Μαμα: Camila σηκω αγαπη μου θα αργησεις στο σχολειο!
Η φωνη της μητερας μου περασε σαν διαπεραστικος ηχος στα αυτια μου. Αμεσως σηκωθηκα απο το κρεβατι και κατευθηνθηκα προς το μπανιο. Αφου εκανα ενα γρηγορο ντουζ εβαλα λιγη μασκαρα ωστε να τονιζει τα μαυρα ματια μου. Υστερα ντυθηκα και κατεβηκα κατω στην κουζινα. Εφαγα πρωινο και εστειλα μηνυμα στην crystal να με περιμενει 8:10 στην εισοδο του σχολειου μιας και σημερα ηταν η πρωτη μερα του σχολειου. Βγηκα εξω και ενα δροσερο αερακι χτυπησε το προσωπο μου. Κατευθηνθηκα προς το αυτοκινητο μου(μην φανταστειτε κανενα ακριβο) και εβαλα μπρος την μηχανη. Ευτυχως το σχολειο δεν ειναι πολυ μακρια 5 λεπτα με το αυτοκινητο. Φτανοντας στο παρκινγκ του σχολειου ειδα την Taylor Swift και την παρεα της να καταφθανουν την ιδια ωρα με εμενα. Η Taylor και η παρεα τηε ειναι τα πιο δημοφιλη παιδια του σχολειου. Κανουν παρτυ καθε σαββατοκυριακο,δεν τους καιγεται καρφι για τιποτα και μπορουν να γινουν πολυ αγενεις μαζι σου. Η Taylor τα εχει με το πιο δημοφιλες αγορι του σχολειου τον Harry . Εχει πολλα τατουαζ ομως δεν ειναι τοσο bad boy οσο οι φιλοι του. Εχω ακουσει οτι ειναι γλυκος οταν θελει. Την ωρα που χαζευα ακουσα μια κορνα απο πισω μου και γυρισα το κεφαλι μου να δω τι ειναι. Ηταν η Taylor και η παρεα της.
Τ:κουνησου απο εδω. Αυτη η θεση δεν ειναι για το σαραβαλο σου.
Ενιωσα πολυ ασχημα και αμεσως εφυγα απο εκει. Ετσι πηγα σε μια θεση που βρηκα πιο εκει.