Long Life to King - REIGN ČÁST 1.

82 4 1
                                    

V životě, děláme občas malé rozhodnutí, na kterém skoro nic nezávisí. 

Ale, co když se musíme rozhodnout v něčem, co nám změní život úplně od základu? Nebo dokonce dalším lidem?..


"Mé dámy,musím vám poděkovat, za to že při mne stojíte."
"Ale prosimtě. Neděkuj, nás se už nezbavíš" Řekla Kenna a usmála se na všechny dámy a na Mary.Všechny ji úsměv oplatily.
"Budu muset  jít,Leith má pro mne prý překvapení." Usmála se Greer, pohladila Mary po stehni a odešla.
"Také bych mnela jít za Bashem,už na mě čeká snad hodiny."
"Dobře, uvidíme se" Řekla Mary ,zvedlá své šaty a šla do své komnaty.Za pár minut se měla sejít s Catherine, prý sní musí nutně mluvit.
Také že se odstavila,na sekundu a na minutu přesně.Vtrhla do dvěří za ní  její střáže.,průvan se protáhl celým pokojem.Mary vstala a došla až ke Catherine.Catherine luskla prsty a její střáže zmizeli v nedohled za dveře. Z Catherine šel strach,v očích měla nenávist a její tón hlasu byl velmi rozlobenný, a přesto nejistý.
"Poslala jsi ten dopis?!" Řekla zvýšeným hlasem Catherine. a procházela sem a tam po celém pokoji.

"Jaký dopis?" 
"Oh, já vím že jsi ho poslala,myslís si, že když mi budeš vyhrožovat nečím co je mi blízké že mě to zatraší?! NAOPAK!" Zakřičela na ní a udělala pár kroků až stála přímo naproti Mary.
"Já jsem vám níčím nevyhřožovala, nemám čím." Otočila se a došla ke svému stolku.Vzala talíř s jídlem, z kterého bylo uzobnuto jen velmi málo.Ukázala ho Catherine.Naštvaně se na ni podívala.
"Víš kdo byl Hans Freck,Catherine?"
"Nevím, a přesťan měnit téma, z toho jen tak neunikneš!" Řekla Catherine chladně.
"Byl to ochutnávač. Měl rodinu, měl 3 děti a manželku. Zemřel pár minut po pozřetí tohoto jídla, které mělo být doručeno mne ,někdo ho otrávil."
"Ah, a ty si myslíš že to já jsem ti dala jed do tvého jídla. Samozřejmě že si myslíš že jsem to byla já."Řekla a zasmála se.
Já to nebyla,ale kdybych tě chtěla zabít už tu dávno nejsi." Otočila se na podpadku a odešla z Mary komnaty.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Francis byl poslední dobou rozrušený a napnutý.Ze všech událostí co se za poslední dobu událi.Problémy s Anglii stále trvaly,a Elizabeth se svého trůnu jen tak vzdát nechtěla.Jeho otec byl už nějakou dobu mrtvý, a tak všechny nedostatky,problémy a tíhy Franského království padly na Francise.Také musel řešit problémy Skotska, které obklopovali Anglické vojska.Musel chránit Skotsko,pro Mary.
Mary došla za Francisem na zahradu kde se bavil s Narcissem, o jeho vztahu s Catherine,který nesměl přetvrvávat,polovina králoství o něm už věděla.
"Máš na mě chvilku času?" Řekla Mary a usmála se na něj jako sluníčko.

"Na tebe vždycky." Dopověděl a políbil ji.

"Dobře,tak pojď semnou, zavři oči a nepodváděj!" Řekla  natěšeně  a táhla ho za ruku až za zahradu do malého lesíka k jezeru, byla tam natažená deka na trávnatém paloučku přímo před jezerem.

"Už se můžeš dívat" Řekla a usmála se na Francise.
Francis otevřel  oči, rozhlédl se a zamilovaně se na Mary usmál.Chvíli se na sebe tak koukali  a pak jí políbil.
Lehli si  na deku a Francis položil Mary jemně pod sebe.
Když v tom přiběhl Francký voják.Celá ta romantika nakonec přišla vniveč.

"Co se děje?" Řekl ustaraně Francis a vstal z deky.Mary jen dál seděla  a poslouchala co jim přinesl za zprávy.
Na hranicích  se zastupují tisíce anglických vojáků.Určitě to zasáhne i hrad......









REIGN:FrancieKde žijí příběhy. Začni objevovat