KARŞILAŞMA

22 0 0
                                    

Multimedya da Rüzgar var :)

Telefonumun çalmasıyla uyandım içimden küfürler sayarken bir yandan da kapalı gözlerle telefonu bulmaya çalışıyordum nihayet bulunca tek gözümü açarak arayanınn kim olduğuna baktım. CanCan yazısını görünce aramayı cevaplayıp " hıı " diyebildim güçlükle " prenses günaydın " " hıhı" gülme sesi. " hadi ama kalkmalısın uykucu güzel harika planlarım var" yatakta doğruldum "ne gibii bay tatlı bela" " süprizz yarım saate oradayım çabuk hazırlan deniz malzemelerini almayıda unutma öptüm ponçik " ve telefon kapanır. Ne zaman bana ponçik demekten vazgeçeceksiniz. Kalkıp hazırlanmaya başladım ablam çoktan işe gitmiştir kahvaltı yapmalı mıyım acaba. İçime beyaz yarım atlet ve kısa pembe tulumumu giyip hazırlandım. Çantama pembe bikinilerimi atıp beklemeye başladım. Tam mutfağa gidip kahve yapacakken mesaj sesiyle durdum.
Gönderen: CanCan
Aşağıdayım güzellik.
Kahveden üzülerek vazgeçerek aşağı indim. Arabaya binip "selam" dedikten sonra koltuğu arkaya yaslayıp uyku moduna geçtim. Arabayı bile çalıştırmadan bana gözlerinin diken Enes'e ne var bakışımı atıp gözlerimi kapattım. Araba ilerlemeye başlayınca keyifle iyice yerime yerleştim. Bu arada Enes benim çocukluk arkadaşım yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez.19 yaşında bu sene üniversite sınavına girdik ikimizde ve Akdeniz Üniversitesini kazandık. İkimiz de huhuk okuyacağız. Ve kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
"Gupseee" birden yerimden sıçradım. " noluyoruz yaa" " yuh be kızım kaç saattir sesleniyorum kalk artık geldik" nerede olduğumuzu idrak etmeye çalıştım. Lara plajına gelmiştik. Denizi görünce uyku falan kalmadı hemen dışarı attım kendimi. Aptal aptal sırıttığımı gören Enes " hadi şapşal şey kahvaltı yapalım önce" diye çekiştirmeye başladı. Önce bir cafe ye gidip aç karınlarımızı doyurduk ardından sahile gidip boş şezlonglara yerleştik. " hadi denize girelimmm " cevap vermeden beni kaldırıp kucağına aldı. Ardından denize koşmaya başladı kahkahalarım arasında "Enes yavaş" diyebildim. Ve anında suyu boyladık Allah'tan son anda nefesimi tutmayı akıl edebilmiştim. Uzun bir süre yüzüp yorulduktan sonra kıyıya döndük. Enes içecek birşeler almaya gidince bende kitabımı açap okumaya başladım. Bir süre sonra elinde biraLAR! ve colayla gelen Enes gördüm. İçeceklerimizi yudumlarken sohbet etmeye başladık." en iyi dostumsun biliyorsun değil mi ?" dediğinde gülerek omzuna vurdum. " kardeşimsin biliyorsun değil mi ?" çok seviyordum keratayı zor günlerimde hep yanımdaydı. Ablam ve o olmasa kim bilir ne halde olurdum. Enesler zenginlerdi. Çok iyi bir ailesi vardı. Yeri geldi bana anne baba oldular. Ben bunları düşşnürken Enes uyumuştu bile kızarmasın diye şemsiyeyi ondan tarafa çektim. Denize girmek yatmaktan daha cazip geldiği için düşüncemi uygulamaya koymaya karar verdim. Bedeni mi ılık suyla buluştururken baya açıldığımı farkedince durdum. İşte huzur buydu. Kahretsin ayağıma kramp girdi nasıl gideceğim ben şimdi kıyıya hareket edemiyorum. "imdaat" sular burnuma dolmaya başladı. Kendimi yukarda tutamıyorum, ayağımı hareket ettiremiyorum. Bi kol beni havaya kaldırınca aldığım nefes ciğerlerimi yaktı. Gözlerimi açamıyorum.
"Gupse uyan, aç gözlerini Gupse" bu seste bir tanıdıklık var ama öksürerek gözlerimi araladım. Karşımda bana telaşla bakan bir çift kahverengi göz. " Rüzgar" " iyi misin ? Hastaneye gidelim mi ?" ah bu öksürük çok su yutmuştum. " hayır iyiyim" "emin misin " kafamı sallamakla yetindim. Eve gitmek istiyordum çok korkmuştum. " Enes nerede" meraklı gözlerle "Enes kim?" "arkadaşım uyuyordu haber verir misin ?" bıkkınlıkla" hayır veremem çok merak ediyorsa gelir bulur seni!"dedi. Noluyor ya ne bu atar ama birşey diyemedim hayatımı kurtardı çocuk. Doğrulurken " sana borçlandım" diyebildim. "hallederiz sıkma canını" ve piç smile. Pislik ya menfaatçi. "Gupse noluyor burada sende kimsin ?" ov sinirle gelen bir Enes " sakin ol şampiyon iyiyim ben buda
.." sözümü tamamlama izin vermeden ayağa kalktı Rüzgar " ben Rüzgarda asıl sen kimsin ?" Enes sert sert bakmakla yetindi. Ortam gerilmeye başlayınca açıklama yapmam gerektiğini hissettim." sen uyuyunca denize girdim fazla açılınca ayağıma kramp girdi. Boğulurken Rüzgar beni kurtardı." Enes yumuşarken Rüzgar'a teşekkür etmeyi unutmadı." şimdi nssılsın hastaneye gidelim mi ?" " hayır iyiyim ben eve gidelim." " inat etmede ablanın yanına uğrayalım bir baksınlar" off iyiyim ben ya illaki uğraştıracak beni. " iyiyim dedim ya Enes eve götür beni" söylenerek koluma girdi." teşekkür ederim Rüzgar borçluyum sana" sırıttı
" merak etme o iş bende" ne çıkacak bunun altından bilmiyorum ama hadi hayırlısı.

