İsteksiz bir biçimde gözlerimi açtım ve yatakta oturur pozisyona geçtim.Şu an uyumak varken okula gidecektim.Ne güzel ama yine istemeyerek yavaşça yataktan kalktım ve banyoya gidip günlük işlerimi hallettim.Banyodan çıkınca dolabıma gidip dar paça jean ve bir tişört aldım.Üstüme de deri siyah bir ceket giydim.İdare ederdim.Zaten gösterişi hiç sevmem.Dolabımda bir çok güzel giysiler var ama ben gösterişi sevemediğim için böyle sade giyiniyorum.Aynada geçip kendime baktım.Elime tarağı alıp saçlarımı taradım zaten dalgalı olduğu için güzel duruyordu.Makyaj yapmayı sevmediğim için hemen aşağı indim.Annem ile babam kahvaltı yapıyorlardı.Babam çok ünlü bir iş adamı annemin ise kendi bir butiği var canı sıkıldığı için açtırdı.Hemen masaya oturdum ve kahvaltımı yapmaya başladım.Tam kahvaltımı bitirdiğimde kapı çaldı.Hizmetçiler açacekken onları durdurdum.
Ben:Ben bakarım Emily'ler gelmiştir dedim ve hızlı adımlarla kapıya gittim.Tahmin ettiğim gibi Emily , Mary ve Bella gelmişti.'Biz gidiyoruz' diye içeriye bağırdım çantamı alıp dışarı çıktık.4 yaşından bu yana arkadaştım.Emily sarı saçlı gerçekten güzeldi küçüklüğümden bu yana hep kıskanmışımdır zaten.Mary'in kahverengimsi bir saçı vardı ve o da çok güzeldi.Bella da siyah saçlıydı ve esmerdi ve oldukça güzeldi.Bende saçlarım siyahla kahverenginin karışımı gibi gözlerimde yeşilimsi.Kısacası aralarında ki en çirkiniyim diyebilirim.Mary Emily ve Bella oldukça popülerler bende öyleyim ama onlar gibi değil.Popüler olmayı seviyorlar ama ben sevmiyorum.
Ben:Dün olanlardan sonra okula hiç gitmek istemiyorum dedim sıkıntıyla.
Mary:Angela ! Hala o salağı seviyor musun ?!
Ben:O salak değil Mary.
Emily:Mary'e katılıyorum Angela Justin tam bir salak.
Ben:Kızlar yeter o salak değil.
Bella:Bence de üzerine gitmeyin diye araya girdi.
Mary:Seni üzmek istemiyorum Angela biliyorsun ama o bencilin teki ! Senin sevgini hak etmiyor.
Ben:Ne yapabilirim seviyorum işte.
Emily:6 yaşından beri.
Ben:O zamanlar çok daha masumdu aslında şimdi popüler oldu pardon lise 1 den bu yana popüler oldu ve değişti.
Bella:Herkes değişti Angela.
Ben:Siz değişmediniz hala aynı en yakın arkadaşımsınız.
Emily:Sende bizim Angela.Neyse değiştirelim bu konuyu bu gün ne yapıyoruz ?
Bella:Benim ilk ders fizik dedi yüzünü buruşturarak.
Mary:Benim de fizik.Harika beraber olacağız.
Ben:Benim edebiyat.(Dersleri sallıyorum yani D:GFD:)
Emily:Benim de edebiyat ama Bay John kendi isteği gibi yerleştiriyor.
Ben:Evet neyse hadi girelim okula dedim ve en önde olmak üzere okula girdik.Hemen dolaplarımızın olduğu yere gittik.Dolabımı açıp çantamı koydum ve edebiyat kitaplarımı aldım.Mary ve Bella dersleri olduğu sınıfa gitti bizde Emily ile.Gittiğimizde Bay John çoktan sınıfa girmişti.
Bay John:Angela sen Justin'in yanına Emily sende Kate'nin yanına geç dedi ve dondum kaldım.Justin mi ? Hayır olmaz.Bay John'ın bir daha demesiyle arkaya Justin'in yanına oturdum.Emily'de en önde Kate ile birlikte oturmuştu.Emily Kate'den nefret ederdi umarım bir şey yapmaz.Hemen elimde ki kitapları masanın üstüne koydum ve Bay John'ı dinlemeye başladım.
Justin'in beni dürtmesiyle ona döndüm.Zaten yanımda olduğu için heycandan dersi hiç dinlememiştim şimdi de beni dürtüyordu.Sorunlu bu çocuk.
Ben:Ne var dedim sessizce ben ne ara bu kadar kaba olmuştum.
Justin:Hiç , canım sıkıldı sadece.
Ben:Beni ilgilendirmez dedim ve yeniden önüme döndüm.
Bay John:Evet çocuklar.Ödev yapacaksınız ve 2li grup olacaksınız dedi ve herkesi grup yapmaya başladı.
Bay John:Emily sen ve Kate beraber yapacaksınız.
Emily:Ne ? Hayır !
Bay John:Beraber yapacaksınız dedim.Angela ve Justin siz de beraber yapacaksınız demesiyle ağzım şaşkınlıkla açıldı.Hadi ama Justin'le ödev yapılmaz !
Angela:Ama hay- demeden Justin sözümü kesti.
Justin:Pekala beraber yaparız dedi ve sırttı.Bir bu eksikti eminim aklında kötü düşünceler vardı.Ailelerimiz çok samimi olduğu için Justin bize gelebilirdi ve yapardık.Zaten sanırım yarın bize ailesiyle yemeğe geleceklerdi ki Kate'ler de gelecekti.Kate'nin ailesiylede ailem çok yakındır.Kate ve Justin'le de küçüklüğümden bu yana arkadaştık.Yani öyle sayılır Kate ile hep kavga ederdik.Onun da en yakın arkadaşları Amber ve Lucy vardı.Küçüklükten beri iyi anlaşamayız.Justin ise şimdi ve küçüklüğünde olan arkadaşları Ryan Chaz ve Matt ile takılır.Eskilere gidince kafamı iki yana salladım ve düşüncelerimden kurtuldum.Yani anlayacağınız hayatım boyunca hep bu kişileri tanıdım ve hep hayatımda oldular.Her ne kadar Kate'den ve arkadaşlarından nefret etsemde neredeyse her hafta bizdeydiler.İşte ailelerimiz yakın diye.Ne iğrenç ama.Ders bitince hemen yerimden kalktım ama Justin'in beni tutmasıyla ona döndüm.
Justin:Yarın akşam ödevi yaparız ama ben pek yapacağımı sanmıyorum sen yaparsın ben izlerim.
Ben:Ta-tamam dedim çünkü tam gözlerimin içene bakarak söylemişti.Gel de hayır de.Tanrım bu çocuğu neden seviyorum ki ?!