NEVER LET YOU GO -TANITIM

1.7K 27 0
                                    

Etraftakilere bakarak ayağa kalmaya çalıştım ama O beni yine itince yere düştüm.'Beni sevdiğini söyle' dedi gülerek.Bütün okul toplanmış sessizce bizi izliyordu.Derin bir nefes alıp O'na baktım.'Sevmiyorum!' diye bağırdım.Umarım inandırıcı çıkmıştır.Çünkü onu gerçekten çok seviyordum ama söyleyemezdim.Yeniden kahkahası bütün koridoru doldurdu.Bana iğrenircesine bakıp yine konuşmaya başladı.'Hadi ama , beni sevdiğini herkes biliyor.'Sevmiyorum!' dedim yeniden.Yine bir kahkaha attı.'Kanıtla' dedi yine ve yine gülerek.Sessizce bir küfür savurdum.O arada 'Angela!' diye bağıran Emily'nin sesini duydum.Kafamı çevirip ona baktığımla hızla bulunduğumuz yere geliyordu.Tam yanıma gelirken Kate sürtüğü onu durdurdu.Yeniden kafamı O'na çevirdiğim de o güzel gözleriyle bana bakıyordu.Birden beni ayağa kaldırdı ve kendine çekti.Ç-çok fazla yakındık geri çekilmeye çalıştım ama daha fazla kendine çekti.'Gözlerime bak ve beni sevmediğini söyle' dedi bu sefer gerçekten ciddiydi.Sevmiyorum diyordum işte.Neden diğer onu seven kızlar gibi dalga geçip bırakmıyordu beni.Gözlerimi sıkıca kapatıp derin nefes aldım ve gözlerinin içine baktım.Hep bu gözlere yakından bakmak istemiştim.'Seni sevmiyorum' dedim ah lanet gözümden bir damla yaş düşmüştü ve gözlerimi sonlara doğru kaçırmıştım.Sırttı ve beni yeniden itti.Sonra da arkasını dönüp gitti.Herkes bana şaşkınca bakarken sinirlerim artmıştı.'Oyun bitti hadi gidin!' diye bağırdım.Tabii cesaretime de şaşırmıştım.O ara herkes dağılmıştı tabi sürtük Kate ve arkadaşları hariç.Emily hızla yanıma gelip beni kaldırdı.O arada Kate yanımızdan geçti tabii geçerken de laf sokmayı unutmamıştı.'Hem inek hem de aptal.Hemde okulun en popüler hem de benim sevgilime aşık.Kesinlikle aptal'

NEVER LET YOU GOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin