Nika:
Vošla som do vchodu a stále som cítila Maťovu nádhernú vôňu. Dnes som si zažila asi doposiaľ najkrajší deň. Keď sa kvôli vám niekto neuveriteľne zmení, cítite sa úplne dokonale. A ak je to ešte človek, ktorý sa vám páči, je to pre vás niečo ako med na srdce. Keď vám každý vraví, že je z neho teraz neuveriteľne dobrý, citlivý chalan .....proste neverili by ste.
Hneď ako prišiel Maťo domov napísal mi: "Ahoj princezná <3" Veľmi som sa potešila. Hneď som mu aj odpísala. Napísala som aj najlepšej kamarátke Kaje, ktorá bola na prázdninách v Anglicku. Tešila sa so mnou, keďže o mne vedela všetko. S Maťom som si písala ale do piatej ráno, nevedeli sme sa od seba odtrhnúť, teda od písania si spolu. Okolo tej piatej mi neodpisoval, tak som hneď vedela, že už zaspal. Napísala som mu teda: "Macko môj, spachtoško, vidím, že už teda asi spinkáš. Posielam ti pusinku na dobrú noc a nech sa ti o nás dvoch sníva. Dúfam, že keď si toto ráno budeš čítať, budeš mať úsmev na tvári. Strašne moc, moc, moc Ťa milujem.....naozaj si nevieš predstaviť ako <3 ...Ráno si píšeme miláčik :* <3"
Maťo:
9:00
Zaspal som. Videl som, že mi bliká mobil, keďže wifi som si nevypol. Bola to správa od mojej Nikolky a nejaké obyčajné notifikácie z FB, snapu, instagramu a asku. Hneď som si rozklikol správu od nej. Už pri prvom slove som sa usmieval ako debil. Hneď po prečítaní som jej odpísal: "Láska, dobré ránko. Si to najlepšie, čo ma v živote stretlo, moje slniečko. Moje všetko. Áno usmieval som sa ako debil pri čítaní tvojej správy. Neskutočne ťa milujem, viac ako ty mňa.... Ty si to nevieš ani predstaviť <3"
Po asi hodinke odpísala."Dobré ránko láska. A nie, nie ja ťa MILUJEM viac<3" .....a takto sme sa hádali ale polhodinku. Dospeli sme k tomu, že sa ľúbime najviac ako môžme....obidvaja narovnako. No neľúbte to dievča...... Dnes ideme spolu opäť von, a pravdepodobne k nám..... Strašne moc sa teším....