12

2.5K 168 6
                                    

12. Jsem strašně hádavý človek Harry. Nepřej se semnou hádat. Vžycky musím vyhrát. Teda, poku to není s mamkou. Jednou....jsem se hádala s učitelkou. Já jako vždy v biologii nedávala pozor a ona si toho všimla. Chtěla mi dát poznámku, ale já se s ní celých 20 minut hádala, nakonec  zavřela pusu a odešla. :DD Celkem dobrá vzpomínka ne? Ale všechny škaredé věci, co mi kdo kdy řekne mě vždy hrozně trápí. Ani nevíš jak moc. Možná to tak na první pohled nevypadá, ale většinou večer pak brečím do mého užasného polštáře. Už jsem to tu psala...ale oprvadu strašně moc chci od všeho utéct pryč. Od všech povinností, věcí a lidí. Stačil by mi jen jeden člověk. Kluk. Jeho jméno je Harry Sytyles. Chtěla bych hovidět usínat někde v autě na naší dlouhé cestě do nekonečna a ještě dál. Chtěla bych ho viět, jak se soutředěně dívá na cestu před námi. Chtěla bych ho cítit a rozesmát ho, aby mi ukázal svoje úžasné ďolíčky, chci si s ním užívat svobodu na tomhle zatraceným světě.                                                Myslíš, že se mi to někdy splní? Věřím na splněné přání. Ale bojím se, že tohle se nikdy nestane. Vžyť ani nevíš kdo jsu...bože jsem jen alší naivní holka s velkými sny.                                                                                 

@@Harry_Styles I ty njevíc nesplnitelné přání se jednou můžou naplnit. xx

Páni Harry, někdy mám pocit, že si čteš moje zprávy a opovídáš na ně tweetama....ale to by byl nesmysl...tak se měj.                                                                                                                                                                        Krásné sny Harry ♥ xx



Twitter present /Czech/ (h.s.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat