CAPITOLUL 1

53 4 3
                                    

Eu eram o fata simpla de felul meu, dar si un pic timida si terminasem facultatea, aveam un iubit pe nume Max care m-a intrebat :
-Vrei sa fii sotia mea ?
-Daaaaa!!!!!!!!!!!!
Atunci am inceput sa plang de bucurie .
Dupa 3 luni de stat impreuna ne-am casatorit si aveam o rochie alba si cu o trena lunga de 3m, a fost rochia visurilor mele .
Ei bine a venit timpul sa mergem in luna de miere si mergeam in Los Angeles .

Dupa 12 ore de zburat cu avionul am fost rupta de oboseala asa ca am atipit pe masina pana la hotel. Cand am ajuns, am mers sa luam cea mai luxoasa camera, dar din pacate acea camera avea o istorie destul de infricosatoare din cate   am auzit si m-am speriat  un pic .
Eu atipisem in pat cu sotul meu cand dintr-o data aud un sunet de oglinda sparta.
-Max s-a auzit ceva ?!
-Tii se pare .
-Nuu am auzit un sunet de oglinda cand se sparge hai cu mine sa vad ce e .
-Acuma vin .
Noi  am mers tot apartamentul
Si nu era nimic .
-Ai vazut ca nu e nimic .
-Da .
-Hai in pat .
-Eu stau sa beau niste apa .
In timp ce beam apa m-am uitat la oglinda frumoasa de laga dulapul cu papuci .
Parca din adancul oglinzii venea o femeie invarsta si suparata urland.Eu am scuipat apa si am inceput sa tip .
-Max ajutooor !
-Ce s-a intamplat ?
-Oglin......oglinda...
Spun eu balbaita .
-Nu e nimic .
Iar el in timp ce era cu spatele ea venea tot mai aproape sa il ia pe Max al meu .
-Max ai grija !
El vazuse ca o batranica venea din adancul oglindei si a intrebat-o:
-Cine esti ? spuse el cu o voce groasa.
-Sunt Marly Mathe! Spuse ea cu o voce subtire.
Si disparuse dintr-o data .Noi nu am mai dormit in noaptea aia de frica .
A doua zii ne-am informat de ea si am aflat ca a fost o mireasa care trebuia sa se casatoreasca, dar in spatele ei a venit soacra sa si a dat cu o pietricica si a spart oglinda si i-a intrat un chiob fix in inima miresei si ea a fost inmormantata cu rochia de mireasa patata de sange si cu chiobul infipt in inima .
Ea cand a aflat a stat pana cand a aparut si i-a zis :
-Ce s-a intamplat?
Si i-a povestit ce s-a intamplat .
-De ce ti-a facut asa ceva?
-Pentru ca nu ma suporta si nu vroia sa ma casatoresc cu Marv
ea nici o data nu m-a suportat de cand mergeam la el sa beau cafea cand se ducea la baie venea la mine si imi zice ca o sa ma omoare si ca o sa imi ia  gatul intro buna zi si asa s-a intamplat……………
Va continua......  

Camera 144Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum