Capitolu 6

14 1 0
                                    

O-Sara uite eu eram tipul care iti dadea mesaje! Te-am vazut la scoala iar atunci cand am aflat ca o sa "fim frati" mi-a picat fata.
-Deci tu erai! Te rog pleaca draq odataaaaaaaaaaa! -tip eu
De ce tocmai tuuu??

Ma decid sa ii dau mesaj lui Andy sa vina la mine pentru ca numai el o sa ma poate scoate din starea asta!

Dupa 20 de minute

-Buna iubire hai sus!
-Buna puiu meu!

Emy pov

Cine dacu e asta si de ce ii spune iubire? Nu stiam ca are iubit si lucrul acesta ma doare foarte tare. Eu o iubesc si ea se vede cu altcineva!!! Mai bine mor decat sa stiu ca e cu altu !!!
Bun deci trebuie sa fac ceva sa fie a mea!!!

Sara pov

-Ma bucur ca ai venit imi era foarte dor de tine!
-Si mie imi era dor de tine ursuletul meu! Dar ce este cu tine , de ce esti suparata?
-Nu am nimic!
Nu ii pot spune ca intr-un fel sunt indragostita de fratele meu bitreg!
-Pisoias lasa-ma sa te fac fericita!
Aprob,iar acesta incepe sa sarute ,usor usor imi da tricoul jos . Procedez si eu la fel pana cand intra usor in mine! Fara sa imi dau seama seama un gemet de placere iese din gura mea ! Doamne baiatul asta ma innebunesteeee total!
-Iubire acum ca tu m-ai facut fericita vreau sa te fac si eu!
-Adica,tu vrei sa ma sugi?
-Da! Doar ca nu am mai facut asta niciodata!
-Asculta-ma,si fa cum iti spune!
Dau din cap aprobator si ma asez in genunchi in fata lui iar acesta isi baga scula in gura mea miscand-o usor!
-Iubita,lingel usor!
Fac ce spune,aplicand limba de sus in jos sa cateva ori!
-Acum fa ce sti tu iubire ca m-ai inebunit!
Inep sa il bag si sa il scot din gura usor aplicand saruturi iar ultima data cand il bag in gura un lichid amarui si cald se scurge din penisul lui!
-Ai fost geniala iubito! Dar acum intinde-te pe pat si relaxeaza-tw! Fac cum spune si apoi simt cum pune presiune pe fileminitatea mea! Limba pui face nebunie in mine! Doamne ce senzatie placut ! Fara sa vreau tip de placere iar pe fata lui apare un zambet !
-Intra in mine odata ca nu mai pot!
Face cum ii spun si intra de cateva ori in mine apoi cade langa mine vizibil obosit!
-Esti atat de buna iubitoo! Te iubesc!
-si u esti genial la pat !
-Iubi tocmai mi-a dat mesaj mama sa o i-au de la coafor! Te sun dupa ce gat cu treaba !
Il conduc pe Andy la iesire iar Emy ii arunca o privire naucitoare! Il sarut si ii spun ca il iubesc iar avesta dace la fel!

-De ce imi faci una ca asta?
-Emy e prietenul meu si il iubesc intelege!
Acesta se uita la mine cu lacrimi in ochi si iese pe usa!
Ma duc in camera mea si incep sa plang ! Cum am facut una ca asta??

Gata si acest capitol
Crede-ti va Sara a procedat bine? Astept pareri!

~Vă iubesc!~

P.S - In poza e Emy

Te Iubesc Si Pe Tine....Si Pe ElUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum