Fata se duce la fereastra cu dorinta de a-l inchide, insa este trantia in pat si imobilizata. Nu se poate misca absolut deloc.
-Dragut-o, sper sa ai vise placute.
-Mersi...
,,Chiar asa am ajuns: Sa vorbesc cu voci care nici macar nu exista!" se gandeste ea.
-Papusa, ai sa vezi ca vocea exista, si nu e doar o voce, ci o prsoana!
-Hai, nu ma-nnebuni! Si cand o sa vad persoana?
-La timpul potrivit!
-Mdah, sigur! Cum spui tu!Si de ce, ma rog frumos, ai venit la mine?
-Sa vad ce mai faci!
-Dah, sigur, cum sa nu! Mi-e somn si vreau sa dorm, ca maine am o zi incarcata, deci noapte buna, si la revedere!
Fata adoarme la contactul cu perna moale, in timp ce geamurile se inchid zgomotos.O noapte linistita, cu luna plina si multe stele o ajuta pe fata sa aiba un somn lin. Aceasta avea mane de facut bagaje pentru o plecare catre Anglia, mai precis, intr-un mic orasel de pe langa Londra. De ce? Pentru ca Risa statea de aproximativ un an, de cand au mrit parintii sai, la prietena sa, Alle, care i-a fost si gazda, si familie, si prietena in acelasi timp.
Cu noaptea-n cap fata se trezeste, isi face rutina de dimineata sui se duce in bucatarie, unde este asteptata pentreu a savura micul dejun de Alle si fratele sau, David.
-Neata all! Ce mai faceti?
-Mancam si ne plangem de mila ca pleci!Tu? spune David.
-Imi plang de mila din acelasimotiv, si mi-e foame.
Dupa e[,] cei trei isi savureaza impreuna micul dejun Risa se duce in camera sa pentru a-si face bagajele, mai are 8 ore si isi va lua zborul catre matusa sa din Anglia. Cand intra pe usa viitoarei foste sale camere, ramane incremenita si scoate un tipat de disperare. David si Alle vin intr-un suflet langa Risa, si la randul lor, raman socati. Pe geamul camerei sale, scria cu ceva rosu:,, Papusa, peste 8 ore vei fi a mea pe deplin!,,
-W.t.f? Ce e asta? tipa Alle
-Tu crezi ca stiu?
-David, daca faci vreo gluma proasta e timpul sa ne spui.
-Aia n-am facut-o eu!
-Atunci cine?
-Acum nu mai conteaza, vreau sa-mi fac bagajele si sa ma pregatesc pentru plecare.
-Cum sa nu conteze chestia asta? Tu esti chioara?
-Nu sunt! Gata! Termina!
Si i-a dat afara pe cei doi neinvitati. Si-a facut repede bagajele, umpladu-si cam 3-4 valize, si deja trecusera vreo 3 ore. Alte 5 ore sa si le petreaca cu prietenii si restul. Avea in cap sa iasa cu Alle, David si inca trei amici. Insa o cuprinse somnul si adormi bustean chiar pe cele patru genti pline cu bagaje alineate in fata patului.
*** - Femeie! Trezeste-te!se aude Alle tipand
-Nu vreau!
-Mai sunt 15 minute si pleci si tu inca dormi?
-Cat?!
-15 minute!
-Tu-ti bati joc de mine?
-Nu!
-Si de ce nu m-ai trezit mai devreme?
- Nu stiam ca inca dormi!
-Mdah, sigur.
Fata se imbraca repede, se aranjeaza si pleaca spre aeroport cu tot cu boarfele sale dupa ea. Ajunsi la aeroport aceasta isi ia adio de la Alle si David si urca in avion. Tot drumul avionului a fost ametita si a durut-o capul, abea cand s-a vazut pe pamant si-a revenit. Acolo, la capatul calatoriei sale, era asteptata de catre o fata si o femeie.
*********************
Si partea a doua este gata. Sincera sa fiu as vrea sa stiu parerea despre aceasta poveste, ce ii lipseste, sau daca ii lipseste ceva, sau daca merita sa mai scriu.