Capitolul1:Inceputul

101 5 0
                                    

             ~ ACUM 4 ANI~

-Alle, te rog lasa-ma, nu vreau sa merg la petrecerea aia idioata  si punct, doar lasa-ma sa dorm!

-Risa, trezeste-te asa, de bunavoie, ca da nu te trezesti asa, faci cunostinta cu apa din galeata cu mopul cu care tocmai am spalat in baie, PESTE TOT!

-Sunt treaza, sunt treaza! striga fata sarind din pat ca arsa.

-Du-te si te-mbraca! Peste 20 de minute vine David sa mergem la banchet!

-Alle, ma doare fix unde nu bate soarele de banchetul asta ridicol. Doar stii ca n-am ce face daca vin.

-Vii si stai cu mine, poate dansezi si tu ,in sfarsit ,cu frati-miu. O data termini si tu clasa 8-a!

-Ti-am mai spus de o mie de ori ca fratele tau e mult mai mare decat mine si eu nu simt ce simte el pentru mine, deci las-o balta.

Risa s-a imbracat intr-o rochie neagra pana la genunchi, mulata, jos marginita cu o dantela de aceeasi culoare. Rochia crapata pana la sold dealungul piciorului drept asezandu-se perfect pe corpul ei  format. O geanta plic, neagra si nite pantofi argintii cu toc cui asortati cu bijuteriile sale simple, da sofisticate completeaza tinuta fetei. Parul saten cu doua trei suvite aurii prins intr-un coc simplu, cu putin machiaj natural. Alle avea o rochie rosie cu dantela neagra. O pereche de pantofi negtii cu toc tip cui de vreo 15 cm. , ce veneau perfect cu rochia. O geanta plic rosie si parul brunet, ondulat, lasat pe spate, data la ochii caprui cu tus negru si putin ruj rosu aprins pe buze.

Dupa pregatire, fetele se duc la banchet, la care Alle se distreaza de minune, si flirteaza cu mai toti baietii, caci au mai venit si alte clase, insa Risa, ca de obicei, sta mai retrasa la o masa dintr-un colt al imensei incaperi.

***  Ajunsa acasa, Risa se tranteste lenesa in pat si inearca sa adoarma, caci maine pleaca la matusa sa, in frumoasa Anglie.Adoarme, insa cand somnul ii e mai dulce e trezita de o atingere rece ce o simte pe mana dreapta. Deschide ochii si se ridica in sezut. In camera nu poate vedea decat marile bagaje de langa pat si umbra ce inunda toata camera. Se gandeste ca a fost doar un vis si ca ar trebui sa se culce, si asta a si facut. Si-a pus din nou capul perna si a adormit la cotactul cu perna moale.Din nou acea atingere o trezeste, aceasta deschizand din nou ochii si sarind din pat , in subtirele sale picioare.

-Cine esti? intreaba speriata.

...Nimic...

,, Cat de proasta pot fii, incat sa imi fie frica de putina adiere?,,

Dupa ce a gandit asta, geamurile s-au deschis la perete, iar vantul de primavara sufla doua trei postere di camera sa.

-Dar cine a spus ca e doar o adiere? intreaba o voce angelica, ce rasuna in toata camera.

-Cine esti? repeta aceasta speriata

-Cine vrei tu! spune din nou vocea!

Fata se duce la geam pentru a-l inchide,insa....

******************************************

Acesta este doar inceputul povestii, deabea in capitolul 2 se va intelege ce am scris in descriere.

Dupa cum am scris si in descriere, as vrea ca, daca vreun scriitor mai bun imi va citi ,,opera,,...bine, nu chiar opera sa imi spuna daca am gresit cu ceva, si daca am gresit, unde am gresit. Sper ca povestea sa fie placuta ;) :*

Infernal lifeWhere stories live. Discover now