Jmenuju se Nikolas Snejp. Jsem syn Severuse Snejpa. Když jsem byl batole matka mi umřela. Už ani nevím jak vypadala a můj otec o ní nechce mluvit. Žil sem sám s otcem. Víte já a otec se zrovna nemáme moc v lásce ... Když mi bylo 11 náš dům schořel a můj tatíček mě tam nechal a zmizel někam. V domě byl kouř a oheň a já se dusil a padal k zemi a už sem myslel na mou smrt. Ale nevzdal sem to a dostal sem se zázrakem ven a co nejrychleji uhasil dům a vyčerpaně spadl na zem a dýchal jsem čerstvý vzduch a koukal na nebe.Když sem se vzpamatoval našel sem pár mích věci ... Kouzelnou hůlku,neviditelný plášť, a malou bílou truhlu... Nikdy sem tu truhlu neviděl a tak sem ji pomalu otevřel ... Byli tam útržky z novin kde byla vyfocena nějaka žena s černými vlasy a s krásnými bilimi šaty a s jasně červenyma rtama... Když sem si útržky přečetl zjistil sem že to je moje matka !! Moje srdce se najednou rozbusilo a do oči se mi nahrnuli slzy. V truhle byli její šperky a krásný průhledný diamant. Věděl sem že tu truhlu musim opatrovat a tak sem si ji dal do kapsy v mém dlouhém černém plášti. Pak sem se vydal do světa hledat práci a bydlení.
O něco později ..........
Našel jsem konečně slušně placenou a fajn práci. Pracuju u boha Lokiho a u bohyně Lokiany. Sem jejich sluha a pomocník a přítel a hlavně pilot. Prý potřebovali někoho kdo umí zacházet s letadlama a tak sem se s letadlama naučil do pár dní. Ale musel sem skrýt svoji identitu. Do přihlášky sem napsal ...
Jméno a příjmení : Kryštof Tajemný .
Kolik je vám let : 22. ( ve skutečnosti mi bylo 14 )
.
Jednou mi slečna Lokiana zavolala abych s letadlem letěl k domu k její sestry Thoriany že prý hledá sviho manžela Thora.Tak sem tam letel. Slušně sem všechny pozdravil a představil se jim.
Když šli do letadla tak šla i jedna moc krásná dívka. Dcera Thoriany a jmenuje se Angel... Najednou mi srdce začlo skákat sem tam. Ta její tvař, její postava, a její míli usmev,... Asi sem se zamiloval .. Rychle sem na sebe dal koženou leteckou bundu a leteckou čepici a brýle abych vypadal trochu lip a přišel sem k ní a oslovil ji že ji vezmu věci co brala sebou. Ona se na mě mile usmala a řekla že to je dobrý ale já jako gentlman sem řekl že ji to vezmu a tak sem ji vzal věci a dal je do letadla a když všichni byli v letadle řekl sem jim kde co je a tak dal a pak nastartoval pomalu letadlo a vzlitl do vzduchu ..... Po chvíli chtěla Angel skočit a já ji zarazil aby to nedělala ale ona měla krásný andělský křídla ... Zamiloval sem se do ní víc !! .. A tak sem si sedl a dál pilotoval. Pak se vrátila zpátky do letadla a sedla si k oknu a chvíli sme se na sebe nenápadně dívali a pak Angel roztrhla to ticho a koukla se na fotku miho taty a mami když máma žila .. Tu fotku sem našel v tý truhle . Když sem ji odsouhlasil že to je moje rodina rozbrecel sem se... Nevydržel sem to .. Tak dlouho sem neviděl sviho tatu a tolik bych si přál poznat moji matku .. Angel ke mě přišla a začala mě utešovat.. Byla na mě pořad tak milá. Držela mě jemně za ruce ... Přestal sem brečet a pomalu a vášnivě ji políbil ... Nevydržel sem to musel sem.No a o něco později sem se prozradil řekl sem všechno o sobě zachránil Angel před jedním idiotem a ted spolu chodime a sme šťastný ... Tajemný kluk a milá holka rovnáse láska .
Zjistil sem že Angel má vnitřní zvíře vlcici a když z miho těla vylezl černý vlk usmal sem se..vlk a vlcice se taky do sebe zamilovali a ted sou spolu .. Všichni čtyři sme šťastný !!!!Konec Úvodu .