...Sťahuje sa ?!?...

144 6 0
                                    

„CRRRRN" zase ten zvuk ktorý najviac neznášam.Čas vstávať do školy.Vstala som teda z mojej postele a podišla ku skrini s oblečením.Vybrala som si šedú „OBEY"mikinu a čierne ryflové kraťasi.Išla som do kúpelne kde som spravila rannú hygienu.Osprchovala som sa a namalovala sa. Obula som si čierne vansky a zobrala si ruksak , mobil a išla do kuchyne kde som si zobrala jablko a sadla si pri telku. Dávali MTV môj asi najoblúbenejší program.
Po 10minútach pozerania MTV zazvonil zvonček. Otvorila som dvere a v nich stála moja BFF Kris. Poznáme sa od škôlky a kedže mám 16 tak sa poznáme približne 13 rokov. Oby dve sme šialené a máme radi zábavu.
Objali sme sa a pustili sa do kráčania „smer škola".Školu mám od domu nejakých 25metrov.„No čo tešíš sa? "opýtala sa ma Kris.„A na čo?"povedala som jej.„Šak dnes je posledný deň školy a potom sú prázdniny"povedala.Chytila som sa za čelo a povedala „Božee ja som úplne zabudla sorry Kris vieš ako všetko zabúdam "povedala som jej.„Hej viem a poď aby sme stihli vysvečko "povedala a trochu zrýchlila v kroku.
V škole
S Kris sme išli do našej triedy kde bolo len pár naších spolužiakov.„Pfuu,stihli sme to "povedala Kris a sadli sme si do našej lavice a rozprávali sa čo budeme robiť po skole.„Crrrrrrrrn "zvonček zazvonil a do triedy došla naša učka.Začala volačo hovoriť ale ja som ju ako vždy nevnímala a Kris očividne tiež nie.Po chvýlke sa začali rozdávať vysvedčenia a teraz som bola na rade ja. Išla som pri učitelku a zobrala si výsvečko bez ďakovania.To je u mna normálne.
Vysvedčenie:
Matematika: 2
Chémia: 3
Fyzika: 2
Anglický jazyk: 1
Francúzky jazyk: 1
Výtvarná výchova: 1
Telesná výchova : 1
Dejepis: 3
Hudobná výchova: 1
Biológia : 2
Geografia : 3
(Toto vysvedčenie som si vymyslela a aj predmety som dala aké ma napadly takže to neberte tak že to je moje vysvedčenie :b )

Pre mna sú to dobré známky a Kris má podobné známky ako ja.
„CRRRRRN "konečne prázdniny.S Kris sme išli najprv ku mne aby som si odložila veci a zobrala si longboard.Potom sme išli ku Kris. „Dobri "pozdravila som Krisinu maminu.Išli sme do jej izby ale Kris si mama zavolala dole.
Z pohladu Kris
Išli sme s Lucy do mojej izby ale mamina si ma zavolala .„Ano mami? "Postavila som sa pred ňu.„Kristen radšej si sadni "povedala a tak som si sadla. „No Kris ocino dostal novú prácu v Londýne... „To je super "nedopovedala lebo som jej skočila do reči. „No nie je lebo na konci prázdnin sa sťahujeme do Londýna "povedala mi a ja som skoro šok dostala..........
Takže toto je prvá časť mojho nového príbehu a preto je taký kratší. Prepáčte za chyby a ak sa vám časť páčila vote a koment poteší.Majte saa.

Bad Girl and Bad BoyOnde histórias criam vida. Descubra agora