ÜNİVERSİTE ZAMANI

24 0 0
                                    

Multide Enes var :)
Arkadaşlar daha yeni ve ilk kitabım nasıl başladı sizce gören arkadaşlar yorum yapabilir mi yoksa yol yakınken vazgeçeceğim :)

_________

Okulların açılmasına son 1 hafta kaldı ve ben heyecandan öleceğim acaba nasıl bir ortam, nasıl arkadaşlıklar var, beni neler bekliyorr off bekleyip göreceğiz. Bugün Enesle buluşacağım. Mark Antalya'ya gidip alışveriş yapıp sinemaya falan gireceğiz günlerdir çok bunaldım evde ablam hep sevgilisiyle Eneslerde tatile çıkmıştı şimdi acısını çıkarmanın vakti geldi. Enes gelince hemen aşağı indim arabadan inip elimi tuttu ve öptü ardından kapımı açtı beni oturttu ve şöför koltuğuna geçti şaşkınlıkla onu izlerken ' noluyoruz lan ' bakışlarımı da atmayı ihmal etmedim. " kibarlık yapmakta mı suç yani " önüme döndüm
" ne istiyorsun Enes lafı dolandırma " sırıtrak " beni bu kadar iyi tanımak zorunda mısın ?" diyince bu sefer ben sırıtım " bırakta kardeşimi tanıyayım hem lafı dolandırma demedim mi ben sana " " şey tamam bu gece büyük bir parti var benimle gelir misinn " neden bu kadar kıvranmıştı ki partileri sevdiğimi bilir kendileri. " ayıpsın adamım o iş bende" gözleri parladı birden " cidden mi " anlayamadığım bir haller var bu çocukta dur bakalım. " açık konuş noluyor şekilden şekile girdin " bir an tereddütle gözlerime baktı." ben aşık oldum galiba be kanka" gözlerim kocaman açılırken ağzım da ona eşlik ederek bir metre açıldı." sen ? Enes ? Ciddi misin ?" sevinmiştim." evet parti Soytürkler'in ve o kızda Rüzgar ve Deniz'in kuzeni yani diyorum ki sen el atarsın bu işe hıı ? " yok artık " ben ne yapabilirim Enes " " senin onlarla aran iyi kardeşine bi kıyak geçip kızı bana ayarlasan falan " onlarla aram iyi mi tamam Denizle biraz iyi olabiliriz ama Rüzgar ? Numaramı istediğinden beri görüşmedik mesaj bile atmadı. " bu tarz işlerden hoşlanmadığımı biliyorsun" "hadi ama benim için " offf kıyamıyorum bu şapşala ama bu Rüzgarla konuşmak demek adam beni tınlamıyor bile rezil olmakta var. " tamam baş belası tamam ama karşılığını alırım " güldü. " tamam sen ayatla ne istersen yapacağım. Haha gerçekten mi. " anlaştık " Avm' nin önüne geldiğimizde mağzaya daldık gece için kıyafet bakmalıydım o değilde neden ablam bana bu partiden bahsetmedi. Bunu sormayı aklıma not ederek kıyafetlere baktım. Çok güzellerrr. Gözüme kestirdiğim altı siyah üzeri straplez leopar desenli kıyafeti alıp kabine gittim. Hey çok güzel olmuştum. Daha fazla dolaşmaya gerek yok sinema vakti. Düğün dernek sünette girmiştik
Bol kahkahalarımız eşliğinde film bitti ve hazırlanmam için beni eve bıraktı. Eve girdiğimde ablamda evdeydi ve hazırlanıyordu yanına gittim. " bana neden söylemedin parti olduğunu " döndüğünde farkettimde giydiği saks mavisi mini elbisesiyle harika gözüküyordu. " bebeğim gelmek isteyeceğinş hiç düşünmemiştim sıkılırsın diye söylemedim" " neyse sorun yok Enesle bende geliyoruz" bu kızın mimikleri neden bu kadar güzel " gerçekten mi hadi giyşn gelde senide süsleyelim " canım ablam benim " hemen geliyorum " giyinip ablamın odasına geçtim. Saçlarıma maşa yapıp hafif bir makyajla tamamladık. Deniz abi gelince ablam çıktı. Nerede kaldı bu çocuk ya diye düşünürken korna sesiyle aşağı indim. Arabada beni bekliyordu nerede kaldı sabah ki kibarlık. Gözlerimi devirdim ama birşey söyleme gereği duymadım. " çok güzel görünüyorsun" " sende fena sayılmazsın" göz devirme sırası ondaydı haklıda çok yakışıklı bir çocuk kardeş demesek yürürdüm yani şaka bir yana gerçekten her kızın hayalini süsleyecek birisi.