"offf abarttınız artık iyice iyiyim diyorum size Enes sende evine artık yalnız bırakın beni ya" eğilip yanağıma öpücük bıraktı ve "tamam prenses kızma telefonum hep açık biliyorsun araman yeterli" şapşal çocuk iyiki var. Sonunda yalnız kalabildim. Laptopumu alıp faceyi açtım şu Rüzgarı bir bulalım bakalım kimin nesiymiş sanırım Denizden bulabilirim. Ve evet yanılmadım bir dakika ya Deniz Soytürk - Rüzgar Soytürk yok artık kardeş misinizz? Ben şok. Allah özene bözene yaratmış bunları bu nedir arkadaş ben profilinde gezerken arkadaşlık isteği geldi bilin bakalım kimmm tabiki Rüzgar değil o egosundan atar mı hiç Deniz atmış şaşırtıcı neden ekledi ki bu beni bunun şaşkınlığını yaşarken bir tane daha Rüzgar Soytürk vayy biraz önce söylediklerimi geri alıyorum. O değilde bunlar abi kardeş planlı mı iş yapıyorlar. Aman neyse ne bilgisayarı kapatıp yatağa uzandım artık uyuyabilirdim çok yorucu bir gündü.
Susuzluğa uyanmak kadar kötüsü yok. Mutfağa gidip su aldım. Telefonu alıp faceye bakmaya başladım. Bir mesaj..

RüZgar Soytürk
Selam cadı namını duydum ponçik mi demeliyim :D
Olamaz ya of abla of yapılır mı bu bana haa söylee!

Gupse Bektaş
Hey sakın!

Rüzgar Soytürk
Neden ama çok tatlı :D ama numaranı verirsen ponçik demekten vazgeçebilirim. Yoksa çok hoşuma gitmeye başlayacak bu lakap :D

Bu beni tehtid mi ediyor ya? Vermezsem nolur ? Herşey olabilir kahretsin.

Gupse Bektaş
Al lanet olası al da sus 05...

Gördü birde cevap vermiyor şuna bak. Aldın mı kızım başına belayı bu ponçik olayına biran evvel son vermek farz oldu. Uykuu nerdesinn..

Aşkın İçin SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin