NEVER LET YOU GO 3.BÖLÜM

301 34 10
                                    

Kate'ye sinirle bakıyordum.Hayır ya bunu isteyemezdi!

Kate:Hadi yap dedi sinsice gülerek.

'Hayır' diye tısladım ona sinirli ve bir o kadar da ağzını yüzünü kırmak istercesine bakarak.

Kate:Angel oyunun kuralı bu.Yapmak zorundasın.Hadi git ve Mike'ı dudağından öp dedi gülerek.Pis sürtük ! Ayağa kalkıp Mike'ın yanına ilerledim bana şaşkınca bakıyordu.Justin'e gözüm kaydığın da Kate'ye aferin diye gülüyordu.Ne yani beni kıskanmıyor mu ? 'Seni niye kıskansın ki aptal?' dedi iç sesim.Haklıydı niye beni kıskansın ki ? Tam o sırada Kate kahkaha attı bende tam vakti diye Mike'ın kulağına eğildim.

'Mike lütfen beni öpme' dedim yalvarırcasına.Bana baktı ve başını salladı.Ellerini yüzüme getirip yanaklarımı tuttu.Tam o sırada iki baş parmağını dudaklarıma dek getirdi ve beni kendine çekti.Kendi elini öpüyordu.Eminim öpüşüyoruz sanıyorlardı.Herkesden 'oow' diye ses gelince kendimi geri çektim.Yüzüm de kocaman bir gülümseme oluşmuştu.Öpmemişti beni bu Mike ile çok iyi dost olabilirdik.Hatta oluruz.Yüzümde ki gülümsemeyle yerime oturdum.

Justin:Bu kadar öpüşmeye meraklı olduğunu bilmiyordum dedi ve sırıttı.

'Başka şeylerde de iyiyimdir' dedim ve göz kırptım.Sanki kaşınıyordum ha ? Kimin umurunda eski Angela geri döndü işte ama hala Justin'i deli gibi seviyordum.

'Hadi Kate çevir bakalım' dedim ve şişeyi çevirdi.Şişe yine bana gelmişti ama soruyu ben soracaktım.Kime geldiğine baktığım da yüzümde daha çok gülümseme olmuştu.Justin'e gelmişti.

'Doğruluk ? Cesaret ?' dedim sinsice gülerek.

Justin:Tabi ki de cesaret dedi ve güldü.Görürsün sen.Ayağa kalktım ve yanına gittim.Kulağına söyleyecektim.Tanrım harikayım!

'Şimdi hepimizin önünde Kate'yi sadece yatmak ve zevk için kullandığını söyle' dedim ve geri çekildim.

Justin:Hayır diye tısladı.Bağırdı yani.

'Yapmak zorundasın' dedim ve gülüp yerime oturdum.Herkes Justin'e merakla bakıyordu tam Justin ağzını açıp bir şeyler söylüyordu ki büyük ve sesli bir kahkaha attım.

'Dur , yapma.Oyun bitsin oynamıyoruz' dedim ve hepsine baktım.

Justin:O-olur dedi ve düşmüş suratıyla kalkıp koltuğa yerleşti.Kate de hemen Justin'e sokulup dudağından öptü.Gözlerim yanmaya başlamıştı.Hayır Angela ağlama.Gözlerimi sıkıca kapattım bir damla yaş düşmüştü çoktan.Hemen geri açıp topladım kendimi.Biraz daha durup giderlerdi zaten.

Gözüme giren rahatsız edici güneş sayesinde uyandım.Mutluydum.Justin'i nasıl zor duruma soktuğumu hatırlayınca gülümsedim.Aslında Justin böyle -yani benim tanıdığım- değildi.Değişmişti.Küçükken hep benimle ilgilenirdi.Hatta beni çok sevdiğini beni hiç bırakmayacağını söylerdi.12 yaşına geldiğimizde her şey değişti.O Kate ile yakın oldu ve Kate onu elimden aldı.Tabi alabilirdi çünkü onu popüler yapmıştım.Şimdi popülerse benim sayemde.En yakın arkadaşları Sue ve Melissa da onun sayesinde popüler olmuşlardı ve beni okulda hep ezerlerdi.Ama artık bu değişti.Ben de 14 yaşından önce çok acımasız birşeydim.Herkesle dalga geçip ezerdim.Hele 7-8 yaşındayken küçüktüm ama Justin'le en sevdiğimiz şey birisini sinir etmekti.O zamanları öyle özledim ki.Tabi Emily'lerle de harika zamanlar geçirirdim ama değişmiştim ve onlarlada pek ilgilenmiyordum.İnek olmuştum ve dalga konusu.Kafamı iki yana salladım ve düşüncelerimden sıyrıldım.Yataktan kalkıp banyoya gittim günlük işlerimi hallettim ve üstüme en güzel şeyleri giydim.Aynanın karşına geçip rimel ve çilekli parlatıcı sürdüm.Doğaldım yani.Hem çilekli parlatıcıyı en çok Justin severdi.Justin'i düşünme Angela diye kızdım kendime.Düşünme ! Saçlarıma da şekil verip aşağı kahvaltı yapmaya gittim.Annem ve babam derin bir sohbetin içine dalmışlardı.

'Selam' dedim neşeyle ve yerime oturup yemeklere daldım.

Annem:Yavaş ol Angela ! Bu arada bu hafta okula gitmiyorsun.

'Oley ! Ama niye ?'

Babam:Dün gelen misafirlerimiz ile Justin'lerin çiftliğine gideceğiz.Yani arkadaşlarının hepsi de orada olacak.

'Nereden çıktı şimdi bu ?'

Babam:Sınavlarınız bitmişti o yüzden.

'İyi ama şu Justin ve Kate gelmeseydi iyi olurdu ha bir de arkadaşları' dedim ve dudağımı büzdüm.O arada annem bacağıma tekme attı.Gıcık.

Annem:Justin'i hala sevdiğini biliyorum sus ve yemeğini ye dedi ve bana sinirle baktı.Çok bilmiş.Biraz bir şeyler yedim ve odama gittim.1 saat sonra gidecektik.Hemen küçük bavulumu aldım pijama koydum ilk başta hemen.Rahatıma düşkünümdür.Sonra dolapta ki en şık güzel ve spor tarzı giysileri alıp bavula tıktım.Düzenli değildim.Umursamayıp makyaj malzemelerimi de koydum.Hazırdım.Aşağıdan sesler gelince bavulu aldım ve aşağı indim.Justin gelmişti.Bizi o götürecekmiş diğerleri Justin'in ailesi ile gitmiş hah ne güzel ! Babam ve annem arkaya oturdu ben de Justin'le öne.Kulaklarımı takıp kafamı cama yasladım umarım uyurum.

'Uf uyansana be!' diye birinin beni dürtmesiyle irkildim ve uyandım.Justin bana saf saf bakıyordu.Hey yakışıklı , hangi gezegenden düştün sen ? Kafamı iki yana sallayıp 'geldik mi?' dedim.Evet manasında kafasını salladı.Bende kapıyı açıp indim.Çiftlikleri büyük ve güzeldi.Kendimi pek iyi hissetmiyordum aslında.Sanki gözüm kararır gibi oldu.Başım dönüp yere düştüm.Düşerken de çığlık atmıştım tabi.Anında Justin yanıma geldi ve başımı kaldırıp onun yüzüne bakmamı sağladı.

Justin:Hey iyi misin ? dedi korku ve endişeyle.

'Yüzün çok kusursuz ve güzel' dedim gülümseyerek ne diyorum ben yahu ?

Justin:Kafanı çok sert çarptın heralde ? dedi ve güldü.

'Yani kendini yakışıklı bulmuyorsun her neyse kaldır beni Bieber' dedim ciddiyetle.

Justin:Peki madam dedi ve beni kucağına aldı.Madam ha ? Elimi boynuna doladım ve kafamı omzuna yasladım.O kadar rahattım ki zaman dursa keşke.Kokusu beni mest etmişken annemin Angela diye cırlamasıyla irkildim.Elini alnıma koydu ve tiz bir çığlık attı.

Annem:Yanıyorsun ! Ne oldu sana böyle ?!

Justin:Arabadan inince yere düştü hastalanmış sanırım.

'Bu gece Justin'le kalmak istiyorum' dedim mızmızlanarak.

Annem:Saçmalama Angela odana çıkaralım.

'Bana ne ! Justin beni odana götür seninle uyumak istiyorum' deyip dudağımı büzdüm.Hasta olunca istediğimi yaptırırdım.

Justin:Benimle yatabilir dedi anneme bakarak annemde başını salladı.Zafer ! Justin merdivenlere yönelip beni odasına çıkardı.Ben gözlerimi kapamıştım çoktan.Kapıyı yavaşça açıp ayağıyla örttüğünü gördüm.Yatağa gitti ve beni yatağın ucuna nazikce yatırdı.

'Yanıma yat ve bana sarıl , lütfen' dedim tatlı sesimle.

Justin:Pekala dedi ve yanıma gelip beni kendine çekti.Huzur , huzur , huzur ! Bende ona sıkıca sarıldım.

Justin:Neden böyle yapıyorsun ?

'Her şey karşılıklıdır Bieber.'

Justin:Nasıl ?

'Ben seni seviyorum deli gibi sende beni küçükken severdin hatırlıyor musun ? Sen bana acı çektiriyorsun ama bende sana karşılığında sevgimi veriyorum' dedim gözümden düşen bir damla yaşla.

Justin:Hey ağlama !

'Umurunda sanki.' dedim yüzüne bakarak.

Justin:Umurumda.

'Ah Justin yapma.Beni sevmediğini biliyorum.'

Justin:O kadar emin olma dedi ve beni kendine çekti kokusuyla mest olmuştum zaten ve hafifçe uykuya daldım.

BU HİKAYEYE KESİNLİKLE DEVAM EDİCEM KUTUPHANENİZE EKLEYİN YANİ COK SEY KACİRİRSİNİZ BU ARADA ADİM NAZ TANİSMAK İSTEYENLER FACEBOOKTAN EKLESİN İPEKNAZ DEMİRELLİ SADECE GUVENDİKLERİMLE KONUSURUM

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NEVER LET YOU GOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin