Soğuk havanın verdiği titreme ile adımlarımı sıklaştırdım. Az kalmıştı zaten. Bugün dersim erken bitti. Dersim olmadığı zamanlarda çalıştığım bir bar var. Ha işte oraya gidiyorum. Bu arada ben Aden. Üniversiteye bu yıl başladım. Aralık ayındayız ve hava normal olarak baya soğuk. Polarımı çekiştirerek girdiğim bardaki sıcak hava kendini belli ediyordu. İçerisi kalabalıktı. Daha saat dokuz olmasına rağmen çok kişi vardı. Hemen arka odaya geçip geldiğimi haber verdim. Ve barmenin yanına geçtim. Gelenlere istedikleri içkiyi veriyor boşları alıyordum. Saat hızla ilerlemiş on biri bulmuştu bile. O anda kırılan şişe sesiyle irkildim. Bir adam diğer adamın kafasına içki şişesini vurmuştu. Müziği durdurdular. Yanlarına gittik bir kaç görevli. Kafasına şişe vurulan adam bağırıyordu.
-Sanane lan sanane bakarım istediğime.
Diğer adam ileri savurduğu yumruğunu tam olarak adamın gözüne denk getirmişti. Arkadan biri yumruk atan çocuğa seslendi.
-Arel!! Ulan kaç kez söyliyicem bulaşma insanlara diye.
Ben dışarı çıkmak için hareketlendim. Mesaim bitiyordu nasıl olsa. Kavgada umrumda değil. Kapıdan çıkar çıkmaz soğuğu hissettim. Kapının önünde aradığım taksiyi beklemeye başladım.
Kolumdan çekilmemle irkildim. Bu az önce kafasına şişeyle vurulan adam değil mi ya? Kolumu elinden çekip;
-Noluyo ya? Dedim. Çocuk gülümsedi ve''Ben Selim. İyimisin?'' Dedi. Ne tatlı çocuk ya. Gamzesi de var. Ben tam ağzımı açıp cevap verirken arkadan kapının çarpılması ve bağırma sesi geldi. Adının Arel olduğunu öğrendiğim çocuk
-Lan bırak kolunu kızın! Dedi. O diyene kadar kolumu çocuğun ne ara tekrar tuttuğunu anlamamıştım. Arel gelip çocuğun suratına yumruğu geçirdi. Bana da''Yürü Aden!'' Diye kükredi. Adımı nerden bildiğini sormadan hızla arabasına sürükledi. Tam içine oturtucakken''Ya bırak be ne yapıyorsun?'' Diye bağırdım. Gayet sakin bir ses tonuyla;
-Bak meleğim burdan uzaklaştırmam lazım seni. Sesinden sonra öpmeyi planlıyorum. Hadi şimdi işi çıkmaza sokma da bin.
Dedi. Ben alışkındım zaten arabalarda dolaşmaya. Bindim. Yolda hiç konuşmadım. O da konuşmadı. Dışarı gözüm kaydığında evimin önüne geldiğimizi farkettim.
-Evimi nerden biliyo..
Lafımı kesmek için işaret parmağını dudağıma bastırdığında sustum.
-İn hadi meleğim. Soru sorma. İyi geceler. Birşey olursa camdan bağır. Aşağıda olacağım.
Dedi. Cevap vermeden arabadan inip yukarı çıktım. Camdan baktığımda arabasına yaslanmış bir biçimde sigara içerken gördüm onu. Gözü hep odamın penceresindeydi. Salonun penceresine gözü kaysa gözgöze gelebilirdik. Bu ihtimale karşı hemen içeri girdim. Odama geçtim ve yatağıma uzandım. Bugün garip geçmişti. Fazlasıyla.Yeni bölüm geldi. İnşallah beğenirsiniz. Bidahaki bölüm +10 okunma ve +3 vote. Teşekkür ederim.