Nabodrengen part 1.

669 12 2
                                    

Mandag... Mandag... Mandag...

Hvorfor er der overhovedet nogle der har gidet at opfinde den dag...

Kl var. Hvad var klokken jeg kiggede på mit vækkeur 10:30.
"FUUUUUCK!!! MOAR HVORFOR HAR DU IKKE VÆKKET MIG?" Råbte jeg surt! Der kom en mumlen ude fra køkkenet "JEG NÅR DET ALDRIG" råbte jeg videre. Jeg løb ud på badeværelset. Føj. Jeg lignede en søko! Ej det passer ikke en søko er faktisk ret så sød! Så ligner jeg en rådden sutsko! Det er ihvertfald ikke sødt. Mit hår var uglet og fedtet og jeg havde glemt at tage min makeup af fra Joe's fest igår! Det var pisse hyggeligt jeg blev faktisk ikke specielt fuld. Ej det passer ikke, liiiidt fuld, Okay så jeg blev stang stiv og dansede rundt på bordene sammen med Kat, bare rolig ikke en rigtig kat men min bedste veninde hedder Katinka, jeg kalder hende for kat det har jeg gjordt så laaang tid jeg kan huske. Joe havde holdt en afslutnings fest for mig. Han har været vild med mig siden 5. klasse eller noget! Så kom 9. Klasse og Joe blev ærligt talt lidt af en hottie og jeg var kærester med ham helt indtil 1. g. Pludselig sendte han mig en SMS og sagde han havde mistet følelserne for mig... Jeg havde aldrig selv fået følelser for ham men han har fået præmien 'Hanna's første kæreste' er det sent at blive kæreste med den første i 9.? Pyyt han var sød men fakta er at jeg aldrig ser ham mere! Det er jeg faktisk glad nok for, han var gået hen at blevet en være 'Golddigger' føj.

"Skat" det var mor der kom ud på toilettet " skat det er søndag, kommer du ned?" Sagde hun med sin pædagogiske stemme. "Vil det så sige ingen ny skolestart idag?" Sagde jeg min stemme var som en hæs gammel mand. "Nej skat, og hvad siger du til at vi lige flytter først?" Sagde hun og grinede jeg vendte det hvide ud af øjnene og lavede et lille vink for at vise at hun skulle gå ud.

Søndag... Søndag... Søndag..

God bless you!!

Jeg fjernede resterne af makeuppen og hoppede i bad.

*bank bank.
"Hvem der" råbte jeg inde fra brusekabinen
"Jonas" lød en lille stemme.
"Forsvind mide"
"Mor og far siger du skal ud og pakke kasser" blev han ved. Neeej jeg vil ikke pakke!
"Jaja jeg kommer ud nu" gav jeg op.

----------------------------------

"Det var den sidste" råbte jeg. Jeg så ud på mit elskede nu meget tomme værelse!
"Cool, så køre vi"
Et par flyttemænd kom ind og tog min seng "tak" sagde jeg smilende. Den ene flyttemand nikkede og så bar de min elskede, elskede, UENDELIG HØJT elskede seng ned af trappen.
"KOM NU HANNA"
"jaja" mumlede jeg og begynde at gå ned af trappen.
Jeg hoppede de 2 sidste trin. I dont know gør alle ikke det? Jonas kom farende hen til mig "HANNA, HANNA, vi skal FLYTTE" sagde han og hoppede
" godt spottet" sagde jeg muggent
"Du dum" sagde han og lavede sit sure ansigt og krydsede armene. Sikke et emne skift!
"Når er jeg det?" Sagde jeg og begynde at gå ud mod bilen
"Fåk dig" sagde han og viste sin middle finger. Jeg drejede rundt på hælen
"Undskyld mig!" Sagde jeg helt overrasket over hvor fanden han havde lært det! En 7årig dreng, tænk en gang den gang, den gang jeg var barn, viste jeg ikke engang hvad en tissemand var indtil jeg blev 9år og møgungen blev født. Jonas kiggede mig dybt ind i øjnene
"Hvor har du lært det" sagde jeg heelt overrasket
"Haha" sagde han glad og løb sin vej ud i bilen, og efterlod mig i chok "fåk dig" sagde jeg for mig selv og grinte.

--------------------------------

Hej det her er min første historie her på Wattpad håber i vil kunne lide den! Beklager hvis det første kapitel er lidt kedeligt der skal nok komme spænding! ;)

Min Nabo.Where stories live. Discover now