Au ajuns la agentie unde s-au intalnit cu seful agentiei PSP . Cand a vazut-o pe Yani , nu stia ce e cu ea , si ce cauta la el in birou . O vedea ca pe o pisica fara puteri , si slaba . Si imediat o auzi ca spune :
- Buna ziua , stimate , domn ! As vrea foarte mult sa fiu in agentia dumneavoasta, asta daca se poate . Se poate?
- O pisica slaba nu poate rezista misiunilor pe care le avem !
- De ce spuneti asta , domnule? spune motanul Freed .
- Pai cum poate o pisoca atat de slaba sa faca fata misunilor?
- As vrea sa va demonstrez ca nu e asa , domnule!
- Bine , dar mai intai vreau sa stiu cum te cheama , pisico!
- Yani e numele meu , stimate domn !
- Bine , Yani ! Dar nu vei intra atat de rapid in agentie ! Te voi supune la niste probe , inainte de a face parte din PSP !
- Sunt de acord !
- Yani , esti de acord cu asta? Spuse Freed .
-Normal ca da! As vrea sa vada si domnul cat de talentata sunt!
-Talentata e prea mult spus , Yani ! Spuse seful.
- Sa nu ne pripim ! Si unde sunt probele mele?
-Nu te agita caci oricum nu le vei trece !
-Asta o sa mai vedem !
Dupa cele spuse , au mers in sala de antrenamente , pentru a o supune pe Yani la probe. Motanul alesese niste probe pe care nici el nu le putea trece , dar se pare ca Yani , pisicuta noastra talentata a reusit !
-M.ai impresionant , Yani ! Dar mai ai de trecut o proba!
La proba aceasta , Yani era sa dea gresi , dar din fericire a trecut ! Sefului nu ii convinea , dar nu avea de ales . Doar el i.a spus ca va faceparte din agentie , daca trece de probele acestea!
Aparuse o misiune urgenta , la care nimeni nu voia sa participe. Doar Yani si Freed au mers . Si.au luat armele necesare , si au plecat . Si au luat nava invizivbila , iar Yani ura acea nava! Cu toate acestea, au plecat spre misiune . Au ajuns , iar acolo era o casa bantuita . Freed era mai inspaimantat decat Yani . Si.au luat inima in dinti si au intrat . Acolo pisica Muszgara il rapise pe presedintele tarii. Era o mare responsabilitate pe umerii celor doi . Au gasit-o pe Muszgara , dar ea habar nu avea ca acolo erau cei doi agenti , asa ca era numai bine pentru a o ataca , dar Muszgara , fiind foarte vicleana , a auzit pasii celor doi , si cu o singura inventie de a sa , ii prinse pe cei doi .....
CITEȘTI
Pisica Misterioasa.
AventuraEste vorba despre o pisica de pe un alt taram . Ea este mai ciudata fata de celalate de aici si denumirea de Pisica Misterioasa . Pe ea de fapt o chema Yani.......