"Hey.. Schone slaapster". Ik prober te mompelen dat diegene die me hier wakker maakt weg moet gaan, maar het enigste dat uit me mond was "hhmmpff". Ik hoor opeens mannelijk gegiechel. (is dat wel iets?).
"La me slapennn".
"Het is al 3 uur, later kan niet". "Wattt" en ik spring gelijk op.
"Ik wist wel dat je op zou staan kom". En hij loopt de kamer uit, snel strompel ik achter hem aan.
Op de weg naar de keuken kijk ik nog snel naar de klok. "Whaaaaaaat, het is pas 9uur!" Zucht ik.en stop abrupt met lopen en kijk hem boos aan.
Ik probeer me weer om te draaien om weer in dat heerlijke bed te gaan liggen, maar word al snel gestopt door 2 groten handen.
"Wacht wacht wacht, voordat je weer gaat slapen, we kijken zo een film". Ik kijk hem vragend aan. "En daarom moet jij me storen met mijn 180 graden draai?".
"Huh? Laat maar toch en ik bedoel daarmee als je nu gaat slapen bepaal ik de film." Wauw, alleen voor dat word ik tegen gehouden.
"Okee? Helemaal toppie. Ohja en in die tijd dat ik slaap maak gelijk ontbijt voor me, wil je?"
"Zucht... Hoor mijn zucht, dat betekent dus ik denk erover na" en hij loopt weg.
Ik loop de slaapkamer binnen. "Heey, schatje heb je me gemist?" Mompel ik tegen het bed En ik laat me erop vallen. Na enkele seconden hoor ik opeens iemand lachen. "Zat je nou tegen het bed te praten?" Oepss, hij hoorde mij. "Stalker" roep ik terug en val alweer in slaap.2 uur laterrr-------
Btw lees het zoals die man van spongebob. 😂Ik word wakker van een heerlijke geur.
snel spring ik op en volg de geur.
"Hmmm, wat ruikt hier zo lekker" en ik loop de keuken in.
Op tafel staan alleen maar broodjes. Croissant, frikandelbroodje, bijna alles wat je in de jumbo ook kan halen dus.
"Kijk hier, ik ben zo aardig geweest en ik heb dit voor jou gemaakt".
"Hmm, indrukwekkend... Nou als jij het niet zeg zeg ik het 'tast toe" ik begin broodjes te pakken en begin met eten."Kom, nu de film kijken"
ohja.
me buik zit nu al vol na: 2 croissantjes, 1 kleine baquet, 1 broodje met beleg en nog 2 frikandelbroodjes.
"We kijken lekker horror" en hij kijkt me kwaardaardig aan. Hihihihi, schattig. Deze sukkel denkt dat ik bang daarvoor ben. Ik weet wel beter, niemand vind het leuk om met mij horror te kijken.
Ik grinnik en ik loop naar de vuilnisbak.
Reese roept mij nog, maar het is telaat.
Ik laat een dramatische kreet horen. "Sorryyyyyy, ik dacht dat het beter zou zijn alsof het leek dat ik het heb gemaakt" ik kijk vol afschuw naar de plastic verpakking van de broodjes in de prullenbak.
"Schaaam je" ik schud afkeurend mijn hoofd en loop met een opgeheven hoofd langs hem. Ik hoor zijn voetstappen versnellen en snel ren ik weg met een grote grijns.
"Soo-hoo-rryyyy" ik draai me grijnzend om en zie zijn blik bezorgd staan. Ik begin helemaal stuk te gaan terwijl hij me boos aankijk. "Ha-ha-ha, ik pak je wel terug" wat een sukkel is het ook.Ik besef me opeens dat ik rustig aan moet doen, ik ken die jongen sinds gister pas.
Ik ga languit liggen op de bank en hij begint de film.
Het heet volgensmij: the conjouring.
Soort van geesten verhaal.
In de film begin de geest opeens te schreeuwen in die vrouw haar gezicht.
"Wtf, dat stinkt toch!! Die vrouw heeft haar mond al een eeuw niet gewassen!" Schreeuw ik. Reese kijkt me raar aan maar focust zich dan weeer op dd film. Er komt weer een spannend stukje en het lukt me gwn niet om me mond te houden.
"Omgg! Ze laten dat kind in die autooo!!". "Kijkk!!!! Dat kind zit vast onder de grond met haar moeder doe haar probeert te vermoorden met een schaar! Nu weten we het ook weer wel weer en de award voor parent of the month gaat naar haar! Great job!!" Schreeuw ik, naar het tv scherm. Reese kijkt me amuserend aan.
"Wat?" Snauw ik hem toe.
"Maak me niet dood!" Schreeuwt hij hysterisch. "Grappig joh".De bel gaat.
"Excuse moi" en hij staat zuchtend op.
Ik hoor mijn zus haar stem, ik ren snel naar de gang om ze af te luisteren.
"Waar is mijn zusje?!"
"Hoezo?"
"hoe bedoel je hoezo!? Ik vraag het nog een keer waar is ze!!"
"Rustig ze is binnen"
"Laat me dan naar binnen"
"Nee"
"Wat nee?"
"Gewoon nee punt"
"Luister dan of je gaat nu aan de kant of ..."
Oh-oh.. Ik maak snel de deur open en kijk mijn zus aan.
Ze kijkt woedend naar Reese. Ze pakt me bij me arm vast en sleurt me naar buiten. "Doei" zeg ik nog snel tegen Reese voordat ze de deur dicht gooit.
"wat deed je daar"
"Waar?" Ik probeer zo onschuldig mogelijk te kijken.
"Laat maar, waar zijn je schoenen?"
"Shit, ze liggen nog in de slaapkamer van Reese" flap ik eruit. Shizzels zei ik dat hardop?
Ik kijk naar me zus die me met grote ogen aankijkt.
"Wa-at zei je?!"
Ohw shit, i'm dead🔫
JE LEEST
Baddest Bitch Of Them All
Teen FictionJe leest altijd verhalen waar meisjes, de aardige, onschuldige goodgirl zijn en waarze worden geplayed door een player... maar niet op deze school hoor. Chloé, het meisje waar elke jongen voor smelt en wel een natte droom van heeft gehad. Dat is nat...