Razele soarelui patrund prin perdeau care era data de o parte. Ma ridic din pat. Trebuie sa fie de graba, de obice ma trezesc inainte alarm... Cat?! 7:40 orele incep la 8 , mai am 20 de minute. Sar din pat si ma grabesc spre baie. Dar era incuiata. De clanta atarna un prosop albastru. Chase!.
-Of ! Hai, Chase ca intarzi la ore! Spun eu, lipindu-mi spatele de usa. Dar desigur cum sa ma auda cand canta in dus :
I'm headed straight for the castle
They wanna make me their queen ,
But there's an old man sitting on a throne there saying that
I probalily keep my pertty mouth sh......
Imi scot telefonnul din buzunar. 7:45- Chase! Strig eu nervoasa, batand cu pumni in usa . Auzeam cum apa sa oprit si pasi lui pe gresia baiei. M-am retras de langa usa, inainte de a deschide-o el.
- Ce vrei, idioato?spune el . Avea un prosop infasurat la brau, iar parul sau negru era ud si in toate directile. L-am tras de brat scotandul din baie.
-Sa fac baie ! Spun eu intrand in baie. L-am azit oftand. Mi-am agatat prosopul meu roz de clanta inainte de a intra in dus. Am facut un dus rapid si m-am imbracat cu o pereche de jeans negri, un haronac negru si bocanci mei tot negri. Ma uit la ceas, 8:03 e clar, prima ora nu o fac. Cobor scarile grabita si-mi iau ghiozdanul meu albastru, de langa acestea. Insfac un mar de pe masa si pornind spre scoala.
Cand am ajuns la scoala nu era nici un copil prin preajma. Era pustiu, orele aveau sa se termine, asa ca m-am dus in parcare, sa astept sa se sune. Mergeam linistita , cand de odata se aude un fornait in spatele meu. Din instinct m-am intors dar nu era nimeni . Ciudat! Un alt zgomot se unde asa ca ma intorc. Era un tip, ce fugea in spatele cladiri principale. In urma lui se vedea pelerina sa neagra ce flutura in vant . Pelerina?! Stai, e acelasi tip?!-Stai..! Spun eu dar baiatul deja disparuse. Ciudat.! Ce cauta el la scoala, poate, ma urmareste, sau,o un criminal care vrea sa ma omoare dar daca e asa atunci de ca nu actioneaza , o fi asteplat momentul potrivit.
- Hey! Simt mana cuiva asezandu-se pe umarul meu. Tresar, retragandu-ma dar am impiedic, facand contact cu asfaltul. Chesy! Ce ai? Cand imi ridic privirea dau de cei doi ochi verzi ai Mirandei, prietena mea cea mai buna. Instant pe fata mi-a aparut un zambet mare la care mi-a raspus imediat. Mi-a intins mana pentru a ma ajuta sa ma ridic. Deja sa sunat?!
- M-ai speriat , Miranda! Exclam, incapand sa radem.
- De ce nu ai venit prima ora? Ma intreaba ea dupa ce ne-am oprit din ras.
-M-am trezit tarziu!
- Tu! Tu care esti prima in clasa mereu, care nu ai intarziat in viata ta.
- Da eu . Am dormit prea mult .
- Gata. Hai , ca incepe ora si eu nici macar nu mi-am luat caietele din dulap .se plange Miranda , tragandu-ma de mana .
- Bine , am spus eu , plecand spre clasa de biologie .
*
Acum era ora pranzului . De obicei eu mananc in parcul scoli nu in cantina . Imi aud numele strigat asa ca ma intorc . Era Miranda .
- Salut . Hai vii ?
- Da . spun eu luandu-mi tava cu mancare si am pornit spre parc .Ne-am asezat jos pe iarba uscata ,langa un stejar batran , aproape de capatul parcului. O frunza cuprinsa de rugina se plimba in zbor pentru ultima data . M-am uita in sus la coroana copacului . Cateva frunze aramii mai atatnau de crengile subtiri si lemnoase a acestuia. Un vant potolic , rece a scuturat ultima farama de viata . Frunzele au inceput sa se desprinda de crengi , zburand libere pana ce au cazut moarte la pamant . Toamna era pe sfarsite . Totul in jurul meu era fara viata chiar daca era patate in culori vii .
CITEȘTI
Code: highest
Teen FictionEa- T otul s-a schimbat , dupa moartea mamei sale ; viata , prieteni , familia . Impreuna cu fratele ei geaman a invatat ce inseamana durerea , cat de pretioasa este fericirea si mai ales cum sa iubesti . El - Lasat in lume singura de la nastere...