chapter 5

27 3 3
                                    

...Ο Χάρρυ. Δεν πίστευα αυτό που εβλεπα. Μου χαμογελούσε και με κοιτούσε με μάτια λαμπερά απο χαρα.Ποιος? Ο Χάρρυ! Που πριν ένα τέταρτο μου είχε μιλήσει απότομα αι ξερα. Πλησιάζοντας όλο και πιο κοντά στο αυτοκίνητο μου αποφάσισα να τον αγνοησω και να μπω μέσα,να βάλω μπροστά και να φύγω. Καθώς άνοιγα την πόρτα του οδηγού το χέρι του με σταμάτησε.

Χ:τι ετσι απλά θα φύγεις?Ούτε ένα γειά? Ούτε ένα συγχαρητήρια?Ούτε μια αγκαλιά?

Ήταν σιγουρα τρελός. Για ποιο πράγμα να του πω συγχαρητήρια...Εκτός αν πέρασε και αυτός στον διαγωνισμό. Τέλεια!! Σαν δεν μου έφταναν τα άλλα μου προβλήματα θα έπρεπε να τον βλέπω τωρα κάθε μέρα στις πρόβες μετά το σχολείο.

C:χαρρυ φύγε από εδώ. Μου το ξεκαθαρισες νωρίτερα οτι δεν θες να μιλάμε.
Χ:συγχώρεσε με για πριν. Δεν ξερω τι με έπιασε.
C: Όχι χαρρυ. Έχω ακούσει για σένα. Ξέρεις πως σε αποκαλούν? Κυνηγό! Λένε ότι παίζεις με τα κορίτσια. Τα κάνεις να σε ερωτεύονται και μετά τις παρατας με άσχημο τρόπο.Δεν θέλω να έχω καμία σχέση με σένα.
Χ: δεν θα αρνηθώ όσα λες. Ναι.Έτσι ήμουν. Μετά τον προσφατο θάνατο του πατερα μου άλλαξα.
C: ωω συγγνωμη...Δεν ήθελα...να..Έχω..ακούσει τόσα...λυπάμαι πολύ..
Χ: δεν πειράζει. Και θέλω να ξέρεις χώρισα με την Taylor.

Ύστερα ένα μικρό χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη μου χωρίς να το θέλω. Ίσως να χάρηκα που χώρισαν. Έπειτα μπηκα στο αυτοκίνητο,χαιρετισα τον χαρρυ απο το παράθυρο και έφυγα για το σπίτι.
Όμως όταν έφτασα εκεί με περίμενε μια δυσάρεστη έκπληξη. Στην πόρτα βρηκα ενα χαρτάκι κολλημένο που έλεγε με μεγάλα έντονα γραμματα:"μείνε μακριά του!". Αμέσως σκέφτηκα πως θα ήταν η ταυλορ και εννοούσε τον χαρρυ. Μου φάνηκε λογικό να το κάνει αυτό μιας και όλοι γνωρίζουν ότι είναι μια τρελή bitch. Οπότε το αγνοησα και μπήκα μέσα,έβαλα πιτζάμες και έπεσα για ύπνο.







Λοιπόν αποφασισα να αλλάξω τελείως την εξέλιξη της ιστορίας κ πιστευω να σας αρέσει. Είναι η πρώτη μου ιστορία για αυτό δείξτε κατανόηση αν είναι χαλια

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 06, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The HunterWhere stories live. Discover now