BÖLÜM 3: Mete mi?

40 6 0
                                    

Özge'yle birlikte sinemaya giderken yolda Mete ' yi gördük Özge benim Mete 'den hoşlandığımı biliyor, hemen beni dürttü. Bir an kendimi onun yanında buldum birlikte üçümüz sinemaya girdik. Bütün sinema boyunca Elif'i düşündüm ne yapacağımı bilemedim. Aklıma ona bir mesaj yazmak geldi ve sinemanın ortasında Elif'e mesaj attım. Hemen arkasından bir mesaj geldi. Biraz başta tedirginliğim oldu cevabı görünce biraz sevindim. Ondan özür dilediğimi yazmıştım o da bana " bir daha olursa kızarım ama" yazmış tatlı şey :) sinemanın bitmesine daha yarım saat vardı artık kafam rahat olduğuna göre Mete'yi nasıl bana aşık edebilirim diye düşünmeye başladım açıkçası bir şey
düşünmedim. Ara vardı aradan sonra Mete'nin yanına ben oturdum filmde son sahnede birbirlerine iki aşık sarılıyordu ben de Mete' in kulağına " bende hep böyle bir aşk istemişimdir" dedim. Mete ne diyeceğini bilemedi. Filmi izlemeye ddvam etti. Sonra ben pişman oldum nasıl dedim hâlâ aklım almıyor salak mısın sen Sinem! Bu arada benim adım Sinem. Off çıkışta Mete 'nin yüzüne bile bakamadım. Özge tabi olanlardan haberi yoktu.
Mete bizden ayrılmadan önce kulağıma "bende" dedi. Allah'ım şaka mı bu ? Nasıl mutlu oldum anlatamam. Belki de benim mesajımı benim istediğim şekilde almıştır. Oleyy ! Özge'ye olanları anlattım. Özge buna inanamadı işte ben insanları böyle şaşırtırım :)
Artık kendime çeki düzen vermeye karar verdim. Artık pantolon giymek yok ! Etek giymek var! Artık sımsıkı topladığım at kuyruğu saçlarım yok! Artık okul kurallarını azıcık çiğneyen Sinem var !
Ertesi gün okulda beni görenler inanamadı ve tam o sırada Mete'yi gördüm...
Benim yazdıklarımı okuyanlara sesleniyorum. Ben kitap okumaya seviyorum ama bir yazma olayım yoktu suana kadar ilk yazmaya çalıştığım kitap bu. Umarım beğendirebilirim :)

HAYATIN ANLAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin