Po dlhom rozmýšlanie som sa rozhodla opäť navštíviť večer pláž. Pripravila som sa. Pod šaty som si vzala tyrkysové plavky v celku, predsa jen bolo celkom nebezpečne plavať nahá ve vode, kde číha dajaký žralok či čo. No, nemyslela som si, že by to bol žralok, ale možno niečo podobné. Chcela som si vzít foťák, ale bol celkom drahý, takže som nechcela riskovať jeho namočenie. Tak som zobrala plavacie okuliare. Dúfala som, že se mi podarí tu vec alespoň zahliednuť keď nie vyfotiť.
Pripadala som si ako dobrodruh... Musela som sa pro seba usmiať. Bolo to vzrušujúce.
V sedem hodin začalo slnko zapadať. Bola som ráda, že mi mama dovolila na pláži zôstať. Konieckoncov, nikto tu v tejto dennej dobe nebol. Nežili sme zrovna v prelidnenej oblasti a to mi vyhovovalo, pretože som bola introvert a velká spoločnosť mi celkom vadila.
Sedela som tedy na pláži ve svých lahkých letních šatech a čakala. Pak som si šaty vyzliekla a len v plavkách a s plaveckými okuliarmi na hlave.
Chvílu mi trvalo, než som sa osviežila, ale pak už som s chutí postupovala ďialej a ďialej ve vode až som sa dostala do miesta, kde som nemohla stať.
Voda byla príjemne chladivá.
A presne v tom momente, keď som si užívala krásného zapadujúceho slnka, nekonečného mora a onen kameň bol na dohlad, v tom momente ma čosi chytilo za nohu.Ďakujem všem za tak pozitívne ohlasy :-) Ani som nečakala hned dva komentáre :) Budem sa snažit písať co nejrychlejšie, aby som vás nenapínala ^-^
YOU ARE READING
Príbeh O Morské Panně
RomanceAntea je obyčajné dievča, ktoré sa práve presťahovalo do Austrálie. Avšak v mori sa dějí čudné veci...