❝a drunk with the broken soul❞

2K 100 200
                                    

Playlist:

Muse - Madness

Linkin Park - Krlwing

Evanescence - All That I'm Living For (multimedya)

Halestorm - What Sober Couldn't Say 


(uyarı: ANGST! ANGST! ANGST!)


xxx


''Get in on, get it up,

Come on give it all you got

Runaway train,

(Running right off the track!)

Runaway train,

(Running right off the track!)

Laboratuvarda yankılanan son ses müzik sona erdiğinde, yorgunluktan sandalyede yığılmış adamın yüzünde haftalar sonra ilk defa oluşmuş o hafif gülümseme her zamanki gibi yine kayboldu. Şişkin göz torbalarının süslediği dolu gözleri tekrar anlamsız bir gezintiye çıkmışlardı. Karmakarışık saçlarıyla kombin olmuş çatlak ve soyulan dudaklarını birbirine bastırdı ve basık havayı derince içine çekti. Gözlerinin önüne tekrar uzaklaştırmaya çalıştığı görüntüler gelmeye başlamıştı işte, tekrar bir sonsuzluk süresince aşağıya düşüyordu, Pepper ellerinden kayıp gidiyordu, belki de önceden o kadar önemsediğini anlamadığı sarışın adam tarafından öldüresiye dövülüyordu, ve bunlara tek cevabı delicesine titreyen eller ve ruhundan bir parçanın daha kopması oluyordu.

Tony, içten içe ölüyordu.

Halüsinasyonları acınacak halde olan adama acımasız bir şekilde saldırmaya devam ederken, Black Sabbath'ın Paranoid zil sesi kulaklarında çınlamaya başlayınca adam titrek elleriyle zar zor telefonu aldı ve kim olduğuna bakmadan açtı.

''Tony?''

Daha demin yakarışlarına aldırmayıp kan bürümüş gözleriyle kalkanını güçsüz vücuduna indiren kişinin sesi kulaklarına dolduğunda biraz duraksadı, hâla titreyen boştaki elini yumruk haline getirdi. Nefeslerini düzenli hâle sokmaya çalışırken düşündüğünden daha yüksek bir sesle cevap verdi.

''Cap?''

''Bir an cevap vermeyince kapattığını düşündüm.. Neyse, nasılsın?''

Az önce sen tarafından öldürülüyordum ama her şey iyi, sen?

Tony dudaklarını birbirine bastırdı. ''İyiyim.''

''Sesin öyle gelmiyor ama.''

''Rogers, iyiyim. Ne için aradın?''

''Şey..'' Kısa bir sessizlikten sonra konuşmasını devam ettirdi, ''Natasha, Clint, Bruce ve Thor'la bu akşam eğlenceli bir akşam geçirme kararı aldık.''

''Tamam, iyi eğlenceler.''

''Tony, sen de geliyorsun. Daha doğrusu biz sana geliyoruz.''

Esmer anlamazlıkla gözlerini kırpıştırdı. ''Pardon?''

''Duydun. Hem seni ne zamandan beri görmüyoruz."

''Peki benim buna izin vereceğimi nereden çıkardınız?''

''İzin alacağımızı nereden çıkardın?''

Ve daha Tony cevap veremeden telefon kapandı.

Terlemiş ellerini saçlarından geçirdi gerginlikle. Kaç haftadan beri insan yüzü görmemiş, bitmek bilmeyen düşünceleriyle sadece içki yoluyla başa çıkabilmişti, en azından bu zamana kadar çıkıyordu. Ve bizzat gözlerinin önünde kendisine vahşice saldıran adamın, öldüğünü gördüğü takım arkadaşlarıyla birlikte ellerini kollarını sallayarak evine gelecek olması onu hiç de rahatlatmıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

darkshines || stony one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin