- Totul va fi bine , surioara ! Totul va fi bine ! si m-a sarutat pe frunte.
M-a luat usor in brate, avand grija sa nu atinga multitudine de rani de pe corpul meu, ducandu-ma in camera mea. A deschis usa camerei mele cu piciorul, patruzand in intuneric. M-a asezat in patul meu care nu era facut de doua zile si a aprins veioza neagra ce statea nestingherita pe noptiera de langa pat. S-a asezat in genunchi langa mine luandu-mi mainele mele intr-ale lui,observand sangele ce se prelingea de pe rana proaspat facut de "monstru".
- Te-a taiat iar !a exclama el incordandu-se. Ma duc sa aduc un prosop si niste bandaje , bine ? m-a intrebat el ridicandu-se in picioaresi indreptandu-se spre usa.
- N-Nu ma lasa singura! am spus eu cu spaima.
- Hei! Gata! Acumaia ma intor... nici nu am mai auzit ce a spus ca a si disparut dupa usa. Iar m-a lasat singura.
A-m tresarit atunci cand un sunet inspaimantator se auzise din dreptul geamului. M-am ridicat din pat, indreptandu-ma cu pasi mici spre geam. In linistea stranie din camera, se auzea doar sunetul pasilor mei pe parchetul masiv, acompaniat de vocea neinteleasa ce se auzea ca o epava de mult uitata , care vemea din dreptul geamului. Ajungand in dreptul lui, ma uitam nedumerita, de parca asteptam sa gaseac ceva. Sub nucul vechi din fata casei se afla un om care era cu spatele la mine,avea un pardesiu lung negru si un par negru ca smoala ce era luminat de razele luni. Vocea ce o auzeam , venea din dreptul lui. Ma apropriam din ce in ce mai mult de geam. Atunci cand mai aveam cinci centimetri si atingeam geamul, s-a intors cu fata spre mine, dezvaluind doi ochi albastri ca oceanul ce erau scaldati in lumina luni. M-a vrajit, nu puteam sa-mi intorc privirea, nu puteam face nimic. Am simtit o mana pe umarul meu, facandu-ma sa tip ca din gura de sarpe.
-Hei. Eu sunt! Imi zice Chase cu ingrijorare. Ce s-a intamplat ?
- El! Am zia eu aratandu-i spre geam. Dar cand m-am intors baiatul disparuse. Unde este ? Am zis eu cautandu-l cu privirea prin curte.
- Cine sa fie ? ma intreaba el, uitandu-se nedumerit pe geam.
- Era un baiat, cu parul negru si cu ochi albastri, statea sub nuc si zicea ceva intr-o alta limba.
- Eu nu vad nimic, poate ti s-a parut. Clar esti obosita. Hai sa te curat ! zice el tragandu-ma de mana pentru a ma aseza in pat. S-a pus in genunchi si mi-a luat mana dreapta pentru a o curata. Atunci cand prosopul ud a facut contact cu incheietura mea, am scapat un mic tipat. Durerea provocata de atingerea prosopului se diminua incet. Ma uitam atent la el cum imi curata rana. Abia acum observasem ca avea o rana adanca din care se prelingea in jos firicere de sange si un ochi vanat . Mi-am intins mana stanga, atigandu-i usor ochiul care acum avea o culoare inchisa, fata de culoare rozalie obisnuita.
-Te-a ranit si pe tine ! exclam eu trista, mangaindu-i obrazul.
Nu a zis nimic si acontinuat sa-mi bandajeze mana. Dupa ce a terminat si-a intors privirea spre mine,
uitandu-se adanc in ochii mei.- Sunt bine. Ok.? a spus el si eu am incuvintat din cap. Hai, schimbate si treci la somn, maine avem scoala.
Zicand acestea a dat sa plece, dar l-am oprit, tragandu-l puternic de mana.
- Nu pleca. Am spus si Chase sa intors spre mine, asteptand motivul. Mie frica, Chase! am tipat eu cu lacrimi in ochi.
- Hei, uitate la mine.! si mi-am intors privirea pentru al privi in ochii lui albastri. Va fi bine, mai avem doi ani si plecam din dracia asta de casa a torturi.
- Asa ai spus si acum doi ani!
- Da..., dar atunci aveam 14 ani de unde sa stiu eu ca esti major la 18. A spus el, facandu-ma sa zambesc. Dar de odata mi-am schimbat starea se spirit.
- Toate astea nu s-ar fi intamplat daca mama nu murea. Spun eu, disparandu-i zambetul de pe fata.
- Nu poti schimba trecutul, Cheisy.
-Mie dor de mama, Chase!
-Si mie,Cheisy, si mie!spune el imbratisandu-ma. Hai, culcarea!
Sa ridicat de pe pat indreptandu-se spre usa.
- Sa nu uiti sa inchizi usa!spune serios Chase
- Bine, sefu'!spun eu sarind din pat indreptandu-ma spre usa, pentru a o inchide in urma lui. Dupa ce am rasucit de doua ori cheia in broasca am plecat spre baie. Mi-am facut un dus rapid si m-am imbracat in pijamale. Ma indreptam spre pat, dar
atunci razele luni au atins rama pozei de pe noptiera, atragandu-mi atenti, luand-o in maini. Eram eu si Chase in brate la tata langa mama care zambea vesela. Aveam 7 anisori pe atunci. Eram o familie fericita. Ce a distrus-o? Mama a murit acum 2 ani, cand eu cu Chase am implinit 14 ani. Exact de ziua noastra. De atunci tata a inceput sa ne bata, zicand intruna ca din cauza noastra a murit, ca daca nu eram noi, ea ar fi inca in viata. Dar noi nu am facut nimic. Au trecut 2 ani de atunci si in fiecare zi suntem terorizati de tata, batuti, taiati, infometati. M-am saturat! Las poza jos langa noptiera si imi sterg lacrimile pe care nici macare nu le bagasem in seama. Ma asez in pat tragand plapuma peste mine. Ma uitam in gol la tavan, nu puteam sa dorm. Adesea aveam insomni. Ma temeam sa inchid ochii cand stiam ce ma asteapta urmatoarea zi, atat acasa, cat si la scoa... Deodata se aude o buhnitura din camera alaturata.-Chase! exclam eu speriata.
- De ce ai ajutat-o? Se aude vocea dura a "monstrului" ce nu se poare numi tata
- Pentru ca asa am vrut! Ai pentu ca este sora mea, mostrule! Striga Chase la tata.
-Tu sa nu ridici tonul la mine, ai inteles? Spune el cu nervozitate.
-Nu imi dai tu ordine! Spune Chase, enervandul pe tata.
- Zau?!
Se aude o bubuitura puternica, lacrimile incepand sa siruiasca pe obraz. Tot ce se mai auzise a fost usa trantita la camera lui Chase. Vroiam sa-l ajut, dar nu puteam. Imi era frica sa deschid usa camerei pentru a descoperi grozaviile ce se aflau in camera alaturata. M-am afundat mai tare in plapuma mea pufoasa, adormind cu lacrimi in ochi.
CITEȘTI
Code: highest
Teen FictionEa- T otul s-a schimbat , dupa moartea mamei sale ; viata , prieteni , familia . Impreuna cu fratele ei geaman a invatat ce inseamana durerea , cat de pretioasa este fericirea si mai ales cum sa iubesti . El - Lasat in lume singura de la nastere...