Vi sagde ikke noget.
Jeg aede ham langs rykken mens flere tåre trillede ud af hans øjne.
Det her var begyndt at blive meget akavet, jeg måtte sige noget? Men Hvad?
'Hør hvad er det du er så ked af?'
Nej. 'Det skal nok gå!'
Nej. 'Hvorfor tuder du som et pattebarn uden pat?' Ej nok ikke! hvad med bare...
"Hvad er der sket" sagde jeg langsomt og smilede et sukkersødt smil
"Det er Paul" sagde han skælvende
"Hvem er det?"
"det er min pap far" lang pause. Akavet lang " han er fuld igen" han rømmede sig og rejste sig op. Jeg så forbavset på ham
"undskyld det her er ikke noget du skal rodes ind i og nu hvor jeg ser på det er det fucking pinligt at komme over til dig, du kender mig jo ikke. Jeg er slet ikke sådan her det må du altså meget undskylde.jeg er bare vant til at komme over til hende der boede her før..." Han smiler akavet.
"jeg går nu" han prøvede at åbne døren, men jeg skyndte mig at sige
"Jeg er ligeglad" han så besynderligt på mig. Jeg rystede på hoved
"Ikke med du går men med alt dit bøvl... " jeg smilede forsigtigt og han stirrede bare videre som at jeg er var fatsvag.
"Du ved." Pause "jeg vil hellere end gerne høre om alle dine ting." Akavet pause " plus så er jeg også lidt bange for at sove alene" mumler jeg. Han begyndte at grine .YES! Nogle gange er jeg som en fyr. Du ved gader piger græder. Yearh sådan er jeg... Bare med drenge! Selfølgelig..
"Jeg kom ofte over til hende der boede her før men så arvede hendes forældre en masse penge og så flyttede de til en stører lejlighed nærmere skolen."
"Så kan jeg være hende for i nat, fortæl nu om paul." Sagde jeg og kløede ham på ryggen.
"Jeg kan ikke lide det her" sagde han og mandede sig op
"Hey" jeg søgte efter øjenkontakt "det okay" Hanna pædagogen
han smilede stille "Sikker"
"Jaja kom nu" jeg smilede tilbage
"Jeg lå og lavede lektier da jeg høre dem skændes, det bliver voldsommere og så høre jeg et klask inde fra stuen. Bag efter kunne jeg høre min mor græde videre"
Fuck det her er mere alvorligt end jeg troede.. Ehm hvad skal man sige
"sker det ofte?"
Det lød godt.
"Paul er den 3 mand min mor har været sammen med på et halvt år, og jeg kam ikke lide at være der når de skændes så jeg tænkte"
"Det er okay bry, jeg kan tage en ekstra madras ind og hente nogle rester og gøre det hyggeligt vi kan holde en sleepover? Hvad siger du til det!" Jeg måtte tage chancen og få nogle 'ordentlige' venner her det skulle nødig ende som på min gamle skole. Han virker da ordentlig.. Ikke?
" jeg ved nu ikke"
"Årh... Kom nu for min skyld" jeg gjorde mine øjne store og blinkede en masse gange.
" okay så men kun fordi det er dig" han grinte. Jeg løb ud i det halv færdige køkken hvor skattekammeret befinder sig nemlig selveste køleskabet hvor der er noget pasta til overs.
Da jeg kom ind på. Værelset havde Bryan taget t-shirten af og lagt sig under dynen.
Please sig at han stadig har boxer på!
"Middag serveret" sagde jeg og lukkede døren med foden
"Danke shön" sagde han og tog armene over dynen og strække dem ud for at tage imod tallerkenen
"vi havde nogle rester af noget Spagetti carborane" han slikkede dig om munden
Han så mig dybt i øjnene "tak smukke"
Den røde tomat på banen igen! Cool Down Hanna!
"Altid" jeg tog chipsposen frem fra ryggen " håber du kan lide sour cream and onion" sagde jeg og smilede
Han skimtede med øjnene "Aaaarh jeg tror bare jeg holder mig til pastaen"
Pis han kan ikke lide dem... Behave, du skal gøre godt indtryk.
"Perfekt, så der mere til mig" sagde jeg smilende
Han rystede bare på hoved " hvilken film skal vi se!"
"En film?"
Han tog min iPad frem "ja, hvad er din kode?" Han så op
"Ehm..." Fuck hvad var jeg sidst inde på? Fuuuuuuck!
"Her lad mig" jeg tog ipaden ud af hånden på ham
Jeg låste den op og rigtigt nok var den inde på hans Facebook profil nederst i bunden. Jeg skyndte mig at gå ud men midt i alt mit hastværk trykkede jeg to gange på home knappen så den bare blev mindre, dang it!!!
"Hør var det min Facebook profil?" Spurgte han. Øhm nej det var en anden der tilfældigvis også hed Bryan Jones? Den er der ingen der ville falde for!
" jeg vil gerne vide hvem min nabo er" sagde jeg som om det var det mest åbenlyse
"Jaja" sagde han smilende "lad os nu bare se en film"
--------------------------------------------------------------------------------------------------
***Jearh i know... Hun lever :0
Jeg er næsten flov over først at kunne poste det her et halv år efter!
Håber der stadig er nogle læsere,
Jeg glemte alt om appen og om historien men en af mine venner mindede mig om det her forleden så YIIIR håber i vil følge med frem over
****
Skriv gerne ros, kritik og randomme sager i kommentaren jeg elsker at læse ting jeres kommentarer
Hold jer i live, så skal jeg nok også prøve
Kyyyys❤️
YOU ARE READING
Min Nabo.
RomanceHanna er endelig kommet til byen efter et kedeligt liv i forstaden, hun havde lavet en plan om at fokusere på skolen og har har heller ingen planer for at få sig en kæreste, eftersom at Hannah har hemmeligheder, men hendes plan ryger snart i vasken...