και κάθομαι στην θέση μου. Θέλω να πάω σπίτι όσο πιο γρήγορα γίνετε. 

     Αφού έχω ήδη φορέσει τις πιτζάμες μου ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και ανοίγω το λάπτοπ για να περάσει η ώρα. Είναι 4 και εγώ θα βγω το βράδυ, οπότε έχω ακόμα ώρα. Μπαίνω facebook και βλέπω αίτημα φιλίας. Το ανοίγω και βλέπω ότι γράφει Luke Hemmings. Πως και έτσι μου έκανε αίτημα; Μπαίνω στο προφίλ του και τον παρακολουθώ. Για προφίλ έχει μία που κρατάει μία κιθάρα. Δεν ήξερα ότι ασχολείται με μουσική. Αποφασίζω να μην ψάξω άλλο. Αλήθεια γιατί ψάχνω για αυτόν; Δεν πρέπει καν να με ενδιαφέρει. Εγώ είμαι μια καλή μαθήτρια που δεν αξίζω κάτι τέτοιο. Απορώ πως τόλμησα και του μίλησα έτσι στο σχολείο. Είμαι περήφανη για τον εαυτό μου. Τα κακά του λόγια με επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό και δεν ξέρω γιατί. Βασικά ξέρω. Γιατί θέλω να τα έχω καλά με όλους. Αποφάσισα να μην σκεφτώ άλλο για αυτόν και να συνεχίσω την σειρά the vampire diaries, η οποία είναι η αγαπημένη μου. 

    Έχω κανονίσει να βγω σε ένα μπαρ μαζί με την μία φίλη μου αρχικά και μετά θα βρούμε και άλλους. Επιτέλους έχω καιρό να βγω το βράδυ. Έκανα ένα ντους για να χαλαρώσω. Διάλεξα το αγαπημένο μου σαμπουάν καρύδας. Έπειτα, ντύθηκα και βάφτηκα. Μου αρέσει να βάφομαι, αλλά πάντα με μέτρο. Έβαλα ένα κόκκινο κραγιόν, μάσκαρα, make up. Πήρα το πορτοφόλι μου και μέσα έβαλα όσα χρειάζομαι. Κατέβηκα κάτω και είδα την μαμά με τον μπαμπά μου να βλέπει μια ταινία, οπότε αποφάσισα να τους κάνω παρέα μέχρι να έρθει η φίλη μου να με πάρει. Μετά από λίγα λεπτά το κουδούνι χτύπησε, οπότε αποχαιρετώ τους γονείς μου και βγαίνω έξω. Την αγκαλιάζω και αρχίζουμε να πηγαίνουμε προς το μπαρ που θα συναντήσουμε την υπόλοιπη  παρέα. Στο μπαρ στο οποίο θα πάμε είναι καινούργιο, οπότε όλη η πόλη θα είναι εκεί. Σίγουρα θα είναι παιδιά και από το σχολείο μου. Ελπίζω όχι αυτός. Ακόμα απορώ για το θάρρος που είχα και του μίλησα έτσι, γενικά είμαι πάρα πολύ ντροπαλή, ειδικά σε αγόρια.  Αυτή την νύχτα πρέπει να την ξοδέψω περνώντας καλά με τους φίλους μου και όχι να σκέφτομαι κάθε τρελό. 

M- Για πες μου Isa, πως πάει το σχολείο χωρίς εμένα; Χάλια ξέρω.

I- Ναι τι να σου πω. Βασικά ήρθαν κάποιοι ωραίοι καινούργιοι, αλλά χωρίς εσένα δεν είναι ίδια. 

Unfair(Greek) l.h.Where stories live. Discover now