Revenim cu o noua carte:Nimeni nu este ceea ce pare a fi.In care ,in aceasta carte,se regasesc multi cititori(iti dai seama si de la comentarii)
In carte este vorba despre Emma Ros(cum este descrisa in primul capitol,un nume de inger cu un chip de copil nevinovat) care este batjocorita de familie si prieteni.Pana la varsta de 15 ani,viata Emmei Ros era una normala,totul era perfect,avea o familie.Dar dupa varsta asta,parintii incepeau sa dea vina pe ea,pentru lucrurile pe care nu le facea asa cum voiau ei,fratele ei,Andy,a inceput sa se departeze de ea,totodata a ramas si fara prieteni.Doar bunica ei care e singura persoana care a iubito cu adevarat ii spunea ca o vedea ca pe un inger.La un moment dat apare Jason,aflati pe parcurs ce se inampla in continuare.
"Toți oamenii sunt ceea ce par a fi? Nu, nimeni nu îşi va arăta adevărata față. Întrebarea este de ce? Poate pentru a nu fi umiliți, pentru a deveni populari, pentru a nu fi crezuți nişte fraieri.Aceasta este temerea noastră cea mai mare, teama de a fi excluşi, teama de a fi singuri, de aceea oamenii apelează la închiderea de sine.Acest lucru va ajunge să fie un mare dezavantaj pentru noi, mulți oameni din ziua de azi apelează la cel mai grav păcat, adică la sinucidere, de ce?Fie din cauza singurătății, depresiei, problemelor cu care se confruntă zi de zi, deoarece se închid în sine şi cred că nimeni nu-i va înțelege, dar aici cu toții greşim.De ce ajung la acest lucru? De ce ajung la depresie? Deoarece uită să zâmbească, uită să se bucure şi de cele mai mici lucruri care se întâmplă în jurul lor, mulți oameni sunt mult prea ocupați pentru a se bucura, deoarece credem că nimic nu este sigur în această lume. Un singur lucru este sigur, NIMENI NU ESTE CEEA CE PARE A FI" este descriere cartii in care,nu stiu de voi,dar eu cred ca spune un mare adevar...
Cum am spus si mai sus,in comentariile cartii se regasesc multe persoane in aceasta carte,care povesteste viata unei fete pur si simplu nevinovate...
Cartea este in curs de desfasurare si pana acum are 14 capitole,4,3 mii lecturi si 814 voturi!
Autoarea cartii este: raluka-ioana
CITEȘTI
Critici despre cartile Wattpad-ului
DiversosAdevarul e ca site-ul asta,Wattpad este full cu carti foarte interesante,amuzante de groaza si multe alte categorii...Majoritatea sunt nedescoperite,si sunt carti chiar foarte interesante,amuzante,dramatice etc. Am facut aceasta carte pentru cei car...