Mary procházela velkou síní vedoucí do jejích komnat. Na francouzském dvoře je chvilku,nikdo jí zatím skoro nic neříká a cítí se tu...zbytečně.Vstoupí do svých komnat a u okna stojí Kenna .
Mary nic neříká a stoupne si po jejím boku, pohladí ji po rameni "Nejsem si jistá.."
Kenna se otočí a podívá se s mírným úsměvem a zakroucením hlavy na Mary "S čím?"
"Se vším..... nejsem si jistá že tohle všechno zvládnu, jsem tu chvilku a už se mě pokusili zabít."
Kenna zakroutí hlavou a překvapeně se podívá na Mary
"To jsem nevěděla..vědí kdo to byl?"
"Ne, očividně to budu muset zjistit sama. " Řekla a hrdě zvedla hlavu a podívala se z okna.
Venku se shromažďovalo vojsko "Co se děje?" Řekla ustaraně Mary"To by mě také zajímalo...Zaslechla jsem,že .. " Kenna vydechla a podívala se na Mary
"že máme pouze 1 den , než sem dorazí anglické vojsko."
Mary jen nechápavě zakroutí hlavou "Máme víc vojáků, tohle je naprosto šílené! Elizabeth neví do čeho jde" Zamračí se a odejde ze svých komnat.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------"Musíme něco dělat, počítám že máme nejméně den" Řekl Bash koukajíc se Francisovi do ustarané tváře, přecházel z jednoho místa na druhé.
Na široký stůl roztáhl rozměrnou mapu a prohlížel si ji,prstem si ukazoval kterou cestu musí angličtí vojáci podniknout než dorazí k hradu.
"Myslel jsem, že budeme mít chvilku klidu.... " Řekl Bash a přistoupil k Francisovi.
Francis jen naštvaně zakroutí hlavou
"Máme víc vojáků, ale ... " Nedopoví větu a mapu rychle sroluje,odejde z místnosti a velké dřevěné dveře za ním jen bouchnou.
Dojde ven před hrad kde už se na jeho povel vojáci shromažďují a připravují se na obranu hradu. Další polovina vojáků by již měla být na cestě, někdo je musí při cestě k hradu zdržet, pokud se jim to povede vojáci se ani k hradu nemusí dostat.
Bash vyjde za Francisem a položí mu ruku na rameno "Půjdu s první jednotkou "
Francis se otočí na Bashe a ušklíbne se. Je to nebezpečné, ale ví, že Bashovi nic nerozmluví.Jen přikývne a pyšně se na něj podívá.
"Zvládneme to"Uklidní Bash Francise který jen znovu přikývne.
1.Jednotka je již na cestě, měli by se s anglickým vojskem střetnout přesně za 4 hodiny pokud půjde vše podle plánu.