Parti yerine geldikten sonra eve bir göz gezdirdim baya bir zengin olmalılar dubleks, havuzlu, kocaman bahçesi olan bir ev vay bee. Hadi bakalım Gupse neler bekliyor seni.
Enesin kolunu bana uzatmasıyla bahçeye geçtik. Çok güzel dizayn edilmiş bir parti. Gözlerim ablam ve Deniz'i bulunca yanlarına gittik." çok güzel görünüyorsun Gupse" diyen Deniz'in elini sıkıp " teşekkür ederim" diye cevap verdim. Enesin kolumu dürtmesiyle ona döndüm. " işte orada havuzun kenarındaki sarışın " gözlerim kızı bulduğunda gerçekten çok güzel bir kızla karşılaştım. " düşündümde gerçekten yakışabilirsiniz" sırıtması dahada genişledi. " iş sende gözünü seveyim Gupse bu işi hallet dile benden ne dilersen" göz kırparak onubiçecek getirmeye ikna ettim o gidince bize doğru yaklaşan bir Rüzgar ve o sarışını gördüm. Hadi bakalım başlıyoruz. " oo kimleri görüyorum diyen Rüzgar'a kocaman gülümsedim. Ablam lafa atlayarak " siz tanışıyor musunuz" diyince sayılır diyip Rüzgar'a baktım giydiği smokinle nefes kesici gözüküyordu. " bu kuzenim Ceyda " elimi uzattım "Gupse " oldukca sevecen karşıladı. " çok memnun oldum" yanımıza heyecanla gelen Enes'le Rüzgar bakışlarını ona çevirdi. " en yakın arkadaşım Enes" diyerek tanıttım. " bıda Rüzgar, Ceyda ve Deniz" hepsiyle el sıkıştı ama gözlerini Ceyda'dan alamıyordu. Ceyda'da farksız değildi. Sanırım pek zorlanmayacağım dans müziği çalmaya başlayınca ablamlar vw Rüzgarlar dans etmek için ilerlemeye başladı. Enes' i kolundan çekiştirerek dansa zorladım. " Gupse çok güzel değil mi sencede" " beğendim gerçekten çok hoş şimdi bana bırak ortam ayarlayacağım alt yapıyı yapmak sana kalmış" yavaşça Rüzgarların yanına doğru ilerledik. Rüzgar'a yönelip " eşleri değiştirelim mi diyince muzipce sırıtıp Ceyda' ya baktı başıyla onay alıp eşleri değiştirdik. " ne o benimle bu kadar çok mu dans etmek istiyorsun " ve o piç gülümsemesi ulan Enes başıma ne işler açtın. " hayır sadece soru soracağım" dudakları yukarı kıvrıldı." numaramı neden aldın ve hiç sesin çıkmadı merak ettim " " çok mu bekledin mesaj atma mı " off off bu ne ego böyle" 3 kişi dans ediyoruz şuan farkında mısın " kaşlarını kaldırarak " 3 ? " dedi. " sen egon ve ben " gözlerimi devirdim. " bir parçam. Mesaj mevzusuna gelirsek yoğun bir dönemdeydim. Fırsatom olmadı diyebilirim. Gülümsemekle yetindim. Daha fazlasına gerek yok zaten herşey Enes içindi. Çok meraklıyım sanki senin mesaj atmana. Enesler gayet iyi gözüküyordu deydi galiba. " sen neden hiç yazmadın" " bana yazmayan birine neden yazayım " müzik değişince kibarca gülümseyerek ayrıldım ve yerime geçtim diğerleride geldi. " ben bi lavaboya gidiyorum" diyince Ceyda da peşime takıldı. " ben yolu göstereyim sana " " teşekkür ederim " koluma girince şaşırdım çok sıcak kanlı ve güler yüzlü bir kız sevmiştim. " okuyor musun Gupse" " başlayacağım bu sene ya sen " " aslında İstanbul'da yaşıyorum. Ama bu sene burada okuyacağım Akdeniz'de " sevinmiştim çünkü Enes'ten başka arkadaşım yoktu ve bu kızla iyi anlaşabilirdim. " gerçekten mi bende" kocaman gülümsedi numaralarımızı aldık ve ben lavaboda işimi hallettikten sonra bahçeye döndük. Bir kaç saat daha eğlendikten sonra ayrılma vakti geldi. Ceyda'yla çok iyi anlaşmıştık öpüşüp vedalaştık.Rüzgar beyimizde kızlardan vakit bulup geldi. " gidiyor musunuz" " evet herşet çok güzeldi teşekkürler ve hoşçakal " sırıttı. " aksi olması mümkün değil. Egolu pislik Enes'le parti yerinden ayrıldık. Beni evi bırakırken onun ağzından Ceyda'yı dinlemeye devam ettim. Eve gelince öpüp hemen eve çıktım bu topuklular ayağımı yormuştu üzerimi çıkarıp makyajımı temizledim ve yatağa attım kendimi. Ne gündü ama olur bunlar ya ikiside çok farklı bakıyor.
Uykuya dalmaya çabalarken mesaj sesiyle telefonu baktım.

Gönderen: 05...
Artık mesaj atmış bulunduğuma göre sende yazabilirsin ;)

Hey bu Rüzgar olmalı. Demek fırsat bulabilmiş. Ben bunları düşünürken bir mesaj daha geldi.

Gönderen:05...
Bu arada fena değildin bugün :D

Hah şuna bak ya fena değilmişim. Rehbere girip kaydettim. Bay ego.

Gönderilen: Bay ego
Çok mu istiyorsun mesaj atmamı ;)

Onun silahıyla vurmuş olabilirim. Evet.

Gönderen:Bay ego
Kendi laflarını kullanmalısın ;)

Gönderilen:Bay ego
Tamam sensin ve uyuyorum. Aklıma gelirsen yazarım.

Şuna bak ya.

Gönderen:Bay ego
Aklından çıkmayacağına eminim. İyi geceler ;)

Sana cevap vermeyeceğim. Kulaklıklarımı takıp Cem Adrian eşliğinde uykuya daldım.

______

Saat 8 ve birazdan Enes gelecek okula gideceğiz. Çok heyecanlıyım ya. Altıma siyah pileli bir etek üzerimede Beyaz göbek açık dar bir tşört giydim. Saçlarımı açık bırakıp hafif bir makyaj yaptım. Enes gelince çantamı ve ayakkabılarımı giyip çıktım. Kahvaltı için bir cafeye gittik." çok heyecanlıyım Enes sakın beni yalnız bırakma gebertirim seni" güldü cancanım." bende aynı şeyi sana söyleyecektim" Ceydayla aynı okulda olduğumuzu söylememiştim şaşırsın istiyordum." sana bir süprizim var " " ne gibi" söyler miyim ? hayır. " süprizden ne anlıyorsun" bıkkınca nefesini dışarı verdi. Kahvaltımızı bitirdik ve beni sürüklemeye başladı. " ya napıyorsun" bırakmadı. " yürü meraklı olduğumu bilmiyor musunn? " off nereden söylemiştim. Okula gelince çaktırmadan Ceyda'ya olduğum yeri mesaj attım. Bir süre bekledikten sonra Ceyda ve Rüzgar'ı gördüm. Onun ne işi var burda ya.
" selamm" neşeli bir şekilde gelip boynuma sarıldı. Bende kollarımı ona doladım. " merhaba " Enes şaşkın gözlerle bir bana bir Ceyda'ya bakıyordu. Rüzgar' ın öksürmesiyle kendini topladı. Ceyda ve Rüzgar'la el sıkıştı. " senin ne işin var burada" Rüzgar'ın gözleri beni buldu. " okuluma gelmek için senden izin mi almam gerekiyordu" okulum mu dedi o cidden mi nasıl bir yıl bekliyor beni Allah'ımm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın İçin SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin