Başlangıç

37 0 0
                                    

Ne alarm sesiyle kaltım,nede anne sesiyle. Malesef yalnızım koskoca evde yalnız YALNIZ. Hikayemi anlatmıyacağım tek bilmeniz gereken babamla annemin olmaması. Hayatım o günden beri çok kötü durumda babamın  maaşını alıyorum. 3.100 lira alıyorum ve ondan önce aldığımız ev var tabi burda yaşıyorum neyse ki. Hoş ikiside ölmüş olsada beni sevmiyorlardı. Bu durumu daha fazla anlatmayacağım. Yine kendim kalktım off kafam annem ve babamda kaldı bir duş almalıyım ve artık bi onları unutmalıyım rahatlamalıyım.
****
Duş iyi geldi sana diye düşündükten sonra üstümü giymeliyim siyah bir etek ve üstünede siyah beyaz çizgileri olan ve arkasında birazcık yuvarlak dekolte olan dar bir tişört giydikten sonra kıvırcık şaçlarımı da at kuyruğu yapmaya karar verdim. Ve daha sonra makyajımı da yaparak hazırlanmamı tamamladım. Bu süslenmeden sonra markete gideyim aa çantamı yıkadım ayy bide çantamı hazırlıyacağım. Evet çantayı asmalı siyah çuval gibi olan çantaya makyaj çantam, not defteri, kalem, cüzdan, cep telefonumu dur! Emlakçı aramış.
-Alo
-bi gelişmemi var Hakan bey.
-Hayırlı olsun alıcınız çıktı. Dedi aaaaaaa diye bağırmış gibi zıpladım ve o arada "Aslı Hanım" sesiyle irkilerek ve korkakarak bir kez daha sıçradım.
-kim bu uygun fiyatı veriyor mu?
-Tabi veriyor.
-o zaman tapuya gideriz birkaç hafta sonra.Biliyor değil mi? Benim hemen taşınamayacağımı.
-Tabi o da aynı durumda
-tamam  tamam fiat belli değilmi?
-evet tam 600.000
-tamamdır bu evden kurtulmak istiyorum neyse benim işlerim var malûm.
-görüşürüş o zaman.
Burada kötü anılarım var. Ben bunları konuşurken çantamı hazırladım. Biraz alışveriş yapmalıyım sonuçta.
Neyse gidelim bakalım keyfim yerinde. Markete vardım ayy abur cubur bölümü bekle beni ben geliyorum. Ne bulursan atıyorum kek atıyorum ve benim favorim hayat kaynağım çikolataa her çeşitten 10-15 tane atıyorum dondurma çikolatalı süt ve gevreek aa son bitane kalmış koş kimse kapmasın market arabasını gerçek otomobil edasıyla sürüyorum bir tane ve en sevdiğim vınn vınn tamam tamam biraz çocuklaştım kabul ama olsun ben buyum ve aldım ne bir el daha ver ve BENİM gevreğimin üzerinde ihhh bi ben bide biri hakkatten bu kas yığını allah vergisi yakışık- derken iç sesimi tokatlayıp ağızını kapattım.ve kaşlarımı kibar olmayan bu bu bu bu yaaa ii bişey bulamadım hah buldum bitkiye çattım. Allahım çarpılıcam şimdi.

MERHABA ARKADAŞLAR BEN HER SEFERİNDE VOTE İSTEMEYECEĞİM KISA NOTLARIMI OKUYUP VOTE VE YORUM ATMANIZ HİKAYEYİ OKUYANLARI ÇUVALTMANIZ YETERLİ sizi seviyorum

Çakıl TaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin