De cind parintii mei au inceput sa atraga mai mult atentie serviciului la care lucrau ambii, adica la o firma de mobila, capul meu a lut-o razna. Nu in sens direct, ci in sensul ca ne mai fiind controlata de nimeni faceam ce vroiam eu. Toate schimbrile s-au inceput de la virsta de doar doisprezece ani. Mai intii am lasat rochiile si fustitele adorate de mama si tata si mi-am luat pe mine pantloni mulati si jecile de piele ce ma faceau mai matura. Apoi inca patru gauri au aparut in urechea mea stinga, iar pe mina mea dreapta si-a fcut loc un tatuj mic, insa aflat linga degetul mare, cu o insemnatate de aceeasi valoare.Era semnul infinit si mi jos un love , facut cit mai fin. Insa cea mai mare schimbare a fost, carcterul meu. Rea, incapatinta, nemiloasa, asa ma carcterizau si o fac si acum copii de la scoala ,,Fringringhoe,, din New York. Insa, de fapt, chiar daca arat si ma coport si desigur ca vreau sa fiu asa, in nauntrul meu se dovedesc a exista uneori si unele emotii.
Deoarece nu am surori sau frati nu prea stiu cum sa ma comport frumos, sa comunic sau sa leg dialoage cu oameniii, iar unii chiar se tem de mine, de aia nu am prieteni. Multi ma numesc BAD GIRL a scolii si imi place asta, insa uneori ma irita.
La cincisprezece ani am acumulat bani destui pentru a-mi lua motorul dorit de ani buni. Cind l-am cumparat, m-am si indragostit pe data de el, insa ca sa fiu mai tare decit copiii din scoala, mi-am ales unul mai bun decit al tuturor. Sunt cea mai tare fata, iar numele meu mai circula deseori prin scoala ca fata sexy. Multi baiati doresc sa se intilneasca cu mine, insa dupa ce un baiat a incercat cit de cit sa-mi atrga atentia si s-a urcat pe geamul meu cind ma imbrcam, a ajuns a doua zi la scoala cu ambele picioare rupte si gitul la fel. Directorul a fost informat doar ca a cazut de pe casa, insa numai eu si el stiam ce s-a intimplat cu adevarat.Apoi s-au dus zvonuri prin toata scoala, asa ca ,, a mai cazut o data de pe casa,rupindu-si si ambele miini,,.
Parintii mei sunt dezamagiti de mine pina si astazi,ei nu inteleg de ce am devenit asa, iar eu nu sint atit de curajoasa sa le spun ca totul e din cauza lor. Am fost amenintata de sute de ori ca voi merge la manastire si voi fi lasat acolo pe citeva luni, insa nu s-a intimplat.Ei ma intimpinau mereu, dar nu prea ii ascultam. Continum sa fiu fata rea.Dar intr-o zi totul s-a schimbat.Cu o luna in urma in casa nelocuit de ani buni s-a mutat familia Efron: o mama de undeva treizeci si noua de ani cu doi copii: fata sa mai mica de sase ani si baiatul ei cu un an mai mare decit mine,dar suntem intr-o clasa.Baiatul, pe nume Taylor, ma ienerveaza la culme.Chiar de la venirea lui, motorul sau l-a intrecut pe al meu, dupa model si putere, lucru ce m-a scos din minti.Fata sa e nemiscata ,mereu! La scoala e el deja cel mai tare baiat.,, Bad boy,, al scolii sa spunem.
Cind am intrebat in scoala pe niste fete,, Cine e el?,,mi s-a spus ca e din Florida si s-a auzit ca e atit de dur, incit a gustat si carne de om.Am pufnit pe data in ris, iar apoi mi-am adus aminte ca in familia sa lipseste tata.Aceasta idee stirnindu-mi un zîmbet larg si neabtinut pe buze.Nu credeam ca e atit de dur precum se spune, dar asta explica faptul de ce toate fetele mureau dupa el si chiar si baietii, sau mai bine spus mureau dupa motorul sau. Nu stiu ce gaseau fetele in el, dar in fiecre zi il vedem cu una noua. ,,Norocul,, meu si ,,fericirea mea,, ca ferestrele noastrea aveau privire unul la balconul celuilalt, deci inainte de somn puteam privi mereu filmul din camera sa.In ficare seara aducea fete noi cu care se tot saruta si arata scirbos, de aia inchideam uneori jaluzelele pentru a nu vedea ce se va petrece mai departe sau o facea el.Numele sau, Taylor Efron, circula deja cam prea mult prin scoala, in schimb numele meu, Bella Thorne isi pierdea magia. Uneori imi parea pur si simplu ca voi trece de la balconul meu la al sau, caci era posibil, si il voi gitui. Insa nu o faceam, caci stiam in ce belele aveam sa intru. Baiatul e foarte straniu.Cind iese din casa e mereu in costum si nu arata de fel un baiat rau.Asta am observat in fiecare dimineata cind plecam la scola, iar cind ajunge e cel pe care il stiu toti.Mi-as fi dorit sa nu apara pe aici, pentru ca stiam ca cu el vine si ceva rau.Aveam dreaptate.
CITEȘTI
Vecinul de alături
Novela JuvenilBella Thorne - o fata aspra, dura si vestita in scoala sa cere ajutorul noului sau vecin, Taylor Efron. Un baiat la fel de rau. Pentru ca parintii Bellei sa creada ca a devenit o fata buna, Taylor si Bella fac o intelegere. In fata ei apare astfel...