Alexis persp.
-Alexis ! Trezeste-te ! Asta.i tata care incearca sa ma puna pe picioare dupa chestiile intamplate . Am ajuns acasa acum 2 ore si sunt foarte mahmura , de ce am băut ? Simplu , din cauza alor mei , am ajuns o depravata , nu mănânc , fumez țigări , iarba , beau , merg la petreceri , imi bat joc de băieți , nu fac nimic cu ei , de asta zic ca imi bat joc de ei , stau doar cu prietenii , jefuim magazine cu pistoale de jucarie pentru bani , ne luam de bătrânii uitati de vreme , fara motiv si nu vorbesc cu tata , cum spuneam , abia ajung pe acasa , dorm 3-4 ore si plec iar . Si de ce din cauza alor mei ? Au divorțat , din cauza ei , nici nu pot sa ii spun "mamă" , ei nu i se poate spune asa, a renuntat la noi , la mine , fiica ei care spunea ca ma iubeste enorm si daca ar ramane fara mine , si-ar lua viața si la tata , bărbatul ei iubit si care nu putea sa trăiască , ne-a părăsit , pentru ce ? Bani , haine scumpe , masini , vile cu piscine, vacante si toate rahaturile , deci ea , practic e un rahat , care vroiam sa ii iau modelul , era ca o zeița pentru mine si acum o urăsc si acum plâng cand ma gândesc la vremurile vechi . Dar ce rost are ? Si asa nu se mai întoarce si de ar face-o eu nu as mai putea sa o accept.
-Alexis !! Deschide usa asta blestemata , altfel o sparg ! Ma ridic nervoasă din pat si deschid usa .
-Ce vrei omule de la mine ?
-Sa mănânci !
Sa mori tu ca vrei sa mănânc ? Vorbesti serios ?
-Mdeah , mai tarziu , vin imediat .
-Te astept , sa nu dureze mult .
-Mhm. Ii zic eu inchizandu-i usa in nas .Imi fac un dus , ma machiez , imi pun niste blugi negri tăiați de la coapse la glezne , bocancii negrii , un top si jacheta cu tinte , ma dau cu parfumul meu preferat "Wild" , imi iau telefonul , închid usa pe dinăuntru si sar pe geam , in acelasi timp apeland-o pe Claire, zis demonita .
-Ce faci demonita mea ? Ii zic eu panaramei de la telefon .Asa ne alintam.
-Bine tarfo, tu ?
-Bine , am sărit geamul .
-Haha, ceva obisnuit , hai , misca-ti fundul cel frumos la depozit .
-Am si ajuns . Spun , închizând apelul , depozitul acesta , e a 2 a mea casa , aici imi trăiesc viața .
-Ooo,a ajuns salbatica!
Asta.i Ryan ,"fratele" meu , ma inteleg cel mai bine cu el , al 2 - lea după Calire .
-Sa ma pupi , tignitule ! Ii spun eu râzând si aratandu-i degetul mijlociu in toata splendoarea lui .
-Da si eu ma bucur sa te vad , ma mir cum de mai traiest , după seara trecuta .Spune el , trăgând dintr-un joint.
-Da , da , as putea sa te întreb acelasi lucru , având in vedere ca mai avei putin si ti-o trageai cu Mimy , "slbuta liceului .
Ii spun luandu-i joint-ul din mana si râzând de scena de seara trecută , in care se saruta cu patos, cu cea mai mare femeie pe care am vazut-o in viața mea .
-Hahaha ! Ce am ras !
Spune el ofticat tot.
-I-ai spus-o bine pisică ! Spune Matt râzând .
-Doar ma cunosti , love !
Matt , am fost cu el , dar cum ziceam , mi-am batut joc de el , cum mi-am batut joc si de ceilalți . Nu sunt rea , doar ca ma distrez , nu o sa ajung sa iubesc pe nimeni , la cat de mare e sloiul de gheață din inima mea .
-Ai ajuns panaramo ?
-Da catea, am ajuns . Ii spun eu lui Calire , râzând .
-Ce are Ryan de e cu botu' la pământ ?
-I-a spus-o Alex si pe astăzi !
Matt râzând .
- Cred si eu ca a avut ce sa-i zică , adică mai avea putin si o futea pe Mimy.
Claire facandu-se rosie din cauza rasului.
-Fix asa am zis si eu , bate aici soro !
Spun eu întinzînd mana .
-Si ce fac....Imi suna mobilul , stați asa .
-Alexis , unde esti ?
-Ce-ti pasă ?
-Te-am intrebat unde esti , era vorba sa mănânci .
-Schimbare de plan .Ii spun eu tatei închizând telefonul .
-Deci ce facem azi gască ?
-Mai jefuim ceva ? Spune Claire , dând din sprâncene.
-Hai , echiparea !Le spun lor , lunadu-ne cagulele si "pistoalele" parasind depozitul cu motociletele baietilor, bmw.
Am ajuns la un fast food mai gol si am inceput sa analizez locul , o femeie mai in varsta era la caserie si o adolescentă care isi lua un sandvici la pachet . Pana a iesit am facut planul .
-Deci , Ryan si Matt , stati cu motoarele porinite ,Claire , tu vii cu mine si tii sacul , eu am pistolul , puneți-va cagulele pe cap si la trei pornim . După ce ne-am pus cagulele si fata a plecat , am inceput sa număr .
-1,2,3,hai ! Sus mâinile , goleste sertarul , sau rămâi fara cap pe umeri !
Ma uităm la femeia speriată , care tremura si punea banii in sac , după ce am terminat , i-am zis .
-Poate suni la poliție , asta nu s-a intamplat , ca de altfel o sa te urmăresc si vei ramane fara creier ! Clar?!
-D..da .
Am luat sacul si am plecat , ne-am urcat pe motoare si am pornit spre depozit , după ce ne-am luat băutura , bineînteles.
Am ajuns si am inceput sa tipam si sa râdem pentru aceasta "victorie" si sa sărbătorim cu joint-uri si băutura pana s-a facut 5 dimineata si muream de somn , am mers acasa , moartă de beată , m-am suit pe gardul viu, pana la geam si am intrat in camera , adormind îmbrăcată.
-Alexis Stone , deschide usa !
Si aceeasi poveste ca ieri , asta se intampla de vreo 4 luni , de la "fericitul" incident .
-Ce-i? Il întreb pe al meu tata "îngrijorat ".
-Unde ai stat atât, mi-am facut griji ?!
-Mdeah, ca de obicei ...
-Vreau sa iti zic ceva , sa avem o discutie serioasa .
-Iauzi , acum te-ai trezit ?
-Alex... te rog , haide , fa un dus , schimbate si coboară , nu de alta , dar mirosi a , nici nu stiu a ce .
I-am inchis usa in fata , mergând la dus, după ce am terminat , mi-ma luat niste blugi scurti negri , un tricou larg si cu buricul gol , tenesii converse, m-am machiat si am coborât , lunadu-mi si mobilul la mine.
-O , ai venit .
-Mda , minune, ce vrei ? Scurt si la obiect .
-Ne mutăm in Los Angeles , Long Beach .
-Ce ?!! Nu ai decat sa pleci invartindu-te , eu nu plec de aici !
-După ce faci 18 ani , poți sa stai cat vrei , dar deocamdată, abia ai facut 17 acum 3 luni , deci mai e pana in mai .
-Nu merg si de ce ma rog vrei sa ma mut ?
-Sa o luam de la inceput , m-am saturat sa te privesc cum te distrugi...
-Te-ai saturat ? Dar eu nu m-am saturat ? De tine , de Sofia ? De toata lumea care imi vrea răul ? La dracu' cu voi , mancatori te rahat ce sunteți!!
-Alexis...
-Nu ma lua cu Alexis pe mine , ai inteles ? Eu nu ma mut de aici si gata!
-Nu ai de ales , casa am vandut-o , peste 2 zile vin viitorii locuitori si noi trebuie sa plecăm .
-Nu pot sa cred ! Ai facut asta fara sa imi spui !
-Stiam ca vei reacționa asa , deci nu ti-am spus, fa-ti bagajele si ai timp sa iti iei la revedere de la prietenii tăi.
-Te urăsc ! Tip la el , privindu-l cu ochii inechati de furie .
Urc scările , pun tot in 5 valize mari si 2 mici de mână .Mi-am luat telefonul si am plecat înspre depozit .Le-am dat vestea prietenilor . Acestia începând sa înjure si sa plângă .
-Eu voi pleca acum , ne vom revedea ,curând , promit !
-Ai grija de tine si sa nu ii faci pe plac lui Ray.Imi spune Claire îndurerată.
-Salbatica mea , de ce ma parsesti ? Cine ma mai pune cu botu' pe labe , cu cine mai beau eu ? Spune Ryan , lundu-ma in brate si eu râzând .
-De replici nu scapi , exista telefon !
Rad eu .
-Al' sa ai grija de tine si sa nu ne uiți , sa fii mai sălbatică decat esti si daca incearca vrei fufa sa te întreacă cu ceva , arata-i latura ta "frumoasa"!
-Mersi Matt si tu sa ai grija de tine ! Eu voi pleca acum , la revedre , prieteni dragi , va iubesc !
-Pa Al' , spun toți imbratisandu-ma .
Am ajuns la un supermarket , mi-am luat 2 sticle de Jack si 2 pachete de tigari si am ajuns acasa , pe geam si am desfăcut prima sticlă , mi-am dat papucii jos si dezbracandu-ma , mi-am luat un tricou negru , pana la genunchi si mi-am aprins o țigară , si tot asa , pana am vazut negru .
-Al' , scumpo, trezeste-te !
-Pleacă !
-Trebuie sa plecăm Al' !
-Mai tarziu ...
-Acum , avem ceva de mers !
-Fie , lasă-ma sa fac un dus .
-Tu du-te , ca eu strang mucurile si sticlele de bautura ...
-Ok.Mi-am facut dus , camera era curata , mi-ma luat un maieu negru si lung pana la genunchi lăsat sub umeri , gen rochie , un top pe desdesupt , tenesii si un hanorac negru , am coborât cele 4 genți , restul le-a luat tata .Le-am pus in masina , mi-am pus castile in urechi si am plecat spre Los Angeles .
CITEȘTI
Wild Love (Harry Styles Fanfiction)
RandomProlog Alexis persp Oras nou , liceu nou , prieteni si chrus-uri noi . Alexis , o fata plină de suferinta si tristete din cauza părinților ei , se axează pe băuturi alcoolice , țigări , petreceri , spargeri , pana când il întâlneste .Băiatul cu par...