κεφάλαιο 3

63 14 2
                                    

Όταν έφτασα σπίτι έβγαλα έναν μεγάλο αναστεναγμό. Η σημερινή μέρα ήταν πολύ καταπιεστική. Αύριο υπόσχομαι στον εαυτό μου να είμαι πιο κοινωνική και να γνωρίσω κάποια φίλη.  Ας το παραδεχτώ, την ημέρα μου την χάλασαν εκείνα τα βλαμμένα που με κορόιδεψαν. Αν και είναι ωραίοι, ειδικά ο Luke, δεν παύουν να μου σπάνε τα νεύρα. Τα γαλανά μάτια του Luke με ηρεμούσαν κατά κάποιον τρόπο. Μου θύμιζαν την θάλασσα και μου μετέφεραν γαλήνη. Και το χαμόγελο του....Μα τι βλακείες λέω. Σταμάτα να τον σκέφτεσαι. Είναι μεσημέρι, οπότε αποφασίζω να δω κάποια ταινία για να περάσει η ώρα και το απόγευμα να βγω μια βόλτα με τις φίλες μου.

    Την επόμενη μέρα ξυπνάω νωρίς, πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι, γιατί είμαι πολύ ενθουσιασμένη. Είναι και Παρασκευή και θα βγω το βράδυ και γενικά είναι Παρασκευή. Είναι λογικό να είμαι χαρούμενη. Το πρόγραμμα λέει ότι έχουμε γυμναστική, οπότε βάζω μια φόρμα και μία κοντομάνικη μπλούζα, την οποία την συνοδεύω με μια φούτερ. Παίρνω την τσάντα μου και πάω κάτω. Η μαμά μου κοιμάται μάλλον και ο μπαμπάς μου δουλεύει, οπότε αποφασίζω να φτιάξω μόνη μου πρωινό. Φτιάχνω ένα τσάι και παίρνω ένα κουλούρι που υπάρχει στο τραπέζι. 

  Ήμουν ακριβώς στην στάση. Μπαίνω μέσα στο λεωφορείο και υπάρχουν ελάχιστα παιδιά. Οι περισσότεροι είναι μεγάλοι που πάνε στις δουλειές τους. Πιάνω μια θέση πίσω πίσω και βάζω τα ακουστικά μου. Μετά από λίγα λεπτά, βλέπω τον Luke να μπαίνει μέσα. Ωχχ θεέ μου. Θα κάνω πως δεν τον είδα. Έτσι κοιτάω το παράθυρο. Ξαφνικά νιώθω κάτι να ακουμπάει τον ώμο μου. Γυρνάω και βλέπω αυτόν να με κοιτάει. Βγάζω τα ακουστικά και τον κοιτάω με απορημένο ύφος.

L- Κάθετε κανείς εδώ;(του κάνω νεύμα με τον κεφάλι πως όχι)

          Κάθετε δίπλα μου. Η μυρωδιά του κατακλύζει τα ρουθούνια μου και η αλήθεια είναι ότι μυρίζει πολύ ωραία. Ξαφνικά το κινητό μου χτυπάει, έτσι πρέπει να το σηκώσω. Ο Luke συνεχίζει να με κοιτάει επίμονα. Αυτό το παιδί την λέξη διακριτικότητα δεν την γνωρίζει. Είναι μία φίλη μου. Αυτή η 'φίλη' είναι λίγο φίδι. Ότι καταλαβαίνετε. Προσπαθώ να την αγνοώ μετά από αυτό που έκανε. Το βάζω στην τσάντα μου μαζί με ακουστικά. Γυρνάω και κοιτάω τον Luke, ο οποίος ακόμη με κοιτάει. 

M- Γιατί με κοιτάς τόσο επίμονα; Είναι πολύ άβολο. (χαμογελάει πονηρά και κοιτάει κάπου αλλού)

       Αναστενάζω και κάνω υπομονή να φτάσουμε στο σχολείο.

              Μπαίνω στην τάξη μου και κάθομαι στο θρανίο μου. Πίσω μου είναι ήδη ένα κορίτσι, οπότε αποφασίζω να την γνωρίσω. 

Unfair(Greek) l.h.Where stories live. Discover now