Vlk - Úvod.

158 2 11
                                    

Zdravím vás všechny..

Já jsem Nikolasovo vnitřní zvíře Vlk. Už jako malý Vlček sem musel chránit Nikolase.. Protože jeho otec se o něj ani nestaral a matka mu hned umřela jak ho porodila... No ale teď pryč od Nikolase.. Poďme ke mě...

Moje matka byla Vlčice.. A můj otec je kolouch.. Narodil sem se a když jsem mohl chodit a mrkat očima hned sem začal s výcvikem.. No jo ale bylo to těžký.. Otec je kolouch.. Takže ten vůbec neměl tucha jak se vycvičuje Vlk... Ale mě to bylo jedno.. Každej den sem chodil jako malý do lesa se dívat na velký vlky a na to jak se chovají a jak loví a prostě vše.. Ale řeknu vám byl to horor... Ty jejich zuby.. Ta krev co tekla z jiného zvířete které jedli a trhali...a to jejich vražedné vrčení... A jejich silné a ostré drápy na tlapkach... Strašně sem se bál když sem se na ně díval. Postupem času jako každý živočich sem rostl a sílil.. Nebál sem se ničeho a můj život byl extra vlčí..... Ale pak...... Byl čas množení... Byl čas kdy si všichni vlci měli najít vlčici.. Šel sem lesem a kolem sebe sem viděl vlky které lakali vlčice a někteři vlci už svoje vlčí dívky měli a lízali se a mazlili... A já..? Já sem byl sám... A víte proč?

Protože mám černou děsivou srst, strašně ostrý drápy a zuby, a prý sem Vlk na lov a né na to abych měl rodinu... Každá vlčice se mě docela bála... Žil sem proste vlčí život... Nikdo mě nezmění.

O pár let později....

Sem už dospělý a nebezpečný a krvelačný Vlk.. Necítím bolest... Necítím nic... Nemám city... Já a Nikolas bydlíme u Boha Lokiho a u bohyně Lokiany... Nikolas už holku má... Angel Odinsonovou... Je to anděl... To ste asi zjistili podle jména co?

Nikolas : Ahoj vlků....Je na čase abys šel mezi lidi ( usmál se jakoby něco plánoval... Tehlten jeho úsměv sem nesnášel.. Vždycky mi chtěl dohodit nějakou vlčici) Stavej z postele, uprav si srst, vyčistit zuby a deme mezi lidi.. Dneska budeš mít nejlepší den svého života...

Nikam nejdu!!!! Nechci ze sebe dělat gentlmana.. Chci nějakou která mě bude obdivovat a milovat takového jaký jsem...

Nikolas : A co takhle Vlčice od Angel.. Ještě si ji neviděl... Je tak krásně bílá... Jako čistě bílý sníh..

( přemýšlel jsem chvíli a pak sem si řekl že už sem fakt dlouho mezi lidma nebyl a tak se přikývl a šel z pokoje.. Kašlal sem na to upravování. Přišel sem tam a chvíli se se všemi bavil a poznaval)

Nikolas : Vlku pod sem prosím....

( přiběhl sem k němu a před nama stala Angel a usmívala se na mě a vedle ní byla Vlčice.. Byla opravdu čistě bílá... Byla nádherná a roztomilá... Ona se na mě usmála... Omg!!!!!! První vlčice která se na mě usmála..)

Nikolas : Tohle je Vlčice... Vlčice tohle je můj Vlk..

( Díval sem se na vlčici a z jejího pohledu bylo vidět že se asi do mě zamilovala... Co?!!!??? Zamilovala!!!!???? To není možny...!! Že by existovalo stvoření které by se na mě usmálo a zamilovalo na první pohled? Do mě? Do vlka na lov? Nevěděl sem co dělat.... Díval sem se na ni a mlčel) Um... Heh.... Eh... Víš.. ( schopil sem se) Víš rád tě poznávám.. Ale podívej na mě.. Sem Vlk na lov a ty si překrásná vlčice... Nemůžeme spolu být..!!! ( řekl sem docela protivně a ani nevím proč a šel sem trochu naštvaně pryč.. Chtěl sem ji poznat víc je opravdu krásná a podle úsměvu milá ale nebyl sem si jistý jestli mě bude milovat na vždycky...asi kvůli tomu sem byl naštvaný..)

Nikolas : Chudák.. Je tak sám až ho ta samota štve...

( lehl sem si pod strom a naštvaně vrčel kolem sebe.. Nevěděl sem co to do mě vjelo.. Ale vlčice ke mě přišla a přítulila se ke mě... Ohhhh... Ta její jemná srst.. Uklidnil sem se)

Nikolas ( usmál se) Třeba poleví...

Vlk ( šel sem od ní dal) Vím že mě máš ráda ale nejde to.... Nejde..!!! Sem lovici Vlk..!! ( ona ke mě zas přišla a začla mě olizovat... Cítil jsem se najednou tak slabý a líbilo se mi to a začal se sní mazlit... V tu chvíli sem nevěděl co dělám... Ale Nikolas mi řekl že to byla láska která na mě padla)

Sem tak šťastný!!!!!!!!

O pár let později...

Nikolas a já máme už i děti... Nikolasovi děti už sou velký docela a chodí do školy ale moje vlčatka a vlčci sou ještě malinký... Nikdy mě nenapadlo že bych mohl mít opravdovou rodinu... Mam všechny moc rád!!!!!

Miluju vás všechny a celej svět!!!!!!

Váš Black Wolf...

Syn Snejpa a jeho vnitřní zvíře .Kde žijí příběhy. Začni objevovat