Capitolul 5

14 1 0
                                    

ILa masa era un barbat de vreo 45 de ani imbracat intr-un costum negru si cravata de un albastru inchis iar baiatul de langa avea blugi negri si un maieu alb mulat de i se puteau admira corpul bine facut,parul lui blond era usor ciufulit iar in ochii lui de un albastru ca cerul te pierdeai foarte usor!

Cina e fost placuta ,mama a vb cu acel om si baiatul de langa se tot uita la mn!

Ajunsa acasa aflu ca cei doi se vor muta la noi!!!! Nuuuuuuu nu vreauuuuuu!!!
Vreau ca mama sa fie fericita dar e prea mult!

Intru in camera imi i-au pijamaua lenjeria neagra si intru in dus! Apa fierbinte se scurgea pe pielea mea fina!

Imi usuc parul meu brunet si decid sa ma pun in pat! Din nou am acel baiat!! Nu stiu de ce dar imi era dor sa vorbesc cu el da nu stiu de ce!
¤ Buna frumoasa mea!
Mi-a fost dor de tine! Si ma tot gandesc la tine
Stiam ca asa o sa se intample si o sa te fac sa fi nebuna dupa mine ingerasule! Sa sti ca eu chiar te iubesc! App aseara ai fost minunata!
U de unde sti???
Pentru ca....auzi mai bn lasa ! Te iubesc! Pa
Offf pa! ¤

Baiatul asta e genial..dar eu sunt cu Andi de aproape 2 ani si il iubesc!!

-Saraaaaa hai putin!
-Vin mama!
-Cristian si fiul lui Emy o sa ajunga pregateste-i cAmera lui Emy langa a ta!
-Pfff ok mama!

Se aude soneria iar pe usa intra domnul Cristian cu Emy cu multe valize! Mama ii spune lui Emy sa ma urmeze sus. Ii arat camera in care va sta iar acesta ma prinde intr-un sarut. Limbile noastre purtau un adevat razboi era asa placut dar m-am retras si am fugit in camera mea!
¤ De ce l-ai sarutat?
Tu ce draq vrei?
De unde stie ca l-am sarutat???

Ma duc in bucatarie si constat ca sunt doar eu cu Emy acasa iar aceasta a venit langa mine si mi-a zis "Scuze pentru acele mesaje eu eram baiatul acela te-am tot vazut la liceu si chiar te plac!" Ma uitam in ochi lui si i-am zis -Vei fi fratele meu vitreg am prieten de aproape un an,recunosc ca eram indragostita de tine dar pana sa te cunosc" dupa cele spuse ma duc sus ma pun in pat si incep sa plang ...Cum pula mea sa fiu indragostita de fratele meu vitreg cum o sa reactioneze mama,domnul Cristian si Andi?????
Nuuu asa ceva nu se va intampla il iubesc pe Andi si nu renunt la el! Plang de o ora iar cineva bate la usa ii spun sa intre iar acesta era Emy care vine langa mine imi i-a mana intr-a sa si imi spune
-Sara chiar te iubesc nu vreau sa te pierd intelege!
-Off lasa-ma te rog!

Gata si acest capitol!!
Pareri va rooog!
____________________________________

Vă iubeesc!!!!

Te Iubesc Si Pe Tine....Si Pe ElUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum