......Dupa spusele ei am nceput sa caut pe internet despre soacra ei.Dupa ora de cautat am gasit insfarsit despre ea ,era o femeie care nimeni nu o suporta si care a fost si la puscarie timp de 7 ani iar ,dupa ce a iesit din puscarie a inceut sa isi faca o viata normala a facut un copil s-a casatorit a inceput sa fie si ea o femeie normala pana intr-o zi ............. cand sotul a decedat din cauza inimi .Ea atunci a zis cand fiu sau se v-a casatori o sa- i omoare sotia cu un ciob fix in inima din pacate dupa ce a morat-o i-a parut rau .Am mai aflat ca inca traieste pe strada Hopperviel in New Jersey .
Cand a ajuns la casa ei a sunat la usa :
-Cine e ?
-Trebuie sa vrbesc cu dumneavoasta. -Ok
Odata ajunsa in casa am vazut ca era plin de cruci si bibli si am intrebat:-Am ceva sa v-a spun . -Ce? -Am aflata ca dumnevoastra ati omorat-o pe sotia fiului dumeavoastra -Ai vazut-o! Inseamna ca nu sunt nebuna nu mai suport ma bantuie zii si noapte de imi e frica sa mai stau fara curuce ! -De ce ati omorat-o pe nora dumneavoasta ? -Pentru-ca imi era frica sa nu pateasca si fiul meu asa ceva ! - Mintiti !Mi-a spus ca dumneavoasta nici o data nu ati suportat-o de cand ati vazut-o ! -Da ! E adevarul nu am suportat-o ca era fitoasa si imi er frica ca o sa imi raneasca fiul asa ca am omorat-o ,dar din pcate fiul eu nu mai vorbeste cu mine ,dar dupa ce am omorat-o mi-a parut rau pentru-ca mi-am vzut fiul suferand si suspinand si s-a uitat cu o ura la mine in asa fel incat si acum ma bantuie privirea aceea de ura . Si stiu a nu e bine ce am facut ca el si acuma plange pentr-u ea .
-Nu v-ati gandit la ce se v-a intampla ? -Nu !Logic ca nu nu m-am gandit !Eu am crezut ca fac un bine ! Dupa o ora de vorbit cu ea a lecat la camera de hotel si i-am explicat ca ei ii pare rau si i-am aratat inregistrarea .-Ce zici ? -E o nenorocita e o vaca e o mincinoasa ! -De ce ? -I-a dat vreo lacrima? S-au a ras ca o vaca ? - I-a dat lacrimile ! Si disparuse din oglinda i-ar telefonul a inceput sa sune si i-a zis a o sa se duca sa o omoare .Eu fugiseem catre casa ei dar era prea tarziu ............... Ea murise de inima! Eu am inceput sa ii caut numarul de telefon al lui fius-o ..............
-Alo!Esti cumva fiul doameni de pe srada Hopperviel din New Jersey ?
-Da ! De ce? -Mama ta a murit ! -Scuze! Nu am chef de glume ! -Nu e nici o gluma!El ajunse imediat si am vazut ca era foarte trist si suparat .................dar cand a vazut-o pe mama sa a inceut sa planga si sa o imbrtiseze .
-Vreau sa iti arata ceva. -Ce? Si i-am aratat-o pe Marly.El incepu sa planga si s-a mutat in casa mamei sale si a renovat-o cum a vrut Marly ...................................................
Va continua ................................
CITEȘTI
Camera 144
RandomAici in aceasta poveste este descrisa o camera bantuita din cauza unei morti a unei batrane si care bantuie camera de 10 ani se zile iar Emma vrea sa descopere cum a murit aceea batrana fix cand se uita in oglinda si desigur despre dragoste si drama...