Sabah güneşin ışıkları ve kuzenimin tepemde tepinmesi ile uyandım. Cansu ; -"Hadi kalk artık ya." diye cırladı. -"Cansu git başımdan yaaa!" diye bağırdım. -"Sen kalkmadığın sürece gitmicem." dedi. Yataktan kalkarken kuzenimi itip düşmesini sağlayarak banyoya koştum. Elimi, yüzümü yıkadıktan sonra banyodan çıktım. Üzerime siyah pantalon ve beyaz bir t-shirt geçirdim. Aynaya baktım,saçımı toplayıp aşağı inmeye başladım. "Bu arada ben size kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Açelya. Açelya Atasoy. Büyük mafya babalarından olan Demir Atasoy'un tek varisi." Aşağıya indiğim gibi kafama yastığı yemem bir oldu. Sinirle yastığı atan kişiye döndüğümde Cansu olduğunu gördüm. Sabah ona yaptıklarım aklıma gelince aldırmadan kahvaltı masasına oturdum. Cansu ile ne kadar zıt olsak bile birbirimizle bir o kadar da iyi anlaşıyorduk."Ha bu arada Cansu'yu tanıtıyım. Cansu Ünal. Dayımın kızı, o da tek varisi. Mafya şirketimizin ortaklarından birisi." Kahvaltı yaparken babama acil bir telefon gelip koşarak yanımızdan ayrılması ile şaşkın bir şekilde masada kaldık. Birbirimizle bakıştıktan sonra kahvaltımıza döndük. Hepimiz kahvaltıyı bitirip teyzemle muhabbet ederken Cansu'nun çığlığı ile ona döndük. Cansu heyecanlı bir şekilde beni yukarı sürüklemeye başladı. Odama geldiğimizde Cansu "Parti var!!!" diye bağırdıktan sonra yastıkla onu kovalamaya başladım. Ben: -" Beni bunun için sürükledin!!" derken bir yandanda yastıkla vurmaya devam ediyordum. Cansu: -"Hadi ya oyalandık yürü alışveriş merkezine" deyip tekrar sürüklemeye başladı. O sırada durup -"Arabanın anahtarını almadık 1, Melis'i almadan gitmem bu da 2, diyip odaya anahtar almak için geri döndüm. Ve gördüklerimle orada kalakaldım... Arkadaşlar bu ilk hikayem yanlışım varsa lütfen söyleyin Yorum ve votelerinizi bekliyorum ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Mafya Çetesi
ChickLitTek varisi kızları olan mafya babaları,Cesur ve güzel olan kız mafyalar