#1 Slenderverse Nedir?

1.7K 109 42
                                    

--> Slenderverse nedir?

Slenderman'in metodlarını ele alan, genelde birden fazla entryden/bölümden oluşmuş, online video serileridir.

○Günümüzde en popüler Slenderverse Marble Hornets'tir.

○Slenderverse'nin bir bitiş noktası yoktur.Günceldir.Fakat en son proxy olan kişinin HABIT olduğu biliniyor.

○Genelde Slenderman'in video kayıtlarını, proxlerin ortaya çıkış yerlerini, arkalarında bıraktıkları izleri ve işaretleri ele alır.

○Peki Creepypasta'nın içinde midir veya Creepypasta'yla ilgisi var mıdır?

Slenderverse ve Creepypasta ortak karakterleri, sembolleri veya konuları olan farklı şeylerdir.Slenderverse gerçektir ve sadece Slenderman ve onun proxylerini konu alır.Creepypasta ise farklı dallara ayrılır.

Fakat günümüzde medyanın etkisiyle, Slenderverse'deki karakterlerin çoğu (başta Masky ve Hoodie olmak üzere) Creepypasta'ya dahil edilmiştir ve sanki Slenderverse Creepypasta'nın alt dalı gibi gösterilmiştir.

------------------------------------------------------

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Uzun zamandır böyle birşey yazmayı planlıyordum fakat zamanım yoktu.

Kitapta Slenderman, Proxyler, Proxy grupları, ARG ve çeşitli Slenderverse tanımları yer alıcak.Sonraki bölümde görüşmek üzere. :)

Medya:Slenderman ve Tribe Twelve'deki proxylere ait bir fanart.

[18.09.55]

SLENDERVERSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin