proloog

36 2 1
                                    

Ik ben Rosé, 15 jaar oud en het kleine zusje van Chloé en nee, ik ben totaal niet als mijn zus. Zij slacht jongens af en ik heb nog nooit een vriendje gehad. Niet dat ik niet anders verwacht, ik bedoel maar. Als je 2 meisjes zag staan en je had een keuze welke zou je kiezen? Het meisje met het vettig haar, die nog nooit een jurk heeft aangetrokken of het meisje met het mooiste lichaam van de wereld, die er altijd verzorgt eruit ziet? Nou nu begrijp je waarschijnlijk waarom ik geen vriendje heb gehad, want zodra ze haar zien zijn ze in ze gelijk verkocht. Geluk dat ze wel aardig tegen mij is, zij beschermd me.
Helaas heeft ze het onbeschoftste vriendje van de hele wereld. Vaak als ik alleen met hem ben, scheld hij mij uit, maar ik zal het nooit tegen me zus zeggen. Hij kan de ware voor haar zijn en dat gun ik haar. Als ik terugdenk aan hoevaak ze mij heeft gered van idiote jongens en meisjes die me uitschelden.. wow, dan kan ik hoor geluk toch niet verpesten.

Ik heb gelukkig twee beste vrienden waar ik super trots op ben. Hun Namen zijn Eva en Jordan, helaas is Jordan homo hij zou zoveel meisjes achter hem aan krijgen, dat is gelijk ook een reden waarom Jordan mijn beste vriend is. Eva daarintegen is heel verlegen, als je haar alleen al een keer aan kijk rent ze al weg van je, wat dus echt super raar is want ze is prachtig. Al zeg ik het zelf.

We zijn 3 jaar geleden verhuist naar Amerika, natuurlijk mis ik het terug in Nederland, maar daar werd ik tevaak gepest en hier gelukkig niet zo erg. Alleen gaan we morgen helaas voor 2 weken naar nederland. Ja 2 weken! En ik had me nog zo verheugd op de zomer vakantie.

Baddest Bitch Of Them AllWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu