"Rude"

53 3 0
                                    

" Ce am vazut eu sus nu semana deloc cu el" am spus eu putin rusinata de frumusetea baiatului. Ochii lui parca aveau viata si semanau cu o padure.
" Aia era o alta infatisare sau mai bine zis o masca pentru ca oamenii sa ma vada asa." A spus Jace hotarat, acum punandu-si sabia inapoi in teaca.
Deja a inceput sa se insereze si senzatia de foame si-a facut prezenta. M-am uitat la John si l-am intrebat" Ti-e foame?"
"Putin" a spus el timid. John nu era un baiat urat. Era inalt, brunet, cu ochii de smarald si avea o constitutie fizica chiar bunicica.
" Hai sa mergem sus sa mai vorbim" a spus Damon pe sub mustati.
Baietii m-au ajutat sa ma misc,si am tresarit la atingerea lui Jace pe soldul meu si am rosit putin.
" O duc eu pana sus" a spus Jace ferm, si m-a luat deja in brate, nelasandu-l pe John sa apuce sa zica ceva. M-am prins de gatul lui si m-am uitat in spate si l-am vazut pe John putin suparat. Damon era in apele lui, fiind o pisica-demon. Dar, cum norocul n-a tinut prea mult cu noi, pe cand eram in capatul scarilor, in fata usii a aparut Melanie, aparent foarte furioasa. Jace ma tinea cu un brat si a scos din buzunarul de la spate, o frunza mare, pe care a fluturat-o in fata lui Melanie, aceasta blocandu-se dintr-o data, stand pur si simplu nemiscata, ramanand cu ochii deschisi. Jace a trecut pe langa ea incet, si m-a dus pana pe canapea si m-a asezat usor.
" Esti bine?" M-a intrebat el robotic.
" Ma doare foarte tare piciorul" am raspuns eu si i-am aratat locul.
" Lasa-ma sa vad"
L-am lasat sa-mi ridice pantalonii si a pus mana pe rana.
" O sa te ajut eu ". L-am vazut pe Jace cum a scos o cutiuta in forma literei H si a deschis-o. Inauntru era un praf albastru deschis stralucitor. Jace a luat putin si mi-a pus pe picior apasand putin si am scos un icnet de durere pana aceasta a disparut de tot.
" Multumesc" i-am spus baiatului mosterios cu un zambet scurt
" E datoria mea" mi-a raspuns el scurt, s-a ridicat repede si a plecat. Cand baietii s-au intors...

Saptamana teroriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum