Vandaag is gwn de laatste dag van dit school jaar. Ik moet bijna huilen als ik eraan denkt dat ik me vrienden 2 maanden lang niet gaat zien, nou eigenlijk niet, want we ontmoeten elkaar in de zomervakantie sws. Butt still 2 weeks without my boo's, That sounds like hell.
"Heeeeey!" Roept eva, ze komt naar me toe lopen samen met jordan.
"Heey prinsesjess". "Heey Roseeevice😂😂😂" zegt Jordan, terwijl hij helemaal stuk gaat. " jahah.. Wat zijn we weer grappig jord". Ik zeg het express op een plagerige toon, want ik weet dat hij die bijnaam haat. "Hmm" zegt hij terwijl hij me met een geniepige grijns aankijkt.De bel verstoord ons 'momentje', en snel loop ik naar me les, nadat ik Jordan en Eva heb gegroet. Het doet me nog steeds pijn dat ze niet bij mij in de klas zitten, maarja ik ben nou eenmaal slim (sneaky grijns).
Na mijn les loop ik naar de kantine, net waneer ik naast me vrienden wil zitten wordt ik geroepen. "Ja?" Vraag ik en ik zoek om me heen om te kijken wie me riep. Wanneer ik kijk naar het groepje van me zus kijken ze me allemaal afwachtend aan. Ik kijk ze vragend aan en een meisje wenkt me naar der toe.
Hoe dichterbij ik kom zie ik mijn zus met een jongen praten, ik zie dat ze met de jongen flirt en hij flirt terug. Zielig. Ze gebruikt hem alleen maar.
Zodra ze mij ziet duwt ze hem weg als een stuk vuil. De jongen kijkt dr vragend aan maar loopt dan weg.
Ze begint gelijk breed te lachen.
"Heey Chloe, riep je mij?" Vraag ik.
" jaa, kan je eten voor me kopen?". " ik heb geen geld". Voegt ze snel eraan toe. "Zucht, vraag je vriendje". Zeg ik bot, achter me hoor ik een paar oehh en aaahh. Zodra me zus naar ze kijkt zijn ze gelijk stil. Het lijkt net alsof ze de alfa is ofzo.. "Hij is me vriendje niet" zegt ze, terwijl ze vies naar de jongen kijkt. "Maar jij bent mij zusje, dus ga eten voor me halen en dan mag je de hele week op me scooter rijden". "Waaaat, yesss love u sis" zeg ik blij, terwijl ik vrolijk weg huppel.
JE LEEST
Baddest Bitch Of Them All
Roman pour AdolescentsJe leest altijd verhalen waar meisjes, de aardige, onschuldige goodgirl zijn en waarze worden geplayed door een player... maar niet op deze school hoor. Chloé, het meisje waar elke jongen voor smelt en wel een natte droom van heeft gehad. Dat is nat...