Babysitter pentru Darcy Styles

148 15 2
                                    

Heey!Am revenit cu un nou capitol...Dupa mult,mult,mult timp...Da,stiu aveti tot dreptul sa ma omorati,dar am o scuza buna,nu vreau sa va plictisesc cu ea asa ca:Sa incepem:

Am revenit cu un nou capitol:Babysitter pentru Darcy Styles

Cartea atrage atentia mai ales directionerilor(Pentru cei care habar n-au cine e Harry Styles este un membru al trupei One Direction,cu toate ca nu cred ca cineva nu stie ce e One Direction)

Ma rog,in carte este vorba despre Cassidy care da interviu pentru meseria de bona,desigur,pentru Darcy,fiica lui Herry Styles,care are vreo 4-5-6 ani,sper...Harry Styles a fost casatorit cu Esmeralda,care pe la mijlocul cartii ea vine si vrea sa o ia pe Darcy,dupa ceva timp Cassidy se indragosteste de Harry , iar ei vor avea o relatie. Imi place ca in carte Darcy il alinta pe Harry cu "motanel",iar pe Cassidy cu "mama motanel" , iar la randul ei ea este alintata "mâţă"

"Dupa patru ani de relatie si casnicie, Harry decide sa puna punct. In primul an impreuna, au lucrat la un copil. Darcy, o fetita de patru ani, cu bucle ciocolatii, ochii verzi si gropite in obraji. Mai exact Harry cand era mic.In primele saptamani, dupa ce a castigat custodia fetitei, lui Harry ii este greu sa se ocupe si de munca si de fetita. Asa ca, incepe sa caute un babysitter"

In comentariile cartii se regasesc multe de uimire la actiunile petrecute in unele capitole,sau unele sub semnul intrebarii,unele de genul "Ce draguut" sau "Vreau si euu",sau unele nervoase(majoritatea din cauza Esmeraldei)

Cartea are 28 de capitole,care sunt super credeti-ma,98.8K lecturi si 7.1K voturi!!

Autoarea cartii este:MaiaZM



Critici despre cartile Wattpad-uluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum