"Evet şimdi Harry Styles'sı talibiyle tanışması için çağırıyoruz" Harry ayağa kalktı ve paravanın diğer tarafına oturdu.
"Ve talibi Taylor hanım" Taylor hanım içeri girdi ve Esra Erol ile el sıkışıp yerine oturdu .
"Taylor hanım ne iş yapıyorsunuz ?" diye sordu Harry.
"Ben Mahkemede çalışyorum efendim ayrıca kedi çiftliğim var " Harry Taylor görmesede kafasını salladı ve demek kedi ha diye düşündü Harry kedileri çok severdi .
"Peki Taylor hanım nerde yaşıyorsunuz "
"Babam İzmirli Annem Trabzonlu ben İstanbul'da yaşıyorum"
"Hobileriniz nelerdir ?"
"Mahkeme aç-öhöh yani boş zamanlarımda spor yaparım "
Harry düşündü ne kadarda bana uyumlu 1 bayan dedi kendi kendine görmeden aşık olmuş idi adeta. İçine bir titreme geldi noluyo lan demeye kalmadan anladı bu elektrikti Harry elektrik almıştı..."Paravanı açalım Esra hanım" dedi Harry ve paravan açılmaya başladı. Harry ayağa kalktı. Taylor'ı görünce öylece kaldı bu insan olamazdı Harry vurulmuştu ne oluyordu böyle Taylor'ın nasıl bir etkisi vardı.
"Merhaba Taylor hanım" dedi Harry. Taylor gülümsedi ve Harry'nin elini sıktı. Harry o eli hiç bırakmak istemedi . Beyninden kafirce düşünceler geçiyordu.
"Ben Taylor hanıma daya-yani bir çay içmek isterim" Harry ve Taylor çay içmeye gitmişlerdi.
"Liam seni talibin ile tanışman için buraya çağırıyoruz" Liam kalktı ve yerine oturdu.
"Ve talibi Acun bey "
"Yohamına!" diye bağırdı Liam bu adam peşini bırakmıyordu !
"LİAM ÜSLUPLU OL !" Diye bağırdı üslupmen abimiz Hasan. Acun yerine oturdu.
"Liam benim olacaksın" Liam sinirler kalktı
"Senin üstüne Zayn'i salarım saplar görürsün !" Dedi Liam .
"Zayn'i karıştırma kafir !" Diye bağırdı Nihat Hatipoğlu
"Sanane kafir " diye bağırdı Zayn ortaklık karışmıştı yine Acun yüzünden . Acun neden böyle yapıyordu yoksa Acun eşcinselmiydi? Herkesin kafasında deli sorular..
"Liam paramla seni satın aldırmak zorunda bırakma gel he de şu işe yavrum" Liam paravanın diğer tarafına geçti ve Acun'un yakasından tuttu Üslupmen abimiz Hasan hemen gelip onları ayırdı
"Vay üslupunu siktiğim napıyon şerefsiz" Dedi ve Liam'ı Acun'un üstünden aldı. Bu sırada biranda sahneye Harry çıktı kucağında Taylor vardı
"Kaçırıyom bu karıyı artık benim namusum " diyerek koşmaya başladı arkasından Nihat Hatipoğlu "oğlum dur nikahsız olmaz" diye koşuyordu..
Yine herkes birbirine girmişti. Peki neden bunların gittiği yerde işler düzgün gitmiyordu ?
Makavajanqkhaqus içimden ek bölüm koymak geldi umarım hoşunuza gider jwbskqnaajsn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Türk olsaydı.(Bitti)
De TodoOne Direction türk olsaydı neler olurdu ? Kahkalara boğulmaya hazır oln bnc :d