Suatu malam yang indah dan angin sepoi bahasa, Kelihatan Sehun di tingkap yang sedang memerhati bintang bintang di langit ..
Chanyeol : Yaa sehunnie , Kontrol la sikit Power tu .. Dah dah tutup tingkap tu . Sejuk ni ..
Sehun : Ish kacau la mood orang je yoda ni *dalam hati *
Chanyeol : Yaa sehun !
Baekhyun : *mengetuk kepala chanyeol * Jangan jerit jerit, boleh tak ?
Chanyeol : Ya bacon . Sakit la
Baekhyun : Haha .. Ada aku kesah ?Chanyeol dengan kesakitan meluru ke Sehun yang masih lagi di tingkap .
Chanyeol : *pukul kepala sehun * Yaa kan hyung dah suruh tutup tingkap ..
Sehun : Yaa yoda . Tutup la sendiri kalau nak . *jelir lidah *
Chanyeol : Apa nak jadi dengan budak tu . *tutup tingkap * Aduhhhhhhh !! Tak guna punya tingkap .Rupa - rupanya jari chanyeol tersepit pada tingkap .. Memang la kena dari tadi membebel .. ^_^
Baekhyun yang melihat kejadian itu menahan ketawanya ..
Chanyeol : Apa ketawa ketawa ..
Baekhyun : *buat tak tahu *Sementara itu , Sehun bercadang Ingin menghirup udara segar di luar . Dengan itu , Dia pun mengajak salah seorang membernya iaitu Kai ..
Suho : Takpe ke keluar tu .. Nanti fans serbu korang pulak ..
Sehun : Hyung .. Ni lewat dah . So takpalah kitaorang keluar . Sekali sekala .
Suho : Dah alang alang tu pergi belikan vitamin sekali ea . *hulur kad kredit *
Kai : Nae . Kitaorang pergi dulu . Annyeong ~
Chanyeol : yaa kai . Hyung nak ikut .
Sehun : *bisik dengan kai * jangan ajak si yoda tu .
Chanyeol : Yaa aku dengar la . Sampai hati Korang !!Chanyeol terus masuk ke dalam bilik nya yang dikongsi dengan baekhyun .
Sehun : biarkanlah dia tu . Dah jom .
Kai : eo . Jom .Maknae line yang tiada perasaan pun keluar ke taman ...
Sementara itu . Chanyeol ternampak eyeliner baekhyun tersusun di atas meja .
Chanyeol : wah . Bacon ni beli yang baru pulak ke . Ish ish . *geleng kepala* hah aku tahu ! Hehe ^_^
Skip …
Di taman ..
Kai : Yaa sehunnie . Aku lapar la .
Sehun : nado (aku juga)
Kai : Jom pergi restaurant nak tak ?
Sehun : kajja ..Semasa perjalanan mereka ke restaurant .. tiba tiba ..
#hope korang enjoy
# mian kalau xbest
#lovelyz readerz
#happy reading
#♥♥♥
#★★★