"Så er vi her børn" sagde mor optimistisk
Jeg åbnede bildøren og stod og stirrede på den store bunke af legeligheder
"Hvilken dør er vores?" Spurgte Jonas
Mor kom ud af bilen og begyndte at gå hen mod glasdøren med det hvide tal på '34a' jeg så op af bygningen den var høj... Meget høj... Waow
"Den her" mor åbnede glasdøren og far kom stønnene ud med vores kufferter. Jeg tog min og begav mig ind i opgangen alt så nyt og moderne ud kridt hvidt. Vi tog elevatoren op til 15. Etage mor gik hen til den nærmeste dør og begyndte at låse den op
"Jonas kan vi lave en aftale om at jeg for værelset med altanen?" Spurgte jeg ham og lavede hunde øjne
"Nej" svarede han køligt
"Jeg har set at det værelse med altanen er det mindste!" Sagde jegLøgn....
"Okay så"
Mor åbnede døren og jeg væltede ind løb ned af gangen og ind på værelset altan på!
"DET ER MIIIIT..MUHAHAHA"
Og længere nede af gangen hørte jeg Jonas råbe
"JEG FIK DET STØRSTE" jeg gik ind og kiggede og... Ha nej han gjorde jeg mit værelse var lige liidt større end hans.
----------------------------Endelig værket er fuldført. Sagde jeg og smilede ved mig selv. Værelset var stort og dejlig rumligt og der kom en masse lys fra altan døren jeg satte min elskede seng midt i rummet og mit skab længere tilbage jeg lagde mit store hvide uldne dyr på gulvet, bare rolig det var ikke et rigtigt dyr men mit dejligste bløde tæppe!!jeg åbnede døren ud til altanen vi boede på penthouse hvilket var rart så slap man fra larmen fra gaden. Sommersolen bagte på mig og jeg svedte heeelt vildt så jeg besluttede at gå ud og tage et bad, jeg tog tøjet af ude på altanen eftersom jeg troede ingen kunne se mig.
"Hey smukke" sagde en stemme. Det gav et sæt i mig og jeg lavede et underligt spjæt som om nogle havde sat stød til mit ben. Jeg så rundt. Pludselig kunne jeg høre ham grine. Jep. Det var en dreng. Endelig så jeg ham bag hegnet ind til naboen, han stod og smilede flabet af mig. Hegnet gik ham til hofterne, han kunne hoppe over når som helst. Hvilket var det han gjorde. Først nu så jeg hans ansigt, hans hår var kastanjefarvet, hans læber var store og indbydende, i midten sad der 2 lysebrune øjne.
Jeg kunne mærke jeg rødmede. Shiiiiit Hanna, din røde tomat stop det STOP DET. Vær cool. Haha cool, kølig, nej okay Hanna du har ingen humør!
Ham hottien tog hånden gennem håret. Arrrrh han var dejlig.
"Hey" sagde jeg.
"Strip bare videre." Sagde han frækt og kiggede ned på mine ben. Jeg så ned af mig selv. Fuldkommen nøgen, heldigvis stadig med bh og trusser men stadigvæk...
"Jaja i dine drømme" sagde jeg hurtig og begyndte at gå ind på mit værelse og var seriøst rødere en en RØD BEDE! Ahahaa.. Hanna du må finde dig nogle bedre jokes!
"Bryan Jones" blev der råbt ude fra altanen
"Hanna Anderson " råbte jeg tilbage, som om jeg var ligeglad! Nej... Jeg kunne allerede se Bryan og mine børn sammen! Årh! Vi skulle have 4 børn 2 piger 2 drenge den ene skulle hedde Sarah! Det skulle være det ældste barn det andet skulle være Mike... Mine tanker blev afbrudt..
"du er hot Hanna" Sorry whaaat? Mig den klamme pige fra forstaden, med det klamme leverpostejsfarvet hår og nærmest grå øjne? I dont Think so! SVAR HAM
Jeg drejede rundt på hælen
" i lige måde mr. Jones" svarede jeg smilene. Han smilede tilbage på en måde som om 'det ved jeg godt' en lidt selvfed måde! Det lige meget! Han er virkelig taget ud fra et eventyr, han manglede bare hesten!
Jeg lukkede døren og trak gardinerne for...
---------------------------------------
Det var aften jeg sad på sengen og tjekkede den nye skoles ugeplan...
*BANK
Huh? Jeg så rundt....
*BANK BANK
-i har sikkert gættet hvem det er men altså jeg ved det sgu da ikke? Hvem skulle havde troet at han ville komme igen?
Jeg gik over og trak gardinerne fra og der stod han igen..lækker som altid! Jeg åbnede døren.
BTW hvor havde han gjordt af sine bukser han havde heldigvis boxere på man kunne se bulen! Ej Hanna! Stop it! Det tænker man altså ikke på! Jo man gør alle gør det. Hanna Hanna Hanna hvad skal der blive af dig? Er det normalt at tale med sig selv nogle gange ser jeg mig som Anders and du ved med englen og djævlen på skuldrene? Hmm? Der er den slemme Hanna og så er der artige Hanna. Lige nu føler jeg mig knap så artig...
Jeg ser ind i hans brune øjne gennem ruden og giver ham 'hvad vil du' blikket han svare bare med et lille hop og gnider sine hænder mod hans muskuløse overarme han former ordne 'jeg fryser' jeg ruller med øjnene og åbner døren. Han skynder sig ind hopper op i min seng og trækker et tæppe om sig.
"Har du tænkt dig at fortælle mig hvorfor du er her" siger jeg og krydser armene, først nu ser jeg at en tåre triller ned over hans kind
" kan jeg sove hos dig?"----------------------------------------------
Hej ehm jeg har ikke skrevet i noget tid men bare vent, der kommer mere poster nu vær uge.
Skriv gerne kritik, ros eller andre ting? ❤️
Håber i kan lide historien
Møs
YOU ARE READING
Min Nabo.
RomanceHanna er endelig kommet til byen efter et kedeligt liv i forstaden, hun havde lavet en plan om at fokusere på skolen og har har heller ingen planer for at få sig en kæreste, eftersom at Hannah har hemmeligheder, men hendes plan ryger snart i vasken